Hihihi wat een geinige smilie! Hoe kom je er aan?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:48 schreef milagro het volgende:
ja, Pippi [afbeelding]
gejatquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:52 schreef Pippi het volgende:
[..]
Hihihi wat een geinige smilie! Hoe kom je er aan?![]()
het klikt alsof je porieeen verstopt zijn geraakt door alle gespray...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:52 schreef Pumatje het volgende:
Ik heb op mijn hele lichaam nu een allergische reactie.
komt waarschijnlijk omdat ik met thinner en verf spuitbussen inde weer ben geweest in niet geventileerde ruimte ( kan goed toch?)
dus allemaal kleine bultjes, op sommige plekken dicht bij elkaar en sommige echt alleen ineens bv op me rug, en die jeukt dan zo gruwelijk irritant $#%#$%![]()
of op mijn arm.
me buik, armen, onderbenen,bovenbenen ,dijen, en onderbuik blijven niet gespaard.
zijn er huismiddeltjes ofzo die het kalmerend effect kunnen geven, of toevallig iemand wonder cremes ofzo , zou wel gaaf zijn![]()
![]()
Aha, maar waarom start je dinsdag pas met de zeep?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:57 schreef Pumatje het volgende:
het zijn wel een soort van ielie pielie blaasjes als als je ze "uitknijpt "zover dat mogelijk is omdat ze zo ontieglijk klein zijn komt er doorzichtig vocht uit .
Die zijn er vast wel, maar dat moet toch iom de arts.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:54 schreef Pumatje het volgende:
hmmm, tsjah.
Wat is het precies.
het zijn dus hele kleine bultjes, zien er een beetje uit als hele kleine puistjes enkel dan geen witte kop ofzo, gewoon kippevel achtig. komt vocht uit. Dinsdag is de desinfecterende zeep inderdaad pas verkrijgbaar, dus daarom kan ik er dan pas mee beginnen.
is er verder geen zalf die het heleingsproces kan versnellen? Die anticipeert op reactie van de huid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |