Duncan drinkt nu al vanaf 11 maanden ongeveer uit zo'n rietjes beker.quote:berichtje van Karin:
Bram heeft gisteren bij opa en oma uit zo'n rietjesbeker gedronken. Vond ie prachtig. Dus nu heb ik er ook maar eentje voor hem gehaald. Wat is eigenlijk een beetje de leeftijd dat je daarop overstapt? Want op die bekers van Avent stond 18 maanden. Nu maken die paar maandjes verschil natuurlijk weinig uit hoor maar ik vroeg het me zomaar af.
ik zat er vroeger ook tussen nl 24 januari 2003- Nailo, zoon van Oscar-Wilde ( alias mal-lam ) broertje van BlaatschaaP....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:51 schreef Rewimo het volgende:
Vervolg van Het grote dreumes-, peuter- en kleutertopic deel 14
[b]Dreumesjes:]/b]
quote ingekort
Even aangepastquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:21 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
ik zat er vroeger ook tussen nl 24 januari 2003- Nailo, zoon van Oscar-Wilde ( alias mal-lam ) broertje van BlaatschaaP....
dank jequote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Even aangepast
Ik heb een verwijs brief van de huisarts gekregen en moet nog bellenquote:Op zondag 30 mei 2004 11:49 schreef Rewimo het volgende:
Babyfeet, wanneer moest Kyllian nou naar de oogarts?
Goed dat ik het nog even vroeg danquote:Op zondag 30 mei 2004 21:13 schreef babyfeet het volgende:
[..]
Ik heb een verwijs brief van de huisarts gekregen en moet nog bellen
goed dat je het zegt vergeet de laatste tijd zoveel dingen ..
Svens eerste verjaardag was hardstikke leuk Bixquote:Op maandag 31 mei 2004 12:38 schreef bixister het volgende:
ik ben trouwens wel benieuwd hoe svens 1e verjaardag verlopen is. of heb je dat al ergens anders beschreven, easy-going? heeft ie er een beetje van genoten? en hoe vond je 't zelf?
Ja wat een onwijs leuk spul he! Bram is er (nu al) helemaal gek van. Hij heeft dus ook o.a. de dierentuin, hij gaat altijd helemaal swingen als hij het vogeltje heeft aangezet. En probeert net zo te grommen als de leeuw. Zo ontzettend koddig.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:04 schreef babyfeet het volgende:
ik heb vandaag van kyllian zijn verjaardagsgeld speelgoed gekocht van little people heeft hij zelf ook mee geholpen met uitkiezen..
maar wat is dat leuk speelgoed zeg..
hij vind het ook helemaal geweldig..
hij heeft het gedeelte met een dierentuin en een stukje boerderij
denk dat ik de rest ook maar ga sparen maar dan ben je wel even bezig had ik al wel gezien..
oh, wat liefquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:54 schreef livelink het volgende:
Zondag kwam een vriend van ons langs, die in Amerika woont en even twee weekjes in Nederland was. Had hij even als cadeautjes de dierentuin van Little People en de dierentrein van Little People meegenomen![]()
. Was natuurlijk veel te gek om cadeau te geven, maar ik ben er echt onwijs blij mee en Katja is er inderdaad meteen mee gaan spelen.
Hij had ons vooraf gebeld en wij hadden gevraagd of hij uit Amerika wat poppetjes en kleine dingetjes van Little People mee wilde nemen omdat het daar zoveel goedkoper is. Komt hij dus met dit grote spul aan, wat hij gewoon hier in Nederland heeft gekocht.
ja dat vogeltje hequote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:14 schreef Karin het volgende:
[..]
Ja wat een onwijs leuk spul he! Bram is er (nu al) helemaal gek van. Hij heeft dus ook o.a. de dierentuin, hij gaat altijd helemaal swingen als hij het vogeltje heeft aangezet. En probeert net zo te grommen als de leeuw. Zo ontzettend koddig.
mja, toen hij voor de 1e keer op zwemles zat ( hij is er een tijd afgeweest) klaagde hij er ook wel eens over, maar als hij er dan eenmaal was dan vond hij het wel weer leuk, maar nou is het echt de hele tijd huilen en zeggen dat hij nooit meer naar zwemles wilquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:41 schreef moussy het volgende:
Sylvana, zo zijn ze allemaal
Laatst waren we bij mijn schoonouders en mijn schoonvader zette een cd met klassieke muziek op. Nou heb ik daar zelf helemaal niets mee maar Sven was op de grond aan het spelen, bleef roerloos liggen (met 1 hand onder zijn kin) en lag zo dus enkele minuten te luisteren naar die CD. Leo en ik bekken trekken en gek doen, maar hij vertrok geen spier. Het nummer was afgelopen, Sven begon te huilen, Opa zette het nummer opnieuw op en meneer lag weer roerloos te luisteren, en dit herhaalde zich een keer of 3 (ik was dat nummer allang zatquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:36 schreef Oscar-Wilde het volgende:
verhaal over muziek
Mag ik hem lenen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:16 schreef Karin het volgende:
meneer heeft het op de een of andere manier voor elkaar gekregen de DVD speler aan te zetten en ook nog door het menu heen te worstelen door te drukken op de juiste knopjes en weer die rottubbies aan te zetten
Hahahaha en hij had helemaal dat voorstukje van de "niet in het openbaar laten zien" enzo en de filmkeuring overgeslagenquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:28 schreef pluisje het volgende:
[..]
Mag ik hem lenen?
Ben verdorie 25 jaar ouder, maar mij wil dat nou nooit lukken
Verhip, dàt krijg ik dus ook niet voor elkaar! Dan krijg ik altijd zo'n tekentje waardoor je niet door kunt bladeren naar het volgende stukje. Misschien moet ik Christan toch eens de AB in handen geven...quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:31 schreef Karin het volgende:
[..]
Hahahaha en hij had helemaal dat voorstukje van de "niet in het openbaar laten zien" enzo en de filmkeuring overgeslagenMijn bek viel open, dat was mij ook nog nooit gelukt!!! En al helemaal niet zonder de afstandsbediening.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:31 schreef Karin het volgende:
[..]
Hahahaha en hij had helemaal dat voorstukje van de "niet in het openbaar laten zien" enzo en de filmkeuring overgeslagenMijn bek viel open, dat was mij ook nog nooit gelukt!!! En al helemaal niet zonder de afstandsbediening.
Gelukkig, is dat ook weer opgelost, pffff.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:54 schreef Jelief het volgende:
Dat met die dvd kan best zijn dat ie op resume stond, dus verdergaan waar die de vorige keer gebleven was, je hoeft hem dan bijna alleen maar aan te zetten , niet tegenstaande dat het nog steeds erg knap is van Bram hoor!
gewoon met het pijltje naar rechts (op de AB)quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:42 schreef Sylvana het volgende:
Mij lukt dat ook niet om die voorstukjes door te spoelen
maar dan krijg ik bij het voorstukje dat het niet mogelijk is om door te spoelenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:56 schreef lily het volgende:
die Bram
[..]
gewoon met het pijltje naar rechts (op de AB)
Mijn dochter kreeg ook meer en meer tegenzin in zwemles, uiteindelijk heb ik er de brui aan gegeven en ik ben er nu nog blij om, later hoorde ik dat zij het echt heel vervelend vond!quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:13 schreef Sylvana het volgende:
Julian zit sinds 2 weken ( naja, door hemelvaart enzo issie nog maar 1 keer geweest) weer op zwemmen. Voordat hij er weer op mocht zat hij de hele tijd te zeuren dat hij dus weer wilde zwemmen, zijn diploma halen enzo, en nou moest hij vandaag weer naar zwemles en hij begon een uur van te voren al te huilen dat hij niet wilde omdat hij het water zo koud vindt
Nou moet ik zeggen dat het water idd aan de koude kant is, maar een zwemdiploma is toch wel belangrijk en elke week een heisa voordat hij naar zwemles moet is ook niet echt leuk
[quote]Op donderdag 3 juni 2004 21:29 schreef Jessicaa het volgende:
Sylvana,
Sorry hoor maar telkens als ik je reakties lees moet ik echt even omschakelen en denken o nee tis het zusje van. Je komt echt over als je broertjes moeder. Ik denk dat mensen die hier voor t eerst komen dat ook wel denken. Een lieve zus is natuurlijk fijn, maar zou je het moederen niet een beetje los laten?
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik vind dat Sylvana die kans niet krijgt hoor!! Als zij vroeg op moet staan terwijl haar ouders elk weekend lekker uitslapen, vind ik dat tamelijk ongezond.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:18 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Zolang je maar niet alle verantwoordelijkheid op je neemt, vind ik het echt super lief van je hoe je met je broertje omgaat
Maar geniet ondertussen ook van je eigen leven
Sorry, ik ben nieuw in deze topic en ken het hele verhaal niet...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik vind dat Sylvana die kans niet krijgt hoor!! Als zij vroeg op moet staan terwijl haar ouders elk weekend lekker uitslapen, vind ik dat tamelijk ongezond.
Nou... naar mijn mening zijn de taken die de ouders van Sylvana hun oudere kinderen opleggen m.b.t. hun kleine broertje niet gezond, laat ik het zo zeggen. Maar Sylvana is een kanjerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:23 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nieuw in deze topic en ken het hele verhaal niet...
Is het zo dat zij voor haar broertje moet zorgen omdat de ouders het niet doen?
Ik voeg je wel ff toe op msn, heb niet echt zin om het steeds allemaal op het forum te moeten vertellenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:23 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nieuw in deze topic en ken het hele verhaal niet...
Is het zo dat zij voor haar broertje moet zorgen omdat de ouders het niet doen?
Thnxquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou... naar mijn mening zijn de taken die de ouders van Sylvana hun oudere kinderen opleggen m.b.t. hun kleine broertje niet gezond, laat ik het zo zeggen. Maar Sylvana is een kanjer
Ik denk echt dat hij op zo`n moment opgaat in zijn fantasie, maar hij had wel gelijk in de gaten(op het moment toen ik hem boos bij me riep) dat er stront aan de knikker was.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:42 schreef Jessicaa het volgende:
Maar dat auto wassen met zand was dat echt opzet of overziet hij niet dat de auto daar mee verziekt word?
Nee hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 11:31 schreef Angel22 het volgende:
Kan geen kwaad toch???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn beurt om te lachenquote:Op maandag 7 juni 2004 11:31 schreef Angel22 het volgende:
IEUUUUUUWWWWWWWWWWWWWW......Duncan heeft net een spin opgevreten!!!!!!!!!
AAARRRGGGHHH... ik zat op de wc en zie die spin lopen... geen probleem want ik ben niet bang voor spinnen ofzow... maar ja duncan kruipt hier rond en die zag hem ook... ging er als een bezetene achteran... vangt hem en eet em zo op![]()
![]()
Kan geen kwaad toch???
Fototopic bekeken?quote:Op maandag 7 juni 2004 12:58 schreef Loena-tik- het volgende:
Bedankt voor de bemoedigende woorden meiden, is mis alleen nog de kattekwaad verhalen van jullie kids en dan graag in de overtreffende trapPas dan voelt Loena zich een stuk beter
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:13 schreef Angel22 het volgende:
Angel22 waarschuwt alle dreumes/peutermoeders ER IS EEN LOSLOOP EPEDIMIE UITGEBROKEN!!!
ja, idd, als net dat het 2 dagen ervoor ook al besmettelijk is, ach ja, wel rustig voor de juf op school, want er waren al een heleboel kindjes die er last van hadden, dus heeft ze mooi klein clubje in de klasquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:40 schreef Rewimo het volgende:
Die heeft ie dan inmiddels allang besmet hoorBeterschap voor hem!
Lois, hoe is het allemaal gegaan vandaag?
Fijn dat Eva zo lekker geslapen heeft vannacht!quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:09 schreef Lois het volgende:
Eva heeft heerlijk geslapen vannacht en werd vanmorgen wakker met dikke rode ogen. Ze kijkt door spleetjes maar lijkt alles goed te kunnen zien.
De controle vanmorgen was prima in orde volgens de oogarts. We moeten nog 2 weken druppelen, ze mag niet in de zandbak, met zand spelen of zwemmen de komende weken maar voor de rest kan en mag alles weer.
Over een maand moeten we terugkomen om te kijken hoe de stand van haar oogjes dan is.
Goed nieuws dus
Klein manneke die Luca!!! Als ik de statistiek zo lees van jou, is het net alsof je dat van Damien opleest alleen die is bijna 4 en heeft schoenmaat 28/29. Oja en Damey is nog niet aan het wisselenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:08 schreef lady-wrb het volgende:
even voor de statistiek:
leeftijd: precies 5 jaar
lengte : 1,05 mt
gewicht: 17 kilo
kledingmaat 104
schoenmaat 26/27
bijzonderheden: 1 tand gewisseld, 1 los
Voor Christan geldt dat ook ongeveer. Ik denk zelfs dat hij wat langer is, en ik weet zeker dat hij zwaarder isquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:31 schreef Angel22 het volgende:
[..]
Klein manneke die Luca!!! Als ik de statistiek zo lees van jou, is het net alsof je dat van Damien opleest alleen die is bijna 4 en heeft schoenmaat 28/29. Oja en Damey is nog niet aan het wisselen
Het druppelen was 1 groot drama, verschrikkelijk!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:41 schreef Lois het volgende:
Lukt het druppelen bij jullie een beetje Lily? Hier is het nog steeds een enorme drama en een stevige strijd.
Is niet nodig, hoor. Als je de bijsluiter leest kun je kijken hoeveel mg ze op welk(e) leeftijd/gewicht mogen. Misschien dat je evt. twee zetpilletjes kunt geven voor de gewenste hoeveelheid. Het voordeel van zetpilletjes vanaf 1 jaar is dan dat je i.p.v. 2 één zetpil kunt geven.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:24 schreef Jonnetje het volgende:
Maar denk je dat ik beter even nieuwe zetpilletjes op kan halen? Voor kindjes vanaf 1 jaar?
Michiel heeft vandaag een pakje zetpillen meegenomen vanuit zijn werk. (zonder dat ik het hem gevraagd hebquote:Op maandag 14 juni 2004 17:01 schreef Grijs het volgende:
[..]
Is niet nodig, hoor. Als je de bijsluiter leest kun je kijken hoeveel mg ze op welk(e) leeftijd/gewicht mogen. Misschien dat je evt. twee zetpilletjes kunt geven voor de gewenste hoeveelheid. Het voordeel van zetpilletjes vanaf 1 jaar is dan dat je i.p.v. 2 één zetpil kunt geven.
Jonnetje, gewoon altijd met de hoeveelheid beginnen die bij zijn leeftijd past. Als dat niet genoeg is kun je er desnoods nog zo'n zetpilletje voor onder 1 jaar bijgeven.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:39 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Michiel heeft vandaag een pakje zetpillen meegenomen vanuit zijn werk. (zonder dat ik het hem gevraagd heb)
Maar in de bijsluiter staat:
leeftijd (jaar) - lichaamsgewicht (kg.)
1 -> 2 .......... - .......... 10 -> 12,5
2 -> 4 .......... - ........12,5 -> 17
4 -> 6 .......... - .......... 17 -> 22
Hi hi hi...... Dan valt Wilyan bijna onder de twee-jarigen...
De laatste keer bij het CB woog hij 11.985 en toen was ie nog net geen elf maanden oud....
Ja, hij is rap met alles behalve praten. misschien ben ik verwent door mijn dochter die alles snel kon.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:32 schreef Rewimo het volgende:
Ontwikkelt hij zich lichamelijk wel snel? Dus lopen, klimmen enz.? Vaak richten ze zich op een aspect: dus snel met praten houdt vaak in dat ze wat minder snel goed bewegen en andersom.
Ik sprak met een maand of negen, tien, maar het duurde tot 16 maanden tot ik kon lopen. Ik zou me niet al teveel zorgen makenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:13 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Mijn kleine lieve jongen is 16 maanden en wil nog niet echt praten. Ik heb ook een dochter en die was met alles heel rap. Hebben jullie dezelfde ervaring of tips?
Dank je, maar zorgen maak ik me niet. ik ben me heel bewust dat iedereen een idividuee is en daar is hij een wonderschoon excemplaar vanquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik sprak met een maand of negen, tien, maar het duurde tot 16 maanden tot ik kon lopen. Ik zou me niet al teveel zorgen maken
Mijn nichtje wordt in augustus 2 en begint ook nu pas redelijk wat woordjes te zeggen. Afgelopen kerst zei ze wel 'opa' en toen hield het een tijdje op. Sinds een week of twee komen er pas meerdere woordjes uit.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:03 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
Dank je, maar zorgen maak ik me niet. ik ben me heel bewust dat iedereen een idividuee is en daar is hij een wonderschoon excemplaar vanIk hoop alleen reacties te krijgen van ouders die hetzelfde hebben meegemaakt of een geniale tip van iemand
Tja, veel stimuleren.... woorden normaal zeggen, niet verbasteren of expres anders uitspreken (je hoort regelmatig dat mensen op een oetjiekoetjieboetjemanier met hun kinderen praten, dat is niet zo goedquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:03 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
Dank je, maar zorgen maak ik me niet. ik ben me heel bewust dat iedereen een idividuee is en daar is hij een wonderschoon excemplaar vanIk hoop alleen reacties te krijgen van ouders die hetzelfde hebben meegemaakt of een geniale tip van iemand
Ik was zelf ook zo'n late prater. Mijn opa zei altijd: "Praten komt vanzelf, als ze het zwijgen maar leren..."quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:03 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
preciesquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik sprak met een maand of negen, tien, maar het duurde tot 16 maanden tot ik kon lopen. Ik zou me niet al teveel zorgen maken
/ editjequote:Bron
Anafylactische reacties
Levensbedreigende overgevoeligheidsreactie. Zie anafylaxie.
Anafylaxie
Overgevoeligheid voor een bepaald eiwit, met een vaak onmiddellijke zeer heftige reactie (shock) die levensbedreigend kan zijn. Anafylactische reacties hebben als symptomen: ademhalingsmoeilijkheden, zwellingen in mond en keel, jeuk, galbulten, netelroos, bloeddrukdaling en bewusteloosheid Anafylaxie kan in principe voor ieder allergeen opgebouwd worden. Veel voorkomende allergenen waarop anafylactisch wordt gereageerd zijn eiwitten afkomstig van koemelk, kippenei, schaal- en schelpdieren, pinda's, noten, en zaden. Anafylactische reacties kunnen ook voorkomen bij mensen met een overgevoeligheid voor insectenbeten, bv. bijen en wespen. Mensen die eerder een anafylactische reactie hebben gehad, kunnen medicijnen bij zich dragen die zij zichzelf kunnen toedienen bij een nieuwe reactie.
Angio-oedeem
Allergische reactie waarbij de ademhalingswegen (mond, keel, lippen, hals) en/of de oogleden een oedeem ontwikkelen en dus opzwellen. Dit kan zeer snel opkomen en zonder medicijnen levensbedreigend zijn. Zie ook Anafylaxie
Oké, da's mooi dat jullie dat al kenden.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:10 schreef Lois het volgende:
Dank je wel poemojn, dat idee hadden wij zelf inderdaad ook al. Ik wilde er bij onze volgende afspraak bij de kinderarts inderdaad eens aandacht voor vragen om te kijken of ze dit kunnen onderzoeken.
neequote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:45 schreef poemojn het volgende:
Oscar-Wilde, kende je deze vraagbaak over tweetalig opvoeden al?
Hij kent het wel, want als ík 'nee' zeg dan snapt ie het wel...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:27 schreef Rewimo het volgende:
Kent ie het woord 'nee' al?
Ailani welquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:27 schreef Rewimo het volgende:
Kent ie het woord 'nee' al?
Gaat ie dat wel redden zonder papfles? Anders is dit misschien DE mogelijkheid om 'm daarvanaf te krijgenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:46 schreef Sylvana het volgende:
Julian gaat vandaag voor het eerst op judo-kamp
Ze moeten om 7 uur bij de sportschool zijn en dan gaan ze daar met zijn allen in de judozaal slapen, dus ze hoeven geen luchtbed mee te nemen omdat ze gewoon op de judomat liggen en dan gaan ze morgen met zijn allen naar het zwembadAlleen omdat Julian nog geen zwemdiploma heeft moet me stiefpa mee om toezicht te houden, maar hij vind het echt spannend
hij krijgt nog steeds een papfles en ik denk dat hij er nou gewoon morgenmiddag als hij terugkomt 1 krijgtquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
Gaat ie dat wel redden zonder papfles? Anders is dit misschien DE mogelijkheid om 'm daarvanaf te krijgen
hoewel ik er nog steeds met mijn pet niet bij kan dat een jongetje van 6 nog steeds 's morgens een papfles krijgt.. of ondertussen niet meer?
ik zeg niksquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij krijgt nog steeds een papfles en ik denk dat hij er nou gewoon morgenmiddag als hij terugkomt 1 krijgt
t is mij echt meer dan 100% meegevallen ja!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Fijn dat het je is meegevallen lady-wrb!!!
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:19 schreef bixister het volgende:
leuk voor julian!(al vind ik die benamingen altijd wat smerig...
)
Dat hebben we uiteraard al geprobeerd, maar ze bleven erbij dat zijn neusholte het probleem was en dat we eerst moesten sprayen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:00 schreef Jonnetje het volgende:
Je zou het kunnen proberen toch? Nee heb je, ja kun je krijgen.. Toch?
Wat zit Damon er vreselijk belabberd uit zeg...quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:32 schreef lily het volgende:
dus dit is blijkbaar normaal ofzo:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:27 schreef Angel22 het volgende:
Euhhh sylvana, niet om de pret te bederven oid... maar gele slip is na de witte band de eerste... voor kinderen tot 12 iig.
dan gele band, oranje slip, oranje band, groene slip, groene band, blauwe slip, blauwe band, bruine band en 1ste dan oftewel zwarte band.
Ik heb zelf jaren op Judo gezeten en mijn halve familie is erin actief, vandaar dat ik het weet.
Maar ontezettend goed van Jullian!!!!!! Gefeliciteerd hoor!!!!!
Tja, ik weet natuurlijk helemaal niet zeker of het hooikoorts is....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 06:34 schreef Stout het volgende:
Wat betreft hooikoorts bij kinderen, Timo heeft er medicatie voor : homeopatisch en dat werkt prima. Ik zit nu boven maar weet de naam even niet uit mijn hoofd ik moet effe t potje halen dus momento
Oke , het heet polinosan druppel voor zijn ogen en tablettjes die hij inneemt.
Succes !
we weten het hier ook niet zeker maar de verschijnselen lijken er wel heel erg op. Dus ging hij mee naar de homeopaat en die had zo iet svan probeer het maar en het werkt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:58 schreef lily het volgende:
[..]
Tja, ik weet natuurlijk helemaal niet zeker of het hooikoorts is....
gisteren ging het trouwens prima gelukkig (geen last van oogjes gehad)
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:20 schreef melonovy het volgende:
Goed zo Christan, en je moeder maar beweren dat je dat niet lust...
kinderen zetten je ook altijd voor gek hequote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
![]()
allemensen angel, wat heb jij een boel te stellen met damien zeg. dat heb ik met luca gelukkig nog nooit meegemaakt. ik zou je ook niets aan kunnen raden want ik vind dat je het nu al zo goed aanpakt.......quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:01 schreef Angel22 het volgende:
een heel verhaal over damien.........
Goed zoquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:19 schreef coolbabe het volgende:
Jasper heeft alweer een boterham gegeten en wat gedronken en zijn koorts is weg. Het lijkt er dus op dat hij beter is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |