Ik zeg altijd zo: beter te laat gebeld, dan te vroeg afgezegd.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:57 schreef Tijn het volgende:
Wel een brakke hoor
Ze beldde me om 9 uur uit m'n bed. Dat ze er zin in had.
Je moet me echt niet wakker bellen als je niks te melden hebt
________________quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Lachen is ook voor mietjes, gelijk heb je.
Nee, echt! En ik moet nog naar de kapper.quote:Oh, ja, nee, dat is ook belangrijk. Dingen.![]()
Open een notepad, zet ze erin en als je ze nodig hebt, copy-paste je ze daaruit.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:58 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik moet er al zoveel onthouden.
ß ï ê è
Huuuuh.
Hahah, je bent zoooo doorzichtig.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:57 schreef Tijn het volgende:
Wel een brakke hoor
Ze beldde me om 9 uur uit m'n bed. Dat ze er zin in had.
Je moet me echt niet wakker bellen als je niks te melden hebt
En zo is het maar net! (quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:58 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik zeg altijd zo: beter te laat gebeld, dan te vroeg afgezegd..
Ben je aan het casanova-en ?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
En zo is het maar net! ()
Ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:59 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet dear?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
.
Ja tuurlijk was het leuk, maar ja, wie zit er nou te wachten op een mutsig vrolijk blij figuur? Daar is geen zak aanquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:59 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hahah, je bent zoooo doorzichtig.
Dat is toch leuk!Casanova
Gewoon je zonnebril opzetten, en iedereen arrogant aankijken in de metro, dat helpt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:00 schreef Insomaniac het volgende:
Bwuh. Kuthumeur, I'm outta here, meld me vanavond wel weer ofzo.
Dag Inso, geniet van het zonnetjequote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:00 schreef Insomaniac het volgende:
Bwuhen gaat het helemaal worden deze zomer!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:58 schreef Tijn het volgende:
Oh ja, dingen! Goeie PR, ik moet ook nog allemaal dingen doen. En kopen.
Als ik m'n hoofd opgetild krijg *bwuh*.
Oh Tijns casanova-zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet dear?.
Sterkte beeb.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:00 schreef Insomaniac het volgende:
Niet dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
En zo is het maar net! ()
Ik mot geen amateur aan m'n haar.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Daggla kent nog een goede!![]()
True, je kan maar beter een chagarijnige heks hebben.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja tuurlijk was het leuk, maar ja, wie zit er nou te wachten op een mutsig vrolijk blij figuur? Daar is geen zak aan
Voel je je ook zo bushalteachtig?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:04 schreef Jerruh het volgende:
ik heb inso weer gemist.
.
Ze is goed he?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Daggla kent nog een goede!![]()
Oh crap, ik herrinner me net dat ik nooit heb opgezocht waar dat park is!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:04 schreef NiNi het volgende:
[..]
True, je kan maar beter een chagarijnige heks hebben.
Hee Tijn, ga je mee picknicken?
WAAROM NIET?!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze is goed he?.
En Pierre, je krijgt d'r nummer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |