NEC timmert dan wel heel aardig aan de wegquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:35 schreef zjroentje het volgende:
Dat zou ik echt doodzonde vinden.
Die hebben we al genoeg , Tonyquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Blijf af van onze prutser, zoek er zelf maar een
quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Blijf af van onze prutser, zoek er zelf maar een
Huilen met de pet op inderdaad...quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Koeman en zijn aankoopbeleid.
De Ridder heb ik idd liever die wordt denk ik wel beter dan Rommedahl, ook al is't geen echte rechtsbuiten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Rommedahl is goed voor 15 assists en 6 goals per seizoen. Als jullie dan liever De Ridder, Sikora of Babangida hebben...
Dennis moet blijven!
Eens,quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:05 schreef zjroentje het volgende:
Yakubu heeft ook iets onoverwinnelijks over zich. Zo van, "je zal echt door me heen moeten". Lekkere felle en harde speler. Een van m'n persoonlijke favorieten.
Bron www.rtlz.nlquote:Champions League levert Ajax 8,5 miljoen euro op
Ajax heeft het afgelopen seizoen een bedrag van 12.905.000 Zwitserse Franks (zo’n 8,5 miljoen euro) verdiend aan de deelname aan de Champions League. Dat meldt AT5.
Grootverdiener
Grootverdiener was niet CL-winnaar FC Porto maar halve finalist Chelsea. Deze club streek bijna 30 miljoen euro op. Arsenal (29 miljoen euro) en Manchester United (28 miljoen euro) volgen. Verliezend finalist AS Monaco verdiende 26 miljoen euro. Porto streek, ondanks de kampioenspremie van 6,5 miljoen euro, ‘slechts’ 20 miljoen op euro.
PSV haalde ruim 9 miljoen euro binnen. Partizan Belgrado verdiende het minst: ‘slechts’ 4,2 miljoen euro.
Vorig jaar
Vorig seizoen voetbalde Ajax overigens nog 13,7 miljoen euro bij elkaar in Europa. De Amsterdammers haalden toen de kwartfinales, waarin het werd uitgeschakeld door de latere winnaar AC Milan.
Ik weet wel zeker dat De Ridder meer in zijn mars heeft dan dat deense paard met oogkleppen op.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eens,.
Heerlijke voetballer om naar te kijken..
Rommedahl wil ik dus echt NIET bij Ajax.. De Ridder heeft meer in zijn mars dan Rommedahl, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |