abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 juni 2004 @ 11:46:09 #201
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19749507
Yakubu is ook wel een aardige. Misschien dat er in de jeugd een goede vervanger klaar staat. Maar niet eenspeler die ik voor een appel en een ei weg zou doen. Misschien voor 2.5M pond aan een PL club, ?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_19749900
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:35 schreef zjroentje het volgende:

Dat zou ik echt doodzonde vinden.
NEC timmert dan wel heel aardig aan de weg
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 9 juni 2004 @ 12:04:11 #203
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_19750088
Hm, dat zou inderdaad zonde zijn. In de wedstrijden waarin Yakubu werd ingezet om een mannetje uit te schakelen, vond ik hem altijd sterk optreden; alleen als verdediger kwam hij minder goed uit de verf.
  woensdag 9 juni 2004 @ 12:05:38 #204
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_19750128
Yakubu heeft ook iets onoverwinnelijks over zich. Zo van, "je zal echt door me heen moeten". Lekkere felle en harde speler. Een van m'n persoonlijke favorieten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_19750294
Koeman heeft er echt geen drol verstand van. Laat die Soetaers lekker oprotten, maar niet een speler als Yakubu die zeker potentie heeft
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_19750567
LOL nou wordt ie mooi:

Ajax meldt zich officieel voor Van der Meijde

Internationale heeft laten weten dat het nog niet van plan is Andy van der Meijde te laten gaan. De Amsterdammers maakten vorige week hun interesse in de 24-jarige vleugelspeler officieel bekend. Ajax hoopt Van der Meijde komend seizoen te kunnen huren. De dertienvoudig international wil zelf dolgraag Internationale verruilen voor Ajax, maar heeft begrip voor het standpunt van zijn club. Inter wil in ieder geval het komende EK in Portugal afwachten alvorens een beslissing over Van der Meijde te nemen.
De geboren Arnhemmer maakte in het seizoen 1997/98 zijn debuut voor Ajax. Hij speelde in de jaargang 1999/2000 op huurbasis voor FC Twente voordat hij terugkeerde naar Amsterdam. AFgelopen zomer verkocht Ajax Van der Meijde aan Internationale.
Als hij niet terugkeert, overweegt Ajax een poging te doen PSV-er en Deens international Dennis Rommedahl (25) vast te leggen

Bron: De nieuwste VI.

Frommelpaal? wat moeten we daar nou weer mee Trouwens dat krijg je toch niet meer voor elkaar, een speler van je directe concurrent wegplukken denk ik. Trouwens heb ik dan nog liever Baba terug
Porcupine Tee - Normal
pi_19750873
neeeeeeeee geen krommedahl. alsjeblieft niet. vindt hem niet goed genoeg voor Ajax en bovendien komt ie van PSV en hoef ik hem daarom al niet
is zeker weer zo'n briljant idee van Koeman.
pi_19751127
Blijf af van onze prutser, zoek er zelf maar een
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19751282
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 12:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die hebben we al genoeg , Tony
Porcupine Tee - Normal
pi_19751365
daarom snap ik niet waarom ze er nog eentje eventueel bij zouden willen hebben.
pi_19751388
Koeman he
Porcupine Tee - Normal
pi_19751389
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 12:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 9 juni 2004 @ 12:54:03 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_19751425
Rommedahl snap ik ook niet helemaal. Zo slecht issie ook weer niet, maar moet hij het nou gaan doen voor Ajax?

Koeman en zijn aankoopbeleid .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:04:26 #214
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_19751674
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Koeman en zijn aankoopbeleid .
Huilen met de pet op inderdaad...

Rommedahl
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:08:08 #215
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_19751783
Rommedahl is goed voor 15 assists en 6 goals per seizoen. Als jullie dan liever De Ridder, Sikora of Babangida hebben...

Dennis moet blijven!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_19752014
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 13:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Rommedahl is goed voor 15 assists en 6 goals per seizoen. Als jullie dan liever De Ridder, Sikora of Babangida hebben...

Dennis moet blijven!
De Ridder heb ik idd liever die wordt denk ik wel beter dan Rommedahl, ook al is't geen echte rechtsbuiten.
Sikora is geen voetballer.
Babangida kan er ook niks meer van dus ja als 't moet liever krommedahl dan die laatste 2 maar als 't kan heb ik liever gewoon een echt goede speler
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:40:02 #217
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19752674
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 12:05 schreef zjroentje het volgende:
Yakubu heeft ook iets onoverwinnelijks over zich. Zo van, "je zal echt door me heen moeten". Lekkere felle en harde speler. Een van m'n persoonlijke favorieten.
Eens, .
Heerlijke voetballer om naar te kijken..
Rommedahl wil ik dus echt NIET bij Ajax.. De Ridder heeft meer in zijn mars dan Rommedahl, denk ik.
quote:
Champions League levert Ajax 8,5 miljoen euro op
Ajax heeft het afgelopen seizoen een bedrag van 12.905.000 Zwitserse Franks (zo’n 8,5 miljoen euro) verdiend aan de deelname aan de Champions League. Dat meldt AT5.

Grootverdiener
Grootverdiener was niet CL-winnaar FC Porto maar halve finalist Chelsea. Deze club streek bijna 30 miljoen euro op. Arsenal (29 miljoen euro) en Manchester United (28 miljoen euro) volgen. Verliezend finalist AS Monaco verdiende 26 miljoen euro. Porto streek, ondanks de kampioenspremie van 6,5 miljoen euro, ‘slechts’ 20 miljoen op euro.

PSV haalde ruim 9 miljoen euro binnen. Partizan Belgrado verdiende het minst: ‘slechts’ 4,2 miljoen euro.

Vorig jaar
Vorig seizoen voetbalde Ajax overigens nog 13,7 miljoen euro bij elkaar in Europa. De Amsterdammers haalden toen de kwartfinales, waarin het werd uitgeschakeld door de latere winnaar AC Milan.
Bron www.rtlz.nl
-
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:49:52 #218
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_19754620
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Eens, .
Heerlijke voetballer om naar te kijken..
Rommedahl wil ik dus echt NIET bij Ajax.. De Ridder heeft meer in zijn mars dan Rommedahl, denk ik.
Ik weet wel zeker dat De Ridder meer in zijn mars heeft dan dat deense paard met oogkleppen op.
Overigens vind ik yakubu geen heerlijke voetballer om naar te kijken maar kan ik zijn spel wel waarderen.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_19758072
Doe maar geen Rommedahl.

Wat betreft Yakubu. Een nuttige invaller. Hij zal weinig speeltijd krijgen, dus verhuren lijkt me logisch.

Ajax moet niet net als PSV deed te veel wisselspelers gaan verkopen, tenzij je betere vervangers kan halen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 9 juni 2004 @ 17:25:54 #220
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_19759363
Ik vind Yakubu meer dan een nuttige invaller hoor.
Hij is zo'n beetje de enige bikkel die we hebben en kan dus in veel wedstrijden meer dan nuttig zijn om een tegenstander op te vreten.
pi_19759424
Ik vind Obodai beter dan Yakubu, ook op meerdere plaatsen inzetbaar. Yakubu hoort sowiezo niet in de verdediging...
pi_19759486
Maar dat Van Damme zo duur was komt alleen doordat er Ajax achter zijn naam staat. Anders had ie nog geen 10 % opgeleverd, met zo weinig kwaliteiten.
www.thuisuiteten.nl
pi_19761877
Bastürk vond het interessanter om bij een Duitse laagvlieger te tekenen dan om naar RKC en Groningen te moeten reizen. Iedere Nederlandse club heeft er dus last van
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19762517
Bastürk is nimmer serieus benaderd door Ajax en Hertha BSC is normaliter subtopper.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 9 juni 2004 @ 20:22:22 #225
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_19763619
Jammer, Abukari moet blijven en Rommedahl mag wegblijven, wat een prutser.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')