Tuulk, heel goed. Daggla heeft nog spijtals haren op z'n hoofdquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:03 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik mot geen amateur aan m'n haar..
Of kan jij ook knippen?
Seauw hee, het d'r auk eentsjuh kapsoones !quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze is goed he?.
En Pierre, je krijgt d'r nummer niet.
Ja, check de park even!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh crap, ik herrinner me net dat ik nooit heb opgezocht waar dat park is!
Ik wilde net zeggen!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Seauw hee, het d'r auk eentsjuh kapsoones !
I have that effect on people.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh crap, ik herrinner me net dat ik nooit heb opgezocht waar dat park is!
Dat kan.. Ik heb Tijn 2 keer een tel of wat gezien en dus heeft ie mij nog niet kunnen charmeren, ik kan er niet over meepraten dus..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Oh Tijns casanova-zijn.
Seth.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:06 schreef NiNi het volgende:
[..]
Tuulk, heel goed. Daggla heeft nog spijtals haren op z'n hoofddat hij het niet door mij heeft laten doen.
Maar het is toch helemaal niet lang?
meer ikstaopstationnederoverheembeeksebommerskontenenikhebdeenigestoptreinvandeweekgemistachtigquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:05 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Voel je je ook zo bushalteachtig?.
Ja, zo ben jij.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:06 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
WAAROM NIET?!.
Alsof ik er misbruik van zou maken..
Ik heb nog wel zo zitten knipogen!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat kan.. Ik heb Tijn 2 keer een tel of wat gezien en dus heeft ie mij nog niet kunnen charmeren, ik kan er niet over meepraten dus...
Ik heb het niet geknipt hoor, dat was Ketske..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Seauw hee, het d'r auk eentsjuh kapsoones !
Jij altijd met je uitgebreide emotionele toestanden.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
meer ikstaopstationnederoverheembeeksebommerskontenenikhebdeenigestoptreinvandeweekgemistachtig.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat kan.. Ik heb Tijn 2 keer een tel of wat gezien en dus heeft ie mij nog niet kunnen charmeren, ik kan er niet over meepraten dus...
Noem één voorbeeld!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, zo ben jij..
Kudo's ?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb het niet geknipt hoor, dat was Ketske..
Kudo's voor Ketske,.
En ik maar denken dat je een tic had,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zo zitten knipogen!
Damn, J. Dat is een groot gevoel, mên.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
meer ikstaopstationnederoverheembeeksebommerskontenenikhebdeenigestoptreinvandeweekgemistachtig.
Wat ga je allemaal voor spannends doen ?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:10 schreef Tijn het volgende:
Anyway, nu moet ik dus idd de park nog checken. En boodschappen doen. En de boel opruimen. En dat alles voor 2 uur.
*kijkt op de klok*
Ik blijf nog even
Je zit in de klit hè?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:11 schreef Tijn het volgende:
PIERRE!!! VOLGENS MIJ HEB IK NOG ALLE TIJN!
TIJD!
TIJN!
PIERRE?
TIJN?
Hallo
*in de war*
Soort van punten,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kudo's ?
Ik ga picknickenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal voor spannends doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |