Dat is als "Knut" en "leuk"quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:17 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nee, Ninja, ik Trillian niet. Ik heb ook mijn principes.
Principes!! En ik!
.
Okquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:18 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet waar. Wie dat bedacht heeft mag een nekschot.
Studeer je rechten of zo?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:17 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Principes!! En ik!
.
Of "Daten" en "zonder verwachtingen".quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:18 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Dat is als "Knut" en "leuk"
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:18 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Dat is als "Knut" en "leuk"
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat duurt altijd wat langer in het luchtledige,.
Tof dat je zo eerlijk bent. Ben je in de buurt van een maaiveld?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ok*nek uitsteekt*
Nee, bedrijfswetenschappen. Same thing.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Studeer je rechten of zo?
Whehehehequote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:19 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Of "Daten" en "zonder verwachtingen".
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:19 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]. Juist niet.
Newton is trots op je.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:19 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]. Juist niet.
Geen idee, ik weet niet eens waar het park isquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:20 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Tof dat je zo eerlijk bent. Ben je in de buurt van een maaiveld?
Moest jij je niet aankleden?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Whehehehe
Nou!
Ze peste me!
Valsnelheid heeft alleen maar te maken met weerstand en aantrekking. Als de weerstand wordt weggenomen (vacuum) valt alles even snel. Een veer valt dan even snel als een blok lood van 10 kilo. Ik weet niet eens meer wie de eerste was die dit aantoonde (Newton?), maar dat is toch wel zo'n beetje duidelijk. Het maakt dus geen fluit uit of dat ei al dan niet gekookt is. Voor mijn part zuig je hem helemaal leeg, maakt nog niets uit. Het enige verschil is dat de luchtweerstand in verhouding tot de massa groter is geworden en daardoor zal het leeggezogen ei in lucht 'langzamer' vallen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Als er geen grond is kan ie ook niet vallen he,.
Je bent gewoon een luie Albertoooooooooooooo.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet eens waar het park is
Ja, of "knut" en "humor"quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:19 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Of "Daten" en "zonder verwachtingen".
Hai Bio|thee.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:17 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Hoi Au3.
Hoi PR.
Okay, ik zal het onthouden voor een volgende keer.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:21 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Valsnelheid heeft alleen maar te maken met weerstand en aantrekking. Als de weerstand wordt weggenomen (vacuum) valt alles even snel. Een veer valt dan even snel als een blok lood van 10 kilo. Ik weet niet eens meer wie de eerste was die dit aantoonde (Newton?), maar dat is toch wel zo'n beetje duidelijk. Het maakt dus geen fluit uit of dat ei al dan niet gekookt is. Voor mijn part zuig je hem helemaal leeg, maakt nog niets uit. Het enige verschil is dat de luchtweerstand in verhouding tot de massa groter is geworden en daardoor zal het leeggezogen ei in lucht 'langzamer' vallen.
Hoi Au3|Bio. Ik ook niet, iedereen moet mij gewoon geloven.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hai Bio|thee.
Trouwens, ik ga nu niet discussieren over de luchtledigheid van de ondergrond waar mijn kwartjes op aan het vallen waren.
Een mand. En glazen. En rosé. En bordjes en bestek. En nu ga ik naar de supermarkt om lekker brood en dingen erop te kopen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Veel plezier trouwens straks Tijn. Wat heb je allemaal gemaakt/gekocht/ingepakt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |