niet dat mijn school het ook erg makkelijk maakt, morgen om half 10 een pw. pfff moet maar eens gaan slapen.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:01 schreef P4nic het volgende:
Mijn school ook nog 2 weken examens.... bleeh
Nee, ik werk niet op een kamp, ik heb gewoon in NL de yellowpages.co.nz bezocht, zo naar een stageplek wezen zoeken hier, fftjes in een backpackershotel geslapen als start, en nu slaap ik al n maand of 2 bij een zeer toffe collega. Spotgoedkoop, makkelijk naar de stad/werk en met andere flatmates hier heeft het gewoon ietsquote:Op zondag 6 juni 2004 16:08 schreef kepler het volgende:
[..]
zekers, werk je ook op een kamp? Of op een andere manier?
Voor mensen die geinteresseerd zijn om op een kamp te werken: www.ccusa.com
heb ik zelf goede ervaringen mee, goede manier om goedkoop Amerika te bezoeken!
Je hebt het goed voor elkaar dusquote:Op maandag 7 juni 2004 00:49 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Nee, ik werk niet op een kamp, ik heb gewoon in NL de yellowpages.co.nz bezocht, zo naar een stageplek wezen zoeken hier, fftjes in een backpackershotel geslapen als start, en nu slaap ik al n maand of 2 bij een zeer toffe collega. Spotgoedkoop, makkelijk naar de stad/werk en met andere flatmates hier heeft het gewoon iets![]()
En over n klein maandje 2 weken backtracken door het zuidereiland![]()
heb je daar toevallig ook een soort van airport systeem dat je met je powerbook g4 17'' ook draadloos kan internetten door de school? zal leuk zijn als ik daar volgend jaar draadloos kan internetten met mijn laptopje.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:51 schreef kepler het volgende:
[..]
de TU Delft maakt het mij nu heel moeilijk iig
ehquote:Op maandag 7 juni 2004 18:09 schreef berc het volgende:
[..]
heb je daar toevallig ook een soort van airport systeem dat je met je powerbook g4 17'' ook draadloos kan internetten door de school? zal leuk zijn als ik daar volgend jaar draadloos kan internetten met mijn laptopje.
Hehe downtown klinkt zo "Not where I wanna be" Welke buurten wil je trouwens s'avonds echt niet komen? Harlem ? Bronx?quote:Op maandag 7 juni 2004 18:39 schreef matthijst het volgende:
Metro is heel simpel: "uptown" en "downtown". Kijk waar je staat en of je bestemming hofer of lager dan jij ligt. Klaar ben je.
Central Park 's nachts is echt niet leukquote:Op maandag 7 juni 2004 23:16 schreef mr.marcus het volgende:
Brooklyn en Queens zijn ook hele grote buurten. Lijkt me heel sterk als die HELE buurten not-done zijn. Wat ik gehoord en gelezen heb schijnt het Central Park 's nachts ook niet zo chill te zijn.
quote:Op maandag 7 juni 2004 22:50 schreef Wytze het volgende:
[..]
Hehe downtown klinkt zo "Not where I wanna be" Welke buurten wil je trouwens s'avonds echt niet komen? Harlem ? Bronx?
Dacht een keer gelezen te hebben dat Brooklyn en Queens ook so not done zijn s'avonds. Maar dat zijn toch hele rijke nette buurten ?
downtown is where you want to be; you'll miss out on the great fun of greenwich village, east village, lower east side, TriBeCa, SoHo, Union Square, Irving Place, etc. sommige gedeeltes van Brooklyn of Queens zijn ook gewoon veilig; leuke buurten in Brooklyn (Williamsburg, neem de L train van een halte op 14th street en stap uit op eerste halte (Bedford) of 2e (Lorimer), Williamsburg is de buurt waar de orthodoxe Joden mengen met blue collar Italians, Dominicans, Puerto Ricans en artists die de huren in Manhattan niet meer kunnen en/of willen betalen. Park Slope is een andere leuke buurt, hiervoor neem je de F-train (neem een window seat, want als je dicht bij Park Slope Manhattan komt gaat de metro bovengronds en de views of Manhattan en Brooklyn are great, je stapt uit of 4th ave or 7th ave. Brooklyn Heights, neem de subway A of de 2/3 (West side manhattan: 8th avenue) stap uit op Jay Street/Borough Hall (A -train) loop toward de east river, leuke huisjes in Brooklyn en fantastische view of downtown manhattan, als je de 2 of de 3 neemt stap uit op Clark Street. Queens: Ik vind Astoria zo gaaf: neem N of W en get out at Ditmars/Astoria of Astoria.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:50 schreef Wytze het volgende:
[..]
Hehe downtown klinkt zo "Not where I wanna be" Welke buurten wil je trouwens s'avonds echt niet komen? Harlem ? Bronx?
Dacht een keer gelezen te hebben dat Brooklyn en Queens ook so not done zijn s'avonds. Maar dat zijn toch hele rijke nette buurten ?
Ik jogde vroeger 's nachts door Central Park; negeer de "neger-pimps" gewoon...quote:Op maandag 7 juni 2004 23:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Central Park 's nachts is echt niet leuk
allemaal van die Neger-pimps enzo, we zijn toen maar weer hard omgedraaid toen we die zagen
echt waarquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:46 schreef xerxesc het volgende:
[..]
Ik jogde vroeger 's nachts door Central Park; negeer de "neger-pimps" gewoon...
Ik denk dat het misschien de hamptons was, Rockaway is niet zo rijk (het is waar JFK is in Queens). heb je nog fotos van je trip. of woon je ook in de VS?quote:Op zondag 6 juni 2004 11:48 schreef kepler het volgende:
[..]
yup, ik ben in de ghetto's geweest. Maar ook in het superrijke deel van NY, ergens op een schiereiland, Rockaway ofzo geloof ik.
In de Ghetto is echt cool, allemaal superaardige mensen. Dat was ook omdat ik bij iemand logeerde die veel mensen kende, en omdat ik Nederlands was vonden ze mij echt hip![]()
We hebben daar ge-bbq ergens midden in de ghetto, superleuk. Maar het is wel heel arm daar...
En in dat rijke gedeelte was het ook leuk, heel groot huis. Als logee had ik mijn eigen kamer en badkamer![]()
Maar al die mensen daaro zitten dus wel aan de drugs
gelders mozaiek. straks tentamen week in ddat mooie weer. Moet nog PO's maken en toetsen, wordt er schijt ziek van.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:20 schreef berc het volgende:
[..]
welke school maakt het je nu nog moeilijk zo aan het einde van het jaar
ja hoor, de hamptons zijn wel weer heel extreem. Daar staan gewoon echt kastelen van huizen hoor...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:04 schreef xerxesc het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien de hamptons was, Rockaway is niet zo rijk (het is waar JFK is in Queens). heb je nog fotos van je trip. of woon je ook in de VS?
mazzel
ik vind die glazen dingen eigenlijk helemaal niet op manhattan passen. Maar ik hoop dat ze er maar wat moois van maken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:15 schreef Infinity123 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |