Dat was ook mijn insteek toen ik begon met de Upgrade je icon-topics. Een succesvol initiatief met nu al bijna 10 delen. En van daaruit ben ik zelfs opgeklommen tot in de crew als designer.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:33 schreef majic het volgende:
[..]
Yeah, ik haal ze uit m'n plaatjes/fotoarchieven ... zitten er een aantal tussen die van m'n eigen fotos zijn gemaakt, maar de meeste zijn tekeningen. Ik kies dan vaak stukjes uit tekeningen die ik interessant vind...ik hoop zo bij te dragen aan een fok met mooiere icons, ipv al die geanimeerde zooi met chemische kleuren en cartooneske figuurtjes. Dit is dus zegmaar mijn tegenoffensiefEen mooier fok begint bij jezelf
![]()
Jazeker, alleen op dit moment heb ik de bedrijfswebsite in een non-standard thema gestoken ivm het 50 jaar geleden beginnen van d-day, dus alleen daar speciale impressies van D-day/Normandie.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:05 schreef UnderWorld_ het volgende:
Leuk gedaan, staan je foto's ook online?
Ah kijk eens aan! Zulke pretenties heb ik niet verdersquote:Op maandag 31 mei 2004 19:42 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat was ook mijn insteek toen ik begon met de Upgrade je icon-topics. Een succesvol initiatief met nu al bijna 10 delen. En van daaruit ben ik zelfs opgeklommen tot in de crew als designer.
Wat zoek je dan ??quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:04 schreef ondeugend het volgende:
ik zoek ook een andere... maar ik vind maar niets passends
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:09 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Wat zoek je dan ??
( iets ondeugends ??? )
Yep .. je hebt gelijk ik ben al weg !quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:23 schreef majic het volgende:
Flash, ondeugend ...kunnen we aub de requests in Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 9 plaatsen ?:)
We gaan daarheen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Yep .. je hebt gelijk ik ben al weg !
Ik liep er mee te klooien om te checken hoe het goed ging, ik was m voor de derde keer aan het editten toen mn wifi er uit pleurde...quote:Op maandag 31 mei 2004 18:31 schreef majic het volgende:
Prima, hij past goed bij je denk ikSensueel en mysterieus
p.s. ligt het nou aan mij of ben je al de 2de die met extra spaties de plaatjes probeert te hotlinken ?:P Dat gaat niet werken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |