veel fokkers gaan naar het penn hotel... Wat zijn de prijzen?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:49 schreef Wytze het volgende:
Wij hebben Hotel Pennsylvania, met 3 personen. Is dat dan een 2 persoonskamer met extra bed of 4 persoonskamer?

http://www.langhout.nl/Pages/TripDescriptionPage.aspx?tripnr=9186quote:Op zondag 30 mei 2004 17:55 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
veel fokkers gaan naar het penn hotel... Wat zijn de prijzen?

Volgens de site hangt de entreeprijs af van de dag...quote:Op maandag 31 mei 2004 00:47 schreef Wytze het volgende:
Nog even gezocht op uitgaansgelegenheden... ben voorlopig de volgende tegen gekoment
Webster Hall
Grote Club waar veel grote namen hebben gestaan. 19 to Enter 21 to drink. Entree $10 Dollar voor mannen. Vrouwen gratis
Capaciteit 2500 Mensen
http://www.websterhall.com

coolquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:08 schreef tomic het volgende:
Ah! wat een ownage topic dit! precies wat ik zocht.
Ik ga nl. naar new york om vervolgens per bus naar een zomerkamp te reizen waar ik 3 maanden ga werken. (voor CCUSA voor degene die dat wat zegt)
Nou kan ik nog 3 dagen in newyork blijven voordat het kamp officieel begint. Ik zoek nog een hotel voor die 3 nachten (10 t/m 13 juni) en heb uiteraard de orbitz, lodging.com en hotels.com al gehad, maar ik geloof niet dat die alles weergeven wat er in new york te vinden is.
ik zoek een hotel wat tussen 60 en 90 dollar ligt, waarbij het niet uit maakt in welke borough t zit, zolang er maar een metro station in de buurt is.
het probleem is dat het mij (student,23,) geen reet uitmaakt waar ik slaap. Een dorm. is al goed. Maar die 3 dagen komt mijn moeder overgevlogen uit washington state, die daar een vriend bezoekt. Zij is 54 en heeft dus wel een redelijk bed nodig. (iig een private room)
Adviezen van mensen die NY hebben aangedaan en een prettige ervaring hebben met een hotel, hostel, of een B&B vezoek ik hun ervaring hier te posten.
Ik weet dat er veel info hierover te vinden is, maar ik zie door de bomen het bos niet meer en FOK!kers zijn toch wel redelijk vertrouwd(toch?
)

Weer helemaal @ your service Wytze:quote:Op maandag 31 mei 2004 00:47 schreef Wytze het volgende:
Nog even gezocht op uitgaansgelegenheden... ben voorlopig de volgende tegen gekoment
Webster Hall
Grote Club waar veel grote namen hebben gestaan. 19 to Enter 21 to drink. Entree $10 Dollar voor mannen. Vrouwen gratis
Capaciteit 2500 Mensen
http://www.websterhall.com
Cream NYC
Exclusieve Club. VIP gasten moeten 21 zijn. Verder staat er niks bijCapaciteit ongeveer 1000 mensen.
http://www.creamnyc.com
Als mensen er nog meer weten, put them on the list

er gaat 99.9 % zeker weten een pendelbus naar 42nd street (Port Authority). Vanaf Newark ging er iig wel eentje, en het lijkt me meer dan logisch dat er vanaf JFK ook eentje gaat. Dat zal rond de 15 dollar kosten.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:14 schreef Infinity123 het volgende:
Op 2 augustus mag ik ook voor de 1e keer naar deze prachtstad, maar wat ik mij afvraag, hoe kom ik het beste (niet te duur, ben maar alleen) van JFK naar mijn hotel in Manhattan (5 W 63rd street, West-side YMCA)en na 9 dagen terug naar het vliegveld weer.

Oh dank jequote:Op maandag 31 mei 2004 14:20 schreef kepler het volgende:
[..]
er gaat 99.9 % zeker weten een pendelbus naar 42nd street (Port Authority). Vanaf Newark ging er iig wel eentje, en het lijkt me meer dan logisch dat er vanaf JFK ook eentje gaat. Dat zal rond de 15 dollar kosten.
Misschien dat je ook met de metro kan, dat kost je dan 3 dollar. Maar dan moet je waarschijnlijk wel een paar keer overstappen (pendelbus vanaf station naar vliegveld bv)

quote:Op zondag 30 mei 2004 12:56 schreef mechatronics het volgende:
Tegen de tijd dat ik daar ben, ben ik 20, en eerlijk gezegd denk ik nou niet dat elke tent gaat zeiken of je nou wel echt 21 ben ofzo*zou wel shit zijn als ik de laatste dag in de gevangenis van NY beland vanwege datte*

je mag toch wel een cola gaan drinken?! Is men daar dan zo achterdochtig?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:56 schreef speknek het volgende:
[..]. Mijn vader van 50 moest soms nog z'n ID laten zien. En toen ik (bijna 18) ergens in een gat in North Carolina om negen uur een cola wou gaan drinken werd ik de bar uitgeflikkerd.

yup, overal waar alcohol wordt geschonken vraagt men om je ID. Althans dat was in NY wel zo.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:58 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
je mag toch wel een cola gaan drinken?! Is men daar dan zo achterdochtig?

Dus je moet altijd en overal je passport bij je hebben ?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:47 schreef kepler het volgende:
[..]
yup, overal waar alcohol wordt geschonken vraagt men om je ID. Althans dat was in NY wel zo.
Ze zijn daar heel erg streng in

Cola mag je drinken ja, maar je mag geen cola drinken in een openbare aangelegenheid waar alcohool geschonken wordt. Tenminste toch niet als je alleen bent.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:58 schreef Infinity123 het volgende:
je mag toch wel een cola gaan drinken?! Is men daar dan zo achterdochtig?

iig iets van een id-bewijs waar je foto en leeftijd op staat. Volgens mij lukte mij het me ook met mijn europese ID-cardquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:52 schreef Wytze het volgende:
[..]
Dus je moet altijd en overal je passport bij je hebben ?

Zoals overal hangt het af welke persoon je hebt. Ken ook 16jarige knulletjes die eens voor de fun naar de hoeren gingen, bij sommige werd hun id gevraagd bij andere dan weer niet. ahja...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:26 schreef mr.marcus het volgende:
Toen ik in zo'n cafe een biertje bestelde vroeg die kelner hoe oud ik was. toen ik zei 21 was het goed. Bij nog een ander cafe waar ik whiskey'tje dronk hoefde ik me nieteens te legitimeren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |