Mijn hartelijke dank!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:09 schreef majic het volgende:
[..]
[afbeelding]
aste![]()
Voor Unihoc_ACE : Ik woon in Almelo (En de foto is gemaakt hier een kilometer of 5 vandaan)
owquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:46 schreef majic het volgende:
[..]
Was het maar waar! die zijn op een paar na allemaal niet van mezelf hoorIk ben fotograaf, geen tekenaar hehe. Er zitten er enkele tussen die dus van fotos van mij zijn, maar de meerderheid komt van m'n plaatjes/tekeningen/schilderijen collectietje af (gewoon op m'n hardeschijf hoor:)
Hij heeft een rode versie..en ik heb een blauwe geclaimed voor na het ek....hmmm..quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik heb hem al sinds vrijdag, maar heb het nu pas gemeld, foutje van mij :-)
Ik ga er maar van uit dat het mag...quote:
Hehe tuurlijk mag het, daar zijn ze voor! Enige wat je moet doen is het icon in je berichtje quoten (en even kijken of niemand anders in de thread em al heeft) en hij is van jouquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:40 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat het mag...
Dat had ik al gedaan (laatste post pagina 2), dus dan zit het wel goed.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:53 schreef majic het volgende:
[..]
Hehe tuurlijk mag het, daar zijn ze voor! Enige wat je moet doen is het icon in je berichtje quoten (en even kijken of niemand anders in de thread em al heeft) en hij is van jou![]()
Nee!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:24 schreef ijsmeis het volgende:
Claimt!
[afbeelding]
Voor na het EK :-) Nijntje mag dan eindelijk weg
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nee!!
:'(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |