quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:49 schreef thomas26 het volgende:
Schitterend topic![]()
"Stijl is een keuze" - dixit majicquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]Echt gave icoontjes staan erbij!
Zonde dat sommigen (lees: heel velen) nog met zo'n lelijk ding rondfokken...
Uiteraard, iedereen heeft een eigen smaakquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:10 schreef thomas26 het volgende:
[..]
"Stijl is een keuze" - dixit majic
Sinds we niet iedereen met hetzelfde icoontje willen zien rondposten..quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:19 schreef Ludwig het volgende:
Sinds wanneer moet je icons claimen?!!?!?
hulde majic,quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:12 schreef majic het volgende:
Bedankt allemaal weer voor de positieve feedback, altijd fijn:) Ik vind het ook erg leuk om te zien dat t daadwerkelijk uitmaakt wat ik doe - steeds meer mensen lopen met een fraai icon rond
Voorlopig even geen updates voor mij, ik wil wel kwaliteitsicons blijven blijven plaatsen en ben dus bezig met het bij elkaar zoeken rustigjes aan van nieuw "bron materiaal".
Over een tijdje dus weer icons, en voorlopig nog wel een stuk of duizend in dit topic die nog niet gebruikt zijn !
- majic
* Yeahinho mompelt iets over portier...quote:Op zondag 18 juli 2004 18:24 schreef Jump het volgende:
[afbeelding]
als deze nog niet bezet is niet veel goesting om het ganse topic opnieuw door te lezen
[..]
hulde majic,
de man met ook al een schouderklopje of 2
damn.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
* Jump mompelt iets over portier...![]()
Welke heilige is dat?quote:Op maandag 19 juli 2004 15:07 schreef nixxx het volgende:
[afbeelding]
*claimt... nixxx wil ook zo'n baard... over 50-60 jaar
Don't even think about it.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:31 schreef Jump het volgende:
[..]
damn.
maar bij portier vliegt er een vogeltje weg, ier niet
Voorkeur deze:
[afbeelding]
en als die hierboven nog niet bezet is:
[afbeelding]
Tjonge, ik heb geen idee hoe ik dit moet doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:06 schreef majic het volgende:
Het eerste setje icons vandaag. Thema is enigzins abstract, met de nadruk op rust en prettige kleuren. Je mag ze van de huidige locatie af gewoon gebruiken, maar ik vind het ook geen probleem als je ze naar picserver upload. (Ook beter voor jezelf - als ik de zaak ooit offline gooi heb je je icon nog!) . Ik doe in principe geen requests, maar update wel regelmatig dit topic met sets nieuwe icons!
Wie welke krijgt moeten jullie zelf maar uitvechten
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mogelijk al in gebruik door users :
[afbeelding]
het is het ei geworden. zo'n vogeltje is te weinig verschil om duidelijk te zijnquote:Op maandag 19 juli 2004 15:43 schreef portier het volgende:
[..]
Don't even think about it.
Geen idee, maar ik vind em echt cool, way to go majicquote:Op maandag 19 juli 2004 15:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Welke heilige is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |