quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:58 schreef Girly het volgende:
sugar.. wat kleed je je toch elke keer weer superleuk.. waar haal jij je kleding als ik vragen mag??
Ik vind het echt geweldig, vooral nu dat kleine wezentje in mijn buik ook laat voelen dat hij er is.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:11 schreef DuchessX het volgende:hoe zou dat toch zijn, zo'n mooie buik met een nieuw leventje erin?
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig, vooral nu dat kleine wezentje in mijn buik ook laat voelen dat hij er is.
Nee hoor niet verdachtquote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:19 schreef dutchie het volgende:
DuchessX, je begint nu wel verdacht veel belangstelling te tonen.![]()
Sugar, H&M is echt leuk voor poskleding. Helaas zit hier in de buurt geen H&M met poskleding.
*proest*quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:53 schreef Rottdog het volgende:
Samen zwanger![]()
[afbeelding]
36 weken
[afbeelding]
Olifantendracht onbekend![]()
![]()
![]()
Mooi zo, en wat ga JIJ doen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:08 schreef Berkery het volgende:
Berkery wil nog wel even kwijt dat het abonnement op de sportschool al in huis is
het werd tijd....![]()
En ga je er ook echt wat mee doenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:08 schreef Berkery het volgende:
Berkery wil nog wel even kwijt dat het abonnement op de sportschool al in huis is
het werd tijd....![]()
Ik heb het gelezen. Succes en sterkte!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:49 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nee hoor niet verdachtWe hebben gewoon een grote kinderwens maar ivm gezondheidsredenen stellen we het echte kluswerk nog even uit
![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:03 schreef LadyS het volgende:
beefcake, het was ... euhm.... was het niet woensdag? Ik begin nu ook te twijfelen![]()
dus toch woensdagquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:15 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik wist het écht niet meer, maar het Miss Etam bonnetje zegt 26-05-2004![]()
M'n hoofdje bekijk je maar in m'n fotoboekquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:41 schreef Sugar het volgende:
Piggiiiiiiiieeeeeeeeeee!
Wat ben je leuk en mooi!!!!! Buikkie is echt heel goed te zien, ja!!!!!
Ziet er mooi uit, nu nog een hoofdje....! Hihihi!
![]()
Oh meissie toch, niet huilen hoor, je bent echt heel mooi zwanger hoor en dikke kuitenquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:07 schreef Sugar het volgende:
Hmmm, kan ik inkomen, van die schoenen. Maar deze zijn zo lekker veilig, geen zicht op dikke kuiten...
![]()
Ik durf geen andere schoenen, denk ik. Nu zit ik hier alweer te huilen.
Je HEBT helemaal geen dikke kuiten mutsiequote:Op donderdag 3 juni 2004 10:07 schreef Sugar het volgende:
Hmmm, kan ik inkomen, van die schoenen. Maar deze zijn zo lekker veilig, geen zicht op dikke kuiten...
Goed ideequote:Op donderdag 3 juni 2004 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je HEBT helemaal geen dikke kuiten mutsie!
Heb je andere schoenen? Trek ze aan, show ze hier en ik zeg je eerlijk als je dikke kuiten erin hebt!
Ja, doen, doen doenquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:13 schreef Sugar het volgende:
Als ik het durf, laat ik jullie het geheel nog eens zien, oke? Met sandaaltjes, kuiten en jurk.
Euh.. volgens mij bedoelen we hetzelfde.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:18 schreef poemojn het volgende:
Leuke jurk, staat erg goed.Ik sluit me verder wel aan bij de rest.. De laarzen zijn mooi maar wat meer winters, lijkt me een andere stijl dan de jurk..
Maarre.. wat is er mis met sandalen? Ik vind slippers juist niet zo.En sandalen met hakje en dunne bandjes kunnen imo best leuk zijn.
Of kun je niet meer op hakken lopen, Sugar?
Nee hoop dat dat gauw komt, ik vind het maar saai zoquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:37 schreef Merisse het volgende:
Nog zo'n strakke platte buik, ik zie echt helemaal niks Texelonia.
Ach lieverd, je zult het wel vaker horen, maar als ik jou zo op foto's zie heb je in ieder geval een ding waar je niet onzeker over hoef te zijn, en dat is je figuur. Ik weet zeker dat we bijna allemaal maar wat graag met je zouden willen ruilen! Jij ziet zelfs kans om er zwanger nog sexy uit te zien!quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:13 schreef Sugar het volgende:
Onzekerheid over lijf is mijn enorme zwakke plek en tel daar hormonen bij op...
Ik moet zo naar de vlos en zit nu met de tranen over mijn wangen. Heb nu dus ff alle tijd nodig om make-up te doen en weg te komen. Als ik het durf, laat ik jullie het geheel nog eens zien, oke? Met sandaaltjes, kuiten en jurk.
Als je blijft twijfelen over jurk wil ik 'm wel overnemen. Het is helemaal mijn stijl en smaak en als ik het goed inschat pas ik er wel in.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:31 schreef Sugar het volgende:
En ik ben nog steeds niet overtuigd van jurk...
Helemaal perfect zo! Zijn dat die schoentjes die je ook onder je rok aanhad? Ik vind je prachtig zo hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:31 schreef Sugar het volgende:
Omdat ik vind dat ik het móet durven...![]()
En ik ben nog steeds niet overtuigd van jurk...
Ze probeert de baby te horenquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:01 schreef pluisje het volgende:
Alicia kijkt er ook zo heerlijk serieus bij
nee hoor, ik vermijd die dingen zoveel mogelijk, heb ze wel eens aan als ik echt een lig dag heb of zoals het verblijf in het ziekenhuis, maar verderquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:05 schreef Bass-Miss het volgende:
Zwangerschapsonderbroeken moeten dus niet altijd...
Ik zou het ook niet zo gauw aandoen,denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:11 schreef Knorretje het volgende:
[..]
nee hoor, ik vermijd die dingen zoveel mogelijk, heb ze wel eens aan als ik echt een lig dag heb of zoals het verblijf in het ziekenhuis, maar verder![]()
Dank jequote:Op donderdag 3 juni 2004 20:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Bubblebabe, wat een mooie strakke buik! Geen last van je piercing?
Een modelbuik!quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:11 schreef BubbleBabe het volgende:
* pluisje doet ook weer eens een buikje showen..
Ik was vandaag bij de gyn, en die vertelde me dat de baby al op 39 weken zit dus dat ik best een stukje eerder zou kunnen bevallen (dat kan niet! dat mag niet! moet nog vloeren leggen, kamers schilderen, koelkast kopen!)
[afbeelding]
[afbeelding]
Zolang baby maar goed beseft dat papa en mama eerst nog "even" moeten verhuizenquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:16 schreef pluisje het volgende:
[..]
Een modelbuik!![]()
En een eigenwijze baby
ik kon op een gegeven moment geen gewone onderbroeken meer verdragen, m'n buik was eg gevoelig en ik vond het heel fjin om er iets helemaal overheen te kunnen trekken, ipv zo'n randje ergens onderaan.quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:14 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik zou het ook niet zo gauw aandoen,denk ik.
Tenzij het echt nodig is, maar ik zou nt weten waarom.![]()
Kan zijn, heb er nog geen ervaring mee.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:35 schreef bixister het volgende:
[..]
ik kon op een gegeven moment geen gewone onderbroeken meer verdragen, m'n buik was eg gevoelig en ik vond het heel fjin om er iets helemaal overheen te kunnen trekken, ipv zo'n randje ergens onderaan.
Heb ik ook hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:35 schreef bixister het volgende:
[..]
ik kon op een gegeven moment geen gewone onderbroeken meer verdragen, m'n buik was eg gevoelig en ik vond het heel fjin om er iets helemaal overheen te kunnen trekken, ipv zo'n randje ergens onderaan.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:35 schreef bixister het volgende:
ik vond het heel fjin om er iets helemaal overheen te kunnen trekken, ipv zo'n randje ergens onderaan.
zie helaas alleen een kruisje..quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:00 schreef Martineke het volgende:
[afbeelding]
ziet er iemand uberhaupt verschil [afbeelding]
ach, er zijn ook best elegante 'tenten'. nou ja relatief dan. zie bijv. www.noppies.nl. (ik kan helaas niet direct naar plaatjes linken van die site). ik had daar allerlei varianten van, van strings t/m pijpjes-slips. zelfs panties had ik van noppies, heerlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:48 schreef Knorretje het volgende:![]()
doe ik ook wel eens, maar ook dan niet met het 'type tent', heb een zooitje kanten slips liggen die als ik wil ook over de buik kunnen getrokken worden en die zitten voor mij nog steeds heerlijk (gelukkig)
ik ook.quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:15 schreef babyfeet het volgende:
zie helaas alleen een kruisje..
Ja, dat vind ik dus óók! Dat drastische! Ik zou nooooooooit zwarte schoenen onder deze jurk doen zelf. En ik heb wel bordeaurode schoentjes, maar die hebben open tenen en hakken en ik wil wel per se een panty aan...!quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:35 schreef heaven7 het volgende:
Oh, en sugar..![]()
![]()
Het is al vaker gezegd, ik zou ook voor andere schoenen gaan dan de laarzen, heb je niet iets in een lichtere teint? Ik vind zwart zo uhm.. drastisch? Onder zo'n zomerse jurk (het staat op zich prima hoor).
volgens mij ben ik gek aant wordenquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:00 schreef Martineke het volgende:
[afbeelding]
ziet er iemand uberhaupt verschil [afbeelding]
nee was dat maar waar dat ik was afgevallenquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:34 schreef heaven7 het volgende:
Uhm, heb je ze niet verkeerdom staan?Je bent afgevallen toch? Of was jij dat niet?
* Martineke is nooit goed in namen
Dat bloemenmeisje ben ik alquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:09 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik zie jou toch vaak in gedachten als een iets pittiger type met felle kleuren en niet als een bloemenmeisje.
Twee? Ik ben bij tweehonderd gestopt met tellenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:34 schreef Sjeen het volgende:
Mooie buikjes weerPluisje en LadyS
Ik zal binnenkort vriendjelief vragen om weer een blote buik foto te maken. Ik heb namelijk twee streepjes ontdekt![]()
Lief van je!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:52 schreef Sugar het volgende:
Oooow, en Tinkepink: ik twijfel nog een béétje!
Maar ik zei gisterochtend al tegen mijn vriendje (nog voor je 2e hint!) dat ik het ding misschien wel op ging sturen naar Duitsland!
"Huh, wrom?"
"Omdat ik er iemand van Fok! misschien wel héél blij mee maak!"
"Oh en dan gewoon gratis?"
"Ja, joh, kost niks en is een lieve user!"![]()
Was al aan het bedenken of het reëel zou zijn om aan Lois of Karin je adres te vragen hiervoor, zodat het écht een verrassing kon zijn. Maar denk dat Lois en Karin (als ze het al hebben) toch terecht veel aan je privacy zouden denken en het niet zonder jouw toestemming hadden gegeven aan mij!
Maar goed, nu zit ik je lekker te maken en ik twijfel nog een ietsiepeetje! Is trouwens maat S, maar zit niet strak (as you could see)!
* Tinkepink denkt verder!![]()
Pssst, kijk eens 2 posts boven je!quote:Op maandag 7 juni 2004 19:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lief van je!Maar ja, zoals je in het andere topic hebt kunnen lezen ben ik toch wel erg gegroeid en pas ik er waarschijnlijk niet meer in
Scheelt weer wat denkwerk!
Lees net pas deze post. Ja, ik wil 'm heel graag hebben, zelfs overkopen, maar helaas pas ik 'm dus niet ben ik bang.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:29 schreef Sugar het volgende:
Tinkepink, ik ben eruit, hoor!!!!! Wil je hem hebben?
Oeh, die moet ik nog aanpassen. Je kan me mailen op tinkepink at hotmail punt com.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:27 schreef Sugar het volgende:
Toch geen mail, krijg 'm terug...
Tink, klopt je adres niet meer?
begin jij ook al?quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:42 schreef Beaker1 het volgende:
LadySHoeveel BabySen zitten er in die buik
![]()
ben benieuwd naar die fotoquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:24 schreef Beaker1 het volgende:
Ik moet er nog ergens wel een digi foto van hebben. Ze zit dan met haar benen omhoog slippers aan (schoenen paste ze niet meer) en een jurk van de Hennes die op knappen staatAls ik hen kan vinden zal ik hem hier plaatsen
BabyS wordt dan ook de mooiste en liefste baby van allemaalquote:Ben zoooooo nieuwschierig naar babyS heb nou al een zwak voor deze babykan niet wachten tot hij/zij er is
quote:Is het een beetje te behappen met deze warmte?
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
Sjoegje, je bent zo prachtig mooi zwanger!
Yep, was een helemaal-bloot-foto, maar het echte bloot zag je niet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:04 schreef Sugar het volgende:
Dat was toch een helemaal-bloot-foto, Fluf? Dát wordt niks, hoor! Kan mezelf zó nog wel leuk presenteren, maar in m'n nakie?![]()
![]()
Aken is zeker wel te doen (15 km) maar ik ga nog liever naar Utrechtquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:59 schreef bixister het volgende:
balen lily. die in Aken wel, zag ik. misschien is dat te doen? en anders kom je gezellig een dagje shoppen in Utrecht.
Ja. Jij dus ook? Hoop van niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Sugar, heb jij ook een eetstoornis gehad?
Niet huilen hoor wijffie, je ziet er top uit
Helaas wel, ik heb boulimia (gehad, al kom je er nooit helemaal af). Lieverd, wat ik echt merk, is dat als je open staat voor dit soort 'kritiek', mensen commentaar op je hebben. Ik zou het echt maar aannemen als jaloezie, want zoals je hier op het forum wel merkt, iedereen zou wel zo zwanger willen zijn als jij. En waarschijnlijk ben je door je eetstoornis en hormoontjes extra gevoelig voor kritiek. Dat is overigens jouw goed recht, mensen moeten gewoon dat soort opmerkingen niet maken. Misschien een leuke voor jou: 'miss_d, je bent echt behoorlijk dik geworden hoor, heel anders dan mijn dochters, die zijn slank', 'Ja, maar ik heb een vriend, jouw dochters niet.'quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:41 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja. Jij dus ook? Hoop van niet.
Je hebt ook echt geen plofkop. Ja, je bent wat voller geworden in je gezicht, maar mag het ook?quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:49 schreef Sugar het volgende:
Guys, ff voor de duidelijkheid: ik klaag niet over een plofkop en vind het zelf ook niet.
Schrik ervan dat iemand anders dat vindt, want ik associeer het met dik zijn, lelijk zijn en dus willen stoppen met eten. Ik vind dus zelf niet dat ik een plofkop heb.
loik! misschien iets afspreken? al vind ik de 'mama'-collectie hier niet altijd even leuk hoor. echt zo'n winkel waar je eigenlijk vaak even moet gaan kijken of ze er nog iets leuks hebben hangen. er is in Utrecht nog wel een andere (vrij dure) zw.sch.mode-winkel met heel mooie spullen: Happy Days. als je dan toch in Utrecht bent moet je daar eigenlijk ook even kijken. in de uitverkoop is 't soms nog wel te doen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:03 schreef lily het volgende:
Aken is zeker wel te doen (15 km) maar ik ga nog liever naar Utrecht![]()
Dat doe ik nogquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:48 schreef snoopy het volgende:
Kijk nu in elke spiegel en elk raam hoe ik er van opzij uitzie![]()
* uit Lurkquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:52 schreef snoopy het volgende:
Nee, het was een vrouw.![]()
leuk! najaarsuitverkoop is wel een idee, toch?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:47 schreef bixister het volgende:
[..]
loik! misschien iets afspreken?
jaja, binnenkort..... hij wil niet zo groeien...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:46 schreef bixister het volgende:
prima. wanneer begint die?
zo en nu weer buiken, dames!
Ook toevalligquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:58 schreef LadyS het volgende:
snoopywaren wij mooi tegelijk
![]()
Mooie buik hoor!!
Sorryquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:04 schreef phluphy het volgende:
Moeilijk te geloven dat er maar een paar weken tussen jullie zit......
Snoopy wat een lieffffffffffff buikje! Schandalig dat je die nu pas laat zien !
Zou raar zijn als ie ineens klein wasquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:11 schreef Rottdog het volgende:
LadyS hij blijft huge geweldig![]()
Boven mijn hoofd anders werd die foto zo raar. Bijna geen contrast tussen armen en shirt.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:10 schreef beefcake het volgende:
(Snoopy waar zijn je armen)
Jaaaaaa, errug is dat he? Ik werd persoonlijk letterlijk kotsmisselijk van die zwabberende baarmoeder in je lijfquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:53 schreef Jambo het volgende:
Snoopy wat een mooi beschaafd buikje heb je.
LadyS, ook een hele mooie buik. ik kan het geen buikje noemen zoals bij Snoopy![]()
En we doen inderdaad maar geen buikfoto's van na de bevalling. Toen ik net 1 dag bevallen was kwam een vriendin langs die 28 weken zwanger was op dat moment. Helaas zag je geen verschil, onze buiken waren even groot.![]()
Is idd al weer een tijdje geleden, zal morgen het mannetje weer eens lief aankijken...quote:Op zondag 13 juni 2004 00:04 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik maar denken dat er ein-de-lijk een nieuwe buikfoto van Loena stond
Dat heb je een paar maanden geleden al gedaanquote:Op zondag 13 juni 2004 00:07 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Is idd al weer een tijdje geleden, zal morgen het mannetje weer eens lief aankijken...
oke, oke, de boodschap is doorgekomenquote:Op zondag 13 juni 2004 00:03 schreef Loena-tik- het volgende:
Snoopy, leuk om eindelijk(lekker ff inwrijven hoorje buikkie te mogen aanschouwen
Ja, breng hem even op een ideequote:Op zondag 13 juni 2004 17:48 schreef phluphy het volgende:
Pluisje, je buik ziet er veel te gezellig uit, als ik baby was bleef ik daar nog lekker een paar weekjes zitten!![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 00:07 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Is idd al weer een tijdje geleden, zal morgen het mannetje weer eens lief aankijken...
Sow, jij zat echt op die foto te wachten he Miss_dynastyquote:Op zondag 13 juni 2004 23:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow Loena, die is gegroeid!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |