abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19511748
Hotel Carter was helemaal niet zo vies hoor. Het was cheap en lag op zo'n beetje de beste locatie! Wat wil je nog meer?
Life sucks
  zondag 30 mei 2004 @ 17:49:16 #27
16082 Wytze
...Confidential
pi_19516604
Wij hebben Hotel Pennsylvania, met 3 personen. Is dat dan een 2 persoonskamer met extra bed of 4 persoonskamer?
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  zondag 30 mei 2004 @ 17:55:13 #28
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_19516722
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:49 schreef Wytze het volgende:
Wij hebben Hotel Pennsylvania, met 3 personen. Is dat dan een 2 persoonskamer met extra bed of 4 persoonskamer?
veel fokkers gaan naar het penn hotel... Wat zijn de prijzen?
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  zondag 30 mei 2004 @ 18:15:36 #29
16082 Wytze
...Confidential
pi_19517148
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:55 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

veel fokkers gaan naar het penn hotel... Wat zijn de prijzen?
http://www.langhout.nl/Pages/TripDescriptionPage.aspx?tripnr=9186
  maandag 31 mei 2004 @ 00:47:14 #30
16082 Wytze
...Confidential
pi_19526291
Nog even gezocht op uitgaansgelegenheden... ben voorlopig de volgende tegen gekoment

Webster Hall
Grote Club waar veel grote namen hebben gestaan. 19 to Enter 21 to drink. Entree $10 Dollar voor mannen. Vrouwen gratis
Capaciteit 2500 Mensen
http://www.websterhall.com

Cream NYC
Exclusieve Club. VIP gasten moeten 21 zijn. Verder staat er niks bij Capaciteit ongeveer 1000 mensen.
http://www.creamnyc.com

Als mensen er nog meer weten, put them on the list
  maandag 31 mei 2004 @ 05:38:11 #31
1239 Singa
Fear me!
pi_19528804
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:47 schreef Wytze het volgende:
Nog even gezocht op uitgaansgelegenheden... ben voorlopig de volgende tegen gekoment

Webster Hall
Grote Club waar veel grote namen hebben gestaan. 19 to Enter 21 to drink. Entree $10 Dollar voor mannen. Vrouwen gratis
Capaciteit 2500 Mensen
Volgens de site hangt de entreeprijs af van de dag...
pi_19529080
hey, ik ga 18 Juni naar cream,X-press 2 is de main-DJ , je moest 18 jaar zijn.
Wel ff toevalling, ghehe
eigenlijk kan ik die beetje commerciele site www.expedia.nl wel aanraden voor hotelprijzen, vooral de functie map is wel handig, dan heb je een wat beter idee wat nou echt dichtbij is.... en de prijzen hier in New Zealand is wel super
earlybird (vroege vogel he, vaak eerste 250 tickets) $25 (12 euro)
voorverkoop $47,- en bij de deur $80,- (40 euro)
en dan maar feesten van 22.00 tot 7.00
-
  maandag 31 mei 2004 @ 10:22:38 #33
34586 kepler
No bounce, no play
pi_19529541
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 13:08 schreef tomic het volgende:
Ah! wat een ownage topic dit! precies wat ik zocht.

Ik ga nl. naar new york om vervolgens per bus naar een zomerkamp te reizen waar ik 3 maanden ga werken. (voor CCUSA voor degene die dat wat zegt)

Nou kan ik nog 3 dagen in newyork blijven voordat het kamp officieel begint. Ik zoek nog een hotel voor die 3 nachten (10 t/m 13 juni) en heb uiteraard de orbitz, lodging.com en hotels.com al gehad, maar ik geloof niet dat die alles weergeven wat er in new york te vinden is.

ik zoek een hotel wat tussen 60 en 90 dollar ligt, waarbij het niet uit maakt in welke borough t zit, zolang er maar een metro station in de buurt is.

het probleem is dat het mij (student,23,) geen reet uitmaakt waar ik slaap. Een dorm. is al goed. Maar die 3 dagen komt mijn moeder overgevlogen uit washington state, die daar een vriend bezoekt. Zij is 54 en heeft dus wel een redelijk bed nodig. (iig een private room)

Adviezen van mensen die NY hebben aangedaan en een prettige ervaring hebben met een hotel, hostel, of een B&B vezoek ik hun ervaring hier te posten.

Ik weet dat er veel info hierover te vinden is, maar ik zie door de bomen het bos niet meer en FOK!kers zijn toch wel redelijk vertrouwd (toch? )
cool ik heb precies hetzelfde gedaan
Naar welk camp ga je? En als het goed is verzorgt CCUSA/het camp voor die drie dagen overnachting. Althans dat was bij mij wel zo.

We hadden eerst een soort van bijeenkomst in NY met alle CCUSA mensen, en we hebben 2 nachten geslapen op de columbia university. Ik zou gewoon ff CCUSA bellen of hun niet iets kunnen regelen.
The line is a dot to you!
pi_19530520
Op 2 augustus mag ik ook voor de 1e keer naar deze prachtstad, maar wat ik mij afvraag, hoe kom ik het beste (niet te duur, ben maar alleen) van JFK naar mijn hotel in Manhattan (5 W 63rd street, West-side YMCA) en na 9 dagen terug naar het vliegveld weer.
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_19531966
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:47 schreef Wytze het volgende:

Webster Hall
Capaciteit 2500 Mensen

Cream NYC
Exclusieve Club. VIP gasten moeten 21 zijn. Verder staat er niks bij Capaciteit ongeveer 1000 mensen.
http://www.creamnyc.com

Als mensen er nog meer weten, put them on the list
Weer helemaal @ your service Wytze:
Uitgaan in the Big Apple!!!!
Life sucks
  maandag 31 mei 2004 @ 14:20:36 #36
34586 kepler
No bounce, no play
pi_19534583
quote:
Op maandag 31 mei 2004 11:14 schreef Infinity123 het volgende:
Op 2 augustus mag ik ook voor de 1e keer naar deze prachtstad, maar wat ik mij afvraag, hoe kom ik het beste (niet te duur, ben maar alleen) van JFK naar mijn hotel in Manhattan (5 W 63rd street, West-side YMCA) en na 9 dagen terug naar het vliegveld weer.
er gaat 99.9 % zeker weten een pendelbus naar 42nd street (Port Authority). Vanaf Newark ging er iig wel eentje, en het lijkt me meer dan logisch dat er vanaf JFK ook eentje gaat. Dat zal rond de 15 dollar kosten.

Misschien dat je ook met de metro kan, dat kost je dan 3 dollar. Maar dan moet je waarschijnlijk wel een paar keer overstappen (pendelbus vanaf station naar vliegveld bv)
  maandag 31 mei 2004 @ 14:39:57 #37
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_19535081
Veel nederlanders in het algemeen gaan naar het Penn, aangezien de nederlandse reisorganisaties daar (ik spreek ongeveer 10 jaar geleden...) één of twee etages permanent hadden gehuurd.

Waar ik uiteindelijk zelf meestal naartoe gegaan ben is Malibu Studios, maar dat is wel wat noordelijk misschien... Is in ieder geval een erg prettig hotel in het echte New York met normaal geprijsd eten, bioscopen e.d..

Verder als je praat over hostel hoorde ik veel goeds over Banana Bungalow Maar ik geloof dat ik Jazz on the Park net al voorbij zag komen en dat is dezelfde...

Voor wat betreft de heen en terugreis kan ik alleen zeggen dat Iceland Air een aanrader is. Heerlijk rustige sfeer in kleinere vliegtuigen, betrekkelijk ruim. Door overboeking altijd een flinke kans op business-class plaatsen of een verblijf van 1 dag volledig verzorgd in Reikjavik incl $100 bonus
  Moderator maandag 31 mei 2004 @ 20:57:28 #38
5428 crew  miss_sly
pi_19545121
Wij zitten in oktober ook in het Carter, zag ik in onze papieren.
Ik ben benieuwd, maar ik neem aan dat het wel goed zal zijn...uiteindelijk kom je er alleen om te slapen en te douchen, dus het hoeft geen luxe toestand te zijn, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_19554220
quote:
Op maandag 31 mei 2004 14:20 schreef kepler het volgende:

[..]

er gaat 99.9 % zeker weten een pendelbus naar 42nd street (Port Authority). Vanaf Newark ging er iig wel eentje, en het lijkt me meer dan logisch dat er vanaf JFK ook eentje gaat. Dat zal rond de 15 dollar kosten.

Misschien dat je ook met de metro kan, dat kost je dan 3 dollar. Maar dan moet je waarschijnlijk wel een paar keer overstappen (pendelbus vanaf station naar vliegveld bv)
Oh dank je die vertrekken regelmatig per dag neem ik aan.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 08:56:01 #40
8369 speknek
Another day another slay
pi_19554306
quote:
Op zondag 30 mei 2004 12:56 schreef mechatronics het volgende:
Tegen de tijd dat ik daar ben, ben ik 20, en eerlijk gezegd denk ik nou niet dat elke tent gaat zeiken of je nou wel echt 21 ben ofzo*zou wel shit zijn als ik de laatste dag in de gevangenis van NY beland vanwege datte *
. Mijn vader van 50 moest soms nog z'n ID laten zien. En toen ik (bijna 18) ergens in een gat in North Carolina om negen uur een cola wou gaan drinken werd ik de bar uitgeflikkerd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_19554326
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 08:56 schreef speknek het volgende:

[..]

. Mijn vader van 50 moest soms nog z'n ID laten zien. En toen ik (bijna 18) ergens in een gat in North Carolina om negen uur een cola wou gaan drinken werd ik de bar uitgeflikkerd.
je mag toch wel een cola gaan drinken?! Is men daar dan zo achterdochtig?
  dinsdag 1 juni 2004 @ 10:47:15 #42
34586 kepler
No bounce, no play
pi_19555996
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 08:58 schreef Infinity123 het volgende:

[..]

yup, overal waar alcohol wordt geschonken vraagt men om je ID. Althans dat was in NY wel zo.
Ze zijn daar heel erg streng in
  dinsdag 1 juni 2004 @ 16:52:27 #43
16082 Wytze
...Confidential
pi_19565301
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 10:47 schreef kepler het volgende:

[..]

yup, overal waar alcohol wordt geschonken vraagt men om je ID. Althans dat was in NY wel zo.
Ze zijn daar heel erg streng in
Dus je moet altijd en overal je passport bij je hebben ?
pi_19566115
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 08:58 schreef Infinity123 het volgende:
Cola mag je drinken ja, maar je mag geen cola drinken in een openbare aangelegenheid waar alcohool geschonken wordt. Tenminste toch niet als je alleen bent.

Paar jaar terug waren we in LA, gingen we naar een Pizza Hut, bestelden we onze pizza's en voor alledrie(pa,ma en ik) een biertje, gatver zeg had je die bedienster haar gezichten moeten zien, no you can't drink alcohool without permission, dus moesten allebei mijn ouders ja knikken eer ze het wilde brengen, en echt happy keek ze niet. De gids vertelde ons dan ook dat mensen onder de 21j nergens toegelaten worden waar alcoholische drank geschonken wordt.

En in de VS, zeker nu in deze tijden, heb je best altijd je passport mee!
Pain is weakness leaving the brain !
pi_19566138
Blijkbaar dubbelpost, ik kreeg thans een error.
pi_19566175
Toen ik in zo'n cafe een biertje bestelde vroeg die kelner hoe oud ik was. toen ik zei 21 was het goed. Bij nog een ander cafe waar ik whiskey'tje dronk hoefde ik me nieteens te legitimeren.
Life sucks
  dinsdag 1 juni 2004 @ 17:27:32 #47
34586 kepler
No bounce, no play
pi_19566214
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 16:52 schreef Wytze het volgende:

[..]

Dus je moet altijd en overal je passport bij je hebben ?
iig iets van een id-bewijs waar je foto en leeftijd op staat. Volgens mij lukte mij het me ook met mijn europese ID-card
pi_19566226
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 17:26 schreef mr.marcus het volgende:
Toen ik in zo'n cafe een biertje bestelde vroeg die kelner hoe oud ik was. toen ik zei 21 was het goed. Bij nog een ander cafe waar ik whiskey'tje dronk hoefde ik me nieteens te legitimeren.
Zoals overal hangt het af welke persoon je hebt. Ken ook 16jarige knulletjes die eens voor de fun naar de hoeren gingen, bij sommige werd hun id gevraagd bij andere dan weer niet. ahja...
pi_19586317
maar dat valt dan wel weer ff tegen, wij nederlanders hebben manhattan daar jaren geleden opgericht, manhattan betekend DE plek om dronken te worden met je vrienden, en nu moet je er ineens heel strikt 21 zijn...
FOK! *valt dat ff n klein beetje tegen*
-
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:28:52 #50
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_19588266
@The.PhantoM

Hotel New Yorker: goed hotel op 8th Ave & 34th (achter Madison Square). Een van de beter betaalbare hotels en toch centraal gelegen. Vaak te vinden in pakketreizen. Kamers zijn ruim, maar niet supernieuw.

Hotel Penssylvania; andere hotel dat vaak in de folders staat. Ben er 1x geweest in een niet gerenoveerde kamer. Die zijn vergelijkbaar met Hotel New Yorker, waarbij HNY iets mooier is. Afgelopen december in een grenoveerde kamer in Hotel Penn gezeten en dit as een stuk mooier!
Ik kijk "altijd" welk hotel goedkoper is in een pakket, de laatste keer was dat hotel Penn (via hun site, met AAA-ANWB korting (pasje ANWB kost maar 10 euro!)....

Om een idee te geven van het verschil in kamers: ik zou denk ik voor een 5-daagse reis een keer 50 euro pp extra willen uitgeven voor een gerenoveerde hotel Penn kamer.... Als het meer scheelt zou ik de goedkoopste nemen....

Oh ja; beide zijn zeer eenvoudig te bereiken met een shuttlebus (stopt op de hoek van 7th en 34th).
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')