Alsof die merkjes zo moeilijk zijn; pak graveerapparaat en klaar ben je.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:22 schreef lovegrrl het volgende:
hehe echt zilver heeft een soort 'merkje' aan de binnenkant.. initialen ofzo, snel genoeg te herkenne, dus genept worden zal je niet
lol dat gaat met een stempeltje, je kan dat niet graveren....dat moet je er in slaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
Alsof die merkjes zo moeilijk zijn; pak graveerapparaat en klaar ben je.
je kan zo testen of het zilver is of iets anders.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:41 schreef matthijst het volgende:
ben blij met echt platina, dus wat zwets je nou.
Ging me er alleen om dat een merkje heus niet zaligmakend is, als het erom gaat of iets echt of nep is.
zilveren ringen zijn er al vanaf een tientje. Je kan zien of het echt zilver is aan het merk in de ring...er staat dan het nummer 925 inquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:26 schreef Skv het volgende:
Dat is niet helemaal mijn gedachte.
Ik ben op zoek naar een zilveren ring zonder steentjes of troep ofzo dr in..
Van mij mogen mijn kinderen hem later hebben, maar als ik hem over een half jaar kwijt ben maakt het me ook niks uit.
Dus rond de 20-40 euri ofzo..
hij wordt heel mooi ik moet hem alleen nog ff bijvijlen en helaas geen zilver stempeltjequote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:09 schreef Skv het volgende:
Meujjj
wel fotos maken van het resultaat he?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij wordt heel mooi ik moet hem alleen nog ff bijvijlen en helaas geen zilver stempeltje
skv heeft de foto's. als hij wil kan hij ze laten zien.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:22 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wel fotos maken van het resultaat he?
/loggedin is benieuwd
Ja, juwelier.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:35 schreef Breemz het volgende:
wat staat er in die ring gegraveerd skv? is dat die van de juwelier btw?
Ben ik ookquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:50 schreef P-Style het volgende:
Ikke... vind 'm eigenlijk helemaal niet zo mooi...
Maar het gaat erom dat jij er blij mee bent!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |