jaquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:32 schreef Elocyp het volgende:
België heeft nu 1 x meer gewonnen dan Nederland met voetbal.
riiiight, en dat geloof je zelfquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:24 schreef RM-rf het volgende:
[..]
in Belgie wonen de Allochtonen in villa's: de nederlandse belasting-vluchtenden:
dan heb je echt liever Turken en Marrokanen. die integereren tenminste nog een beetje in de gemeenschap itt. de Nederlandse allochtonen in Belgie.
Hehehe geloof je jezelf wel?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:21 schreef ook_gek het volgende:
Nederland heeft teminste de wereld haven
Antwerpen heeft een kleine kut haven
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:11 schreef Frederic het volgende:
GP Formule 1 (circuit)![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In Spa dus
[afbeelding]
Bergen, de stad.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:44 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Na ja een paar heuveltjes dan.
Slechte behuizing ? lol denk dat die met voorsprong beter is dan bij jullie, als ik in Nederland kom is het eerste wat mij opvalt in welke kleine opeengepakte huisjes jullie allemaal wonen, die overigens ook niet altijd onderhouden zijn, probleem in elk landquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:51 schreef piet_pelle het volgende:
Een gaar wegennetwerk. niet onderhoude huizen en omgeving.
Invoegstroken aan de rechterkant van de snelweg !
betere technofeesten ? neeeeeeeee zeker niet joh, jullie hebben wel de vetste hoor, wel hebben wij betere clubs denk ik.quote:Beter bier, betere friet, betere technofeesten, meer gezelligheid, een zachtaardigere taal, Bourgondische atmosfeer...
Woooow, van deze opmerking heb je wel spijt zeker .....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:48 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
[..]
goede voetballers
ook al, misschien moeten we een centraal fokbelgen topic openen..quote:Op zondag 30 mei 2004 00:34 schreef DarkElf het volgende:
ik woon er vanaf 2005
Ik vind nederlands dan toch wel relaxter en vriendelijke dan wij belgen hoor, vind ons meestal onbeschoft tegenover buitenlanders...quote:Op zondag 30 mei 2004 13:02 schreef jaap393 het volgende:
relaxte bevolking, vriendelijk, niet arrogant en niet luidruchtig
geen hollanders
goed en goedkoop onderwijs
een woonruimteoverschot
jupiler
duvel
nachtwinkels
geen café's die al om 3 of 4 uur sluiten
![]()
![]()
Hebben we in België misschien gewillige vrouwen i.t.t. Nederlandquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ga er wonen vanaf 1 juni !!!
Nederlandse meiden zijn toch heeeeeel wat gewilliger dan belgische hoor :-)quote:Op zondag 30 mei 2004 13:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hebben we in België misschien gewillige vrouwen i.t.t. Nederland![]()
![]()
Dan wordt het liefdesleven van BHFH NOG dramatischer.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:04 schreef P4nic het volgende:
[..]
Nederlandse meiden zijn toch heeeeeel wat gewilliger dan belgische hoor :-)
hollande sletjes (sorry voor nederlanders hier) die je ziet staan de schoolpoorten, wel lekker maar niets voor mij.
proost, ik doe mee met heinken.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:39 schreef teknomist het volgende:
En dan gaat ie nog meer kansloze posts posten hier
Anyway, ik ga zo maar eens aan de Jupiler *proost*
ik heb die nooit gezien, maar ik dacht juist dat Belgische meiden gewilliger warenquote:Op zondag 30 mei 2004 14:04 schreef P4nic het volgende:
[..]
Nederlandse meiden zijn toch heeeeeel wat gewilliger dan belgische hoor :-)
hollande sletjes (sorry voor nederlanders hier) die je ziet staan de schoolpoorten, wel lekker maar niets voor mij.
alleen als je een grote piemul hebt.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik heb die nooit gezien, maar ik dacht juist dat Belgische meiden gewilliger waren
Fatsoenlijke voetballersquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:13 schreef teknomist het volgende:
Beter bier, betere friet, betere technofeesten, meer gezelligheid, een zachtaardigere taal, Bourgondische atmosfeer...![]()
wow, jijblij.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:55 schreef ralphk het volgende:
O ja, en DarkELf woon binnekort zo'n beetje om de hoek ...................
Dat ziet er zo mquote:Op zondag 30 mei 2004 17:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Stroomkabels niet onder de grond maar boven
dat is ook mijn mening, hence the 'sneakygen'.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:32 schreef Juup© het volgende:
Ik heb 23 jaar nagenoeg op de grens met België-Putte gewoond, en ik vind veel belgen achterbaks. Ze zeggen niet wat ze bedoelen en lullen achter je rug. Misschien vind ik dat omdat ikzelf heel direct en open ben. Maar dat is een van de dingen die ik echt irritant vind. Verder vind ik wel positief dat het bier lekker is en de sluitingstijden van de cafe's en het lekkere eten e.d. En niet te vergeten de prijs van benzine
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |