boeit dat?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:59 schreef RigorMortis het volgende:
Dat is niet je eigen huisdier zo te zien, of sprak je kat engels?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:47 schreef Mister_Slide het volgende:
[afbeelding]
Nee, mijn scanner is kapot, maar het ziet er echt precies hetzelfde uit.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:51 schreef RigorMortis het volgende:
Vind het toch bizar! Kun je niet zo'n foto posten?
Dat komt ook wel eens voor....quote:Op zondag 30 mei 2004 10:35 schreef kingmob het volgende:
...is het dan wel normaal dat je van je kinderen foto's maakt als ze dood zijn...???
een foto is ook een objekt. Of het nu een foto of masker is..quote:Op zondag 30 mei 2004 10:40 schreef kingmob het volgende:
Lijkt me nogal creepy. Je wil vijf jaar later toch liever foto's van een leuke vakantie zien, dan van je kind wat net dood is...maar goed. Misschien ga ik daar later anders over denken...
En zo'n dodenmasker is toch wat anders. Dan heb je meer een object wat je eraan doet herinneren. Is meer als een urn met as.
Toen er nog geen kameras waren, deden ze dat door een doden masker te maken..quote:Op zondag 30 mei 2004 10:45 schreef kingmob het volgende:
Nee, een masker is toch wat minder letterlijk. Maar goed, we hadden het over huisdieren
Lekker tactisch...quote:Op zondag 30 mei 2004 18:02 schreef the_predator het volgende:
yummie,....![]()
Rigor mortisquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:47 schreef RigorMortis het volgende:
Sinds enkele weken ben ik geboeid geraakt door een bepaald fenomeen.
Het schijnt zo te zijn, dat wanneer een huisdier overlijdt, de baasjes er foto's van willen maken.
Mijn vraag: wie maakt er zulke foto's en hoe zien ze eruit.
Liefst beschaafde fotografie, geen overreden katten e.d.
En bedankt........ooit bedacht dat die kat voor mij heel belangrijk was (is)?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:02 schreef the_predator het volgende:
yummie,....![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 20:50 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:27 schreef erodome het volgende:
Wat foto's betrefd, ik wil geen foto's van bv muisjes waar de hersenen er half uithangen enzo, foto's mogen, maar hou het wel een beetje binnen de perken....
quote:Op zondag 30 mei 2004 16:48 schreef Kroekiepoes het volgende:
Ik heb wel foto's gemaakt van onze kat Boris toen 'ie overleden was. Ik heb hem in een doos met een dekentje gelegd met kaarsjes en wierook erbij. Voor mij persoonlijk helpt dat bij mn verwerking, dat ik op die foto's kan zien hoe het was. Op zich bekijk ik die foto's niet zo vaak, ik kijk natuurlijk liever naar foto's waarop 'ie nog leefde en (hopelijk) gelukkig was.........
[afbeelding]
Laat ook maar.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:50 schreef Juup© het volgende:
sorry gasteditje, dit is niet zo fris.
quote:Op maandag 31 mei 2004 01:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Laat ook maar.
[editje]
Dit vind ik nog wel een mooie foto, zou hem zelf niet maken, maar vind hem wel mooi zo met de kaarsjes en de wierook erbij, kan dit dus wel begrijpen...quote:Op zondag 30 mei 2004 16:48 schreef Kroekiepoes het volgende:
Ik heb wel foto's gemaakt van onze kat Boris toen 'ie overleden was. Ik heb hem in een doos met een dekentje gelegd met kaarsjes en wierook erbij. Voor mij persoonlijk helpt dat bij mn verwerking, dat ik op die foto's kan zien hoe het was. Op zich bekijk ik die foto's niet zo vaak, ik kijk natuurlijk liever naar foto's waarop 'ie nog leefde en (hopelijk) gelukkig was.........
[afbeelding]
Wat een verschil zeg, het resultaat met bovenstaande foto! Mooi hoor!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:48 schreef Loedertje het volgende:
Mogen het ook "niet huisdieren"zijn?
[afbeelding]
De rest kun je zien op de prepareer site
interessant!quote:Op zondag 20 juni 2004 20:17 schreef Firetiger het volgende:
Tijdens het snoeken ben ik er achter gekomen waar al die kleine eendjes blijven![]()
Tijdens het onthaken zag ik een vreemd zwart pluizig dingetje in de strot van het snoekje zitten
[afbeelding]
Hmmz best interessant, na het pluizige beestje eruit te hebben gehaald bleek het een alleraardigst meerkoetje te zijn
[afbeelding]
Yupz, snoekje was nog geen 60 cm en dan toch zo'n meerkoetje. Best vaag dat ie het kunstaas nog pakte.quote:Op zondag 20 juni 2004 20:30 schreef erodome het volgende:
Een beetje het vreten van die arme snoek jatten zeg....
Toch wel erg apart om te zien hoe zo'n toch niet al te kleine meerkoet in zo'n visje verdwijnt, want het is volgens mij geen reus van een snoek he?
egoist!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:23 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
En bedankt........ooit bedacht dat die kat voor mij heel belangrijk was (is)?
[..]
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:47 schreef -CRASH- het volgende:
Ik heb m'n hond gisteren laten inslapen
Het is alweer 2 weken geleden... Rigorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:04 schreef RigorMortis het volgende:
Sterkte Crash!
Aan de poten te zien was het een katquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 04:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
Die ziet er behoorlijk gestorven uit. Aan de andere kant, misschien ligt het beestje wel te slapen.
Aan de rest te zien was het een deurmatquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 04:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Aan de poten te zien was het een kat
Veel mensen vinden het belachelijk, maar ik vind het juist goed dat je dat gedaan hebt!quote:Op zondag 30 mei 2004 16:48 schreef Kroekiepoes het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |