De kosten??quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:00 schreef Talena het volgende:
Nee joh, en als je er echt zeker van wilt zijn moet je echt bij de juwelier, wat is er mis met de juwelier?![]()
Er is geen budget opgegeven. Bovendien moet je een dergelijke aanschaf zien als een investering, iets wat jaren in de familie blijft en van generatie op generatie overgegeven kan worden.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:11 schreef N-joy het volgende:
ja maar hallo, met een ring van Cartier zit je al gauw boven een betaalbaar budget.
mooie gedachtequote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:16 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Er is geen budget opgegeven. Bovendien moet je een dergelijke aanschaf zien als een investering, iets wat jaren in de familie blijft en van generatie op generatie overgegeven kan worden.
Vroeg hij daar dan om??quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:16 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Bovendien moet je een dergelijke aanschaf zien als een investering, iets wat jaren in de familie blijft en van generatie op generatie overgegeven kan worden.
Ik geef slechts suggesties.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:25 schreef niksan het volgende:
[..]
Vroeg hij daar dan om??
dan is lucardi een goede optie, misschien moet je dan nog net iest hoger denkenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:26 schreef Skv het volgende:
Dat is niet helemaal mijn gedachte.
Ik ben op zoek naar een zilveren ring zonder steentjes of troep ofzo dr in..
Van mij mogen mijn kinderen hem later hebben, maar als ik hem over een half jaar kwijt ben maakt het me ook niks uit.
Dus rond de 20-40 euri ofzo..
Nol.....prachtige naamquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:14 schreef Lucille het volgende:
http://www.rtlshop.nl/
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zijn op zich uiterlijk gezien hele bescheiden ringen hoor, maar het is duidelijk dat hij het in een ander segment zoektquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:29 schreef N-joy het volgende:
Hij wil toch een bescheiden leuke, en dan komen jullie met Cartier. Lijkt mij dat hij gewoon een hippe ring zoekt voor een eerste jubileum.
Nouja, ik insinueer ook maar, maar Cartier is misschien wat hoogdravend, niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |