quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:44 schreef BossFight het volgende:
[..]
EEJ smoelen godver, was gewoon een foutje ja. Weet heus wel wie je bent enzo! Gewoon ff verkeerde pesoon voor me. Sorry hoor!
ja, en dat moet je nog een keer quoten? Maar je weet heus wel wie ik ben? Mooi...dan weet je dat je nu ook niet meer tegen mij moet posten.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:44 schreef BossFight het volgende:
[..]
EEJ smoelen godver, was gewoon een foutje ja. Weet heus wel wie je bent enzo! Gewoon ff verkeerde pesoon voor me. Sorry hoor!
Ga lekker maffen als je niet tegen drank kunt, gast.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:44 schreef BossFight het volgende:
[..]
have you been GPD't tonightquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:46 schreef jogy het volgende:
Okay, ik ga slapen, ik ben helemaal GPD't..
Trusten!
daar is dan verandering in gebrachtquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:47 schreef Tijn het volgende:
Ik had echt serieus nog nooit van dat hele GPD gehoord trouwens
Dat maakt het zo verslavendquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:47 schreef Seborik het volgende:
Welkom in @@@. U maakt elke 24 uur kans op één of meerdere bitchfights.
Dat was heel wat anders.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:45 schreef Insomaniac het volgende:
*kuch* jaloerse kip *kuch*
Kan er wel tegen hoor, ga morgen gewoon weer werken. Niets aan de hand. Vind het gewoon alleen beetje "lame" dat ik hier meteen voor kloon uitgemaakt word terwijl ik gewoon een beetje vrolijk doe.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ga lekker maffen als je niet tegen drank kunt, gast.
Ik ook niet en BB zit er nog wel bij ook.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:47 schreef Tijn het volgende:
Ik had echt serieus nog nooit van dat hele GPD gehoord trouwens
Ga maar slapen, je slotjes werken toch niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:46 schreef jogy het volgende:
Okay, ik ga slapen, ik ben helemaal GPD't..
Trusten!
Huillie!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:48 schreef BossFight het volgende:
[..]
Kan er wel tegen hoor, ga morgen gewoon weer werken. Niets aan de hand. Vind het gewoon alleen beetje "lame" dat ik hier meteen voor kloon uitgemaakt word terwijl ik gewoon een beetje vrolijk doe.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat was heel wat anders.!...!>!>>11111!!1.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Huillie!
HAD JE WAT OFZO?!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:47 schreef Seborik het volgende:
Welkom in @@@. U maakt elke 24 uur kans op één of meerdere bitchfights.
Dat olifantengeheugen van je komt je nog eens duur te staan missie!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:49 schreef Insomaniac het volgende:!
Pinned ya!
EEN STIJVE DIE OM EEN OPLOSSING VRAAGT JA.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
HAD JE WAT OFZO?!
Ga die mensen in Hoe voel je je nu? 230a eens opvrolijkenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:48 schreef BossFight het volgende:
[..]
terwijl ik gewoon een beetje vrolijk doe.
[insert trueno.jpg]quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:50 schreef Seborik het volgende:
[..]
EEN STIJVE DIE OM EEN OPLOSSING VRAAGT JA.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |