Zijn tijd is voorbijquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:13 schreef tong80 het volgende:
aanstaande Nederlandse held.
Treurig.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:30 schreef X-Ray het volgende:
quote verwijderd
Treurigerquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:37 schreef UltraBrain het volgende:
ook deze quote verwijderd
Wel ja. Geef ze onze beste spits daar aan de andere kant van de wereld. Gaat Mongolië naar het WK straks.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:58 schreef Tomek het volgende:
Kluivert is een mongool die ze al lang en breed naar het andere end van de wereld hadden moeten schoppen.
We zouden ons moeten schamen voor zo'n speler
Als voetballer is het ook niks meer.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:47 schreef just me het volgende:![]()
zo.. en nu reageren op de voetballer Kluivert!
let jij even op je woorden!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:58 schreef Tomek het volgende:
Kluivert is een mongool die ze al lang en breed naar het andere end van de wereld hadden moeten schoppen.
We zouden ons moeten schamen voor zo'n speler
* just me zelfquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:01 schreef ASSpirine het volgende:
wie heeft Justme overruled?
Omdat hij mongool zegt?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
let jij even op je woorden!
Nuttige bijdrage aan het topic dit.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:23 schreef freud het volgende:
Whehehehe, hij is beter in het tackelen van mensen met zijn auto dan dat hij presteert op het veld imo...
Fan zijn van Kluivert is in deze tijden niet echt een kenmerk van meeloperij lijkt mij.........quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:20 schreef Kapmes het volgende:
Leuk dat je in een topic als dit altijd ziet wie de meelopers zijn
was, goed zoquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:27 schreef Skwish het volgende:Kluivert... Aanbidden? omdat hij bankzitter was...
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:02 schreef aldostuta het volgende:
Kluivert, de beste voetballer in de huidige selectie
Kluivert word DE man van Oranje dit EK
Uitkotsen ook nietquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Fan zijn van Kluivert is in deze tijden niet echt een kenmerk van meeloperij lijkt mij.........
Uitkosten deste meerquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:34 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Uitkotsen ook niet
dit is vind ik dus onzin, dit is hetzelfde als de man met de meeste internationale wedstrijden de aanvoerdersband gevenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:20 schreef methodmich het volgende:
Patrick is nog altijd de Nederlandse international met de meeste goals op een EK, dus moet ie sowieso spelen.
Psies, zonder voorzet geen doelpunt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:15 schreef stame het volgende:
[..]
dit is vind ik dus onzin, dit is hetzelfde als de man met de meeste internationale wedstrijden de aanvoerdersband geven![]()
Goed idee: we doen gewoon in de maanden van tevoren een soort Idols van en wie daar uitkomen mogen spelen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:17 schreef RM-rf het volgende:
nederlanders zouden zelfs Pele niet willen opstellen vanwege te bazig gedrag, en Maradonna is ook hardstikke onsympathiek, ook niet opstellen.
ik heb gehoord dat het zondagmiddag-amateur elftal van Heerenbroekse Boys hardstikke sympathieke vlotte jongens zijn en ook zeker geen overbetaalde professionals, zullen we die gewoon een oranje shirt aantrekken en naar Portugal sturen?
Kluivert is gewoonweg een topper en hij moet zeker de eerste wedstrijd spelen, hoezeer mensen ook een persoonlijke afkeer van hem of zijn daden/gedrag hebben, het feit dat hij goed kan voetballen is domweg gewoon iets dat meer telt dan hoe 'leuk' mensen hem vinden.
als hij dan faalt mag Makaay een kans krijgen op zijn plek, maar op basis van zijn capaciteiten en ervaring behoort Kluivert tot de eerste basis-elf.
Mogelijk kan het aandringen van Makaay een motivatie voor hem zijn, is dat het niet en onderpresteerd Kluivert is Makaay een tweede keus die bij veel anden zonder twijfel in de eerste keus had gezeten (duitsland bv, wat hebben die een brakke kut-aanval)
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De grootste no-no's lopen hier nu stoer te verkondigen dat hij niet kan voetballen en als hij samen met Seedorf Nederland op magistrale wijze naar de eindoverwinning schiet is hij weer een supervoetballer.
De "kenners" die hem nu afkraken zitten straks met door hun moeder geverfde gezichtjes voor de buis met een glaasje ranja en in hun oranje piyama's te genieten van de huldiging en al toeterend met hun gastoeters racen ze rond op hun stepjes
Aandoenlijk weer :')
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:32 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zijn tijd is voorbij
Hij zou de voetsporen van van basten nog niet met een vergrootglas en seismograaf kunnen vinden!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:13 schreef tong80 het volgende:
Patrick treedt in de voetsporen van van Basten.
Nederland wordt geen ek winnaarquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:42 schreef tong80 het volgende:
Ach lieve mensen. Na het EK staat iedereen te dansen namens Patrick. Wat een ass hole het verder ook is.
Oh, is dat zo ? Dus jij wordt miljonair door te wedden bij ladbrokes.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:47 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Nederland wordt geen ek winnaar
waar kan dat??quote:Op zondag 30 mei 2004 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh, is dat zo ? Dus jij wordt miljonair door te wedden bij ladbrokes.
niet alleen voor kluivert..voor het hele teamquote:Op zondag 30 mei 2004 22:04 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, helaas voor Kluivert kan ie slechts in de eerste ronde laten zien wat ie kan, daarna gaan we over tot de orde van het EK.
* just me is eng en strengquote:Op zondag 30 mei 2004 21:58 schreef SunChaser het volgende:
Ik wil ook wel wat zeggen over GHB en Auto's, maar ik zie dat Just Me geen Kluivert-grappen tolereert hier?
*huivert*
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
* TheWilliedockSaints is eng en streng![]()
Wat lul je nou het is geen diepe spits, het is iemand die wel een steekpassje in huis heeft en wel gevaarlijk voor het doel is.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:41 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
Houd kluivert maar lekker op de bank...!!
En weet je waarom .. Omdat die op de BAL wacht!!
bij de Zwitsers is er toch ook een rode kaart uitgedeeld ?quote:Op zondag 27 juni 2004 20:41 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
Houd kluivert maar lekker op de bank...!!
En weet je waarom .. Omdat die op de BAL wacht!!
Geef mij R Van Nistelrooy maardie gast OWNT!!!
Ruud is topscoorder van het EK samen met Rooney (die zn een helft van zn poot heb gebroken)maja engeland licht er al uit. Samen met Rooney staan op 5 goals!!
eff offtopic :
opgevallen dat de nederlanders de meeste gele kaarten hebben en dat ons land 1 rode kaart heeft de enige rode kaart van dit EK is uitgedeelt aan S . Heitinga
Allemaal niet te ontkennen, toch zie ik hem eerder als een sta-in-de-weg dit toernooi dan als iemand die er nu zo nodig in moet (Helaas bieden in het verleden gehaalde prestaties geen garantie...blabla.. )quote:Op zondag 27 juni 2004 21:46 schreef Duiveltja het volgende:
Opvallend dat de meeste anti-Kluivert mensen nauwelijks verder komen dan wat gescheld en kotssmileys.
Zonder Kluivert hadden we het de laatste EK's/WK's stukken slechter gedaan. Kluivert staat er met zijn 40 goals in 80 interlands goed voor.
Ovchinikov, Stillian Petrov, Vogel, Sharonov en Haas kregen roodquote:Op zondag 27 juni 2004 20:41 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
opgevallen dat de nederlanders de meeste gele kaarten hebben en dat ons land 1 rode kaart heeft de enige rode kaart van dit EK is uitgedeelt aan S . Heitinga
Ik ben nog steeds voor hem ipv van Ruud. Ruud is iemand die heel erg afhankelijk is van zijn teamgenoten. Kijk maar bij Man U daar staat alles in het teken van Ruud.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:50 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Allemaal niet te ontkennen, toch zie ik hem eerder als een sta-in-de-weg dit toernooi dan als iemand die er nu zo nodig in moet (Helaas bieden in het verleden gehaalde prestaties geen garantie...blabla.. )
Mwoah, ik heb hem niet veel kansen meer zien krijgen na de wedstrijd tegen moldavie (en dat was er ook maar eentje)... zeker niet in vergelijking met Ruudquote:Op zondag 27 juni 2004 21:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor hem ipv van Ruud. Ruud is iemand die heel erg afhankelijk is van zijn teamgenoten. Kijk maar bij Man U daar staat alles in het teken van Ruud.
Kluivert is iemand die zelf altijd kansen creert. Men klaagt erover dat hij veel mist, maar hij krijgt die kansen wel dat is dus een kwaliteit.
Ik zie het niet gebeurenquote:Op zondag 27 juni 2004 22:29 schreef Duiveltja het volgende:
EK en kwalificatie wedstrijden kan je niet met elkaar vergelijken.
Ik zou hem gewoon graag nog zien spelen op dit EK
Kan ie bewijzen dat Ruud en patrick wel samen kunnen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:29 schreef Duiveltja het volgende:
Nu Larsson is gecontracteerd zal hij wel verkassen.
Naar Man U zou leuk zijn
voor mij altijd al geweestquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:20 schreef kamagurka het volgende:
Nu is patrick opeens de stille held
Bij mij nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:20 schreef kamagurka het volgende:
Dat was ie bij mij sowieso al,quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:20 schreef kamagurka het volgende:
met patrick hadden we zeker gewonnenquote:Op donderdag 1 juli 2004 01:43 schreef El_Catalan het volgende:
hij had toch moeten spelen
Precies, jij begrijpt het tenminste.quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:44 schreef aldostuta het volgende:
Een minder laffe coach had Patje wel een kans gegeven. Je kon duidelijk zien dat we een voetballende spits misten.
iddquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:40 schreef ASSpirine het volgende:
wat heb ik toch goede herrineringen aan onze duo Bergkamp-Kluivert
zucht... zo mooi voetbalm was het met die 2
Nee, dat klopt, maar ze stonden er wel als het echt moest. Bijvoorbeeld in de wedstrijd Nederland-Argentinie (WK 1998) of de wedstrijd tegen Frankrijk (EK 2000).quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:55 schreef Duiveltja het volgende:
En meteen worden er ouden koeien uit de sloot gehaald.
Dat duo liep lang niet altijd goed
beter dan alle duo's erna iigquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:55 schreef Duiveltja het volgende:
En meteen worden er ouden koeien uit de sloot gehaald.
Dat duo liep lang niet altijd goed
Ruud is een pure box-player. Dat betekent bal aannemen, wegleggen en het 16 meter gebied inlopen. Patrick voetbalt veel meer mee en is veel balvaster.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:14 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Het blijft raar deze day after the day before 'kater'. Inderdaad. Patje heeft welgeteld 0 minuten op het veld gestaan dit toernooi. En toch dacht ik nog even dat dickie voor een stunt zou gaan zorgen door hem er in te brengen. Helaas. Ach ja, misschien had het er niks toe gedaan.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:28 schreef Castor het volgende:
Toppertje, hij heeft werkelijk niets verkeerd gedaan dit EK.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |