Het niveau is weer hoog zo laat in de nachtquote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:20 schreef wingerd het volgende:
Tellen Klitpiercings eigenlijk ook mee? Of horen die bij SEX?
U riep mij?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:27 schreef Scandalous het volgende:
'topic' in TT moet eigenlijk 'deel' zijn![]()
Schatje?
Staat er een liksmiley bij of wat? Het is serieus, deze vraag.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:28 schreef Untitled het volgende:
[..]
Het niveau is weer hoog zo laat in de nacht
Als je in het vorige topic heb gelezen raad iedereen hier aan om niet zo zeer naar de prijs te kijken, maar meer naar de kwaliteiten van de piercingshop en in sommige gevallen kan dat een stuk hoger uitvallen dan die 50 euro. Ik betaalde voor mijn tepelpiercings al 70 euro het stuk. De service e.d. is alleen zo goed dat ik het er meer dan voor over heb.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:14 schreef Untitled het volgende:
[afbeelding]
Ik wil graag een piercing laten zetten op het gedeelte wat ze 'industriel' noemen.
(Op de foto: op de plek van het linker balletje van de industriel)
Moet ik dan een euro of 50 denken?
hehe mijn beste vriendin heeft dat ook, niet zo'n staafje met 2 gaatjes in je oor, maar 1 gaatje, linksboven in het oor, nooit gedonder mee geweestquote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:14 schreef Untitled het volgende:
[afbeelding]
Ik wil graag een piercing laten zetten op het gedeelte wat ze 'industriel' noemen.
(Op de foto: op de plek van het linker balletje van de industriel)
Moet ik dan een euro of 50 denken?
Let op: de juwelier mag dan erg goedkoop zijn en in een heleboel gevallen ook gewoon goed gaan. Je kan van een juwelier niet verwachten dat hij dezelfde hygiene maatregelen treft als een piercer en in de meeste gevallen ook niet de kennis heeft om op de juiste manier een dergelijk sieraad te plaatsen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:16 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
hehe mijn beste vriendin heeft dat ook, niet zo'n staafje met 2 gaatjes in je oor, maar 1 gaatje, linksboven in het oor, nooit gedonder mee geweest
hier bij de juwelier gezet voor ¤7.50, na de zomer ga ik ook, maar je mag er een tijdje niet mee zwemmen geloof ik, dus dat wordt nog even wachten
daar mag je me wel eens mee likkenquote:
Nee dank jequote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:58 schreef ramsesii het volgende:
[..]
daar mag je me wel eens mee likken
Daar ging het me ook niet om, om het zo goedkoop mogelijk te laten doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:27 schreef WaSTeiL het volgende:
Als je in het vorige topic heb gelezen raad iedereen hier aan om niet zo zeer naar de prijs te kijken, maar meer naar de kwaliteiten van de piercingshop en in sommige gevallen kan dat een stuk hoger uitvallen dan die 50 euro. Ik betaalde voor mijn tepelpiercings al 70 euro het stuk. De service e.d. is alleen zo goed dat ik het er meer dan voor over heb.
Sorry, fout geinterpreteerdquote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:34 schreef wingerd het volgende:
Staat er een liksmiley bij of wat? Het is serieus, deze vraag.
Eerlijk antwoord...eerste 6 maand ofzo weet je het verschil met en zonder nog dan is het wel grappigquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:24 schreef Buttercup het volgende:
Hoe bevalt die intieme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |