Uhm tsja..leuk shirtjequote:Op donderdag 27 mei 2004 23:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik dacht dat deze in het teken van borsthaar zou staan?
En stiekem vis ik gewoon naar complimentjes
Ik wilde ook iets over harige dingetjes in de titel zetten, maar dat pastte niet meer.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik dacht dat deze in het teken van borsthaar zou staan?
Nou ben je wel verplicht om de foto's van anderen te analyseren, als tegenprestatie.quote:En stiekem vis ik gewoon naar complimentjes
hoe bedoel je onheilspellendquote:Hmmz... Ik durfde er niets over te zeggen. .
Je hebt een baby-face, maar dan ongeschoren, wat geen gezicht is. Maar wel gespierde bovenarmen, zo te zien, dat wel. .
Is G_E nou die linkse?quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:
En Kugari-Ken heeft Ron-lippen.
[afbeelding]
uitgedroogde afgekloven lippen zijn tegenwoordig "ron-lippen"?quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:
En Kugari-Ken heeft Ron-lippen.
Over die ene foto van hem.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:30 schreef Cazman het volgende:
complimenten voor wat? Heb ik iets gemist?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is G_E nou die linkse?
het gaat over mij verdomme MIJ IK MOI ME!quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:30 schreef Cazman het volgende:
complimenten voor wat? Heb ik iets gemist?
Nie gezien denk ikquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
het gaat over mij verdomme MIJ IK MOI ME!
en mijn verlopen kutkop en eigengeilerij
check vorige topic, laatste pagina via dit topic en pagina 10 via normale tellingquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:34 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nie gezien denk ik
Het ligt er dan een beetje te dik bovenop dat wij moeten zeggen dat dat best wel meevaltquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
en mijn verlopen kutkop en eigengeilerij
JE MOET JE SCHEREN................................. KIJK NIET ZO VERBAASDquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
check vorige topic, laatste pagina via dit topic en pagina 10 via normale telling
andere shirt is cooler...quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:36 schreef Cazman het volgende:
[..]
JE MOET JE SCHEREN................................. KIJK NIET ZO VERBAASD
Idd een vet shirt zoals WD zegt
Goeie shit. De foto is wat erg erm apart gemaakt. Ik zou een andere makenquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
andere shirt is cooler...
*gaat zich scheren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |