Nee, vind ik niet. Ik kan het niet uitleggen maar ik snap het welquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:27 schreef Merisse het volgende:
Vind ik erg leuk om van anderen te horen die koosnamen![]()
Wij noemen hem/haar Babet. Hoe we eraan komen weten we niet maar al vanaf dat ik gestopt ben met de pil en tijdens de 2 zwangerschappen hebben we het over de a.s. kleine als Babet. Maar voor mijn gevoel heb ik ook geen miskramen gehad van Babet maar gaat Babet gewoon in de herkansing. En uiteindelijk komt ze er wel. Klinkt dat raar?
ja gek is dat he, dan zie je de naam definitief op een kaartje staan, je leest het hardop voor, en nogmaals, het lijkt dan nog zo onwerkelijk....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:10 schreef pluisje het volgende:
Het is zelfs een beetje gek om toch zijn naam te noemen, of bijvoorbeeld om zijn naam te zien op de proefdruk van de geboortekaartjes. Word ik altijd een beetje giechelig van
je moet toegeven.. 't lijkt net een flapoortjequote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:41 schreef Karin het volgende:
Wij noemden Bram altijd Flappie. ET had dat voor de grap had geroepen omdat het net leek op de eerste echo dat hij flaporen had.
[afbeelding]
Dat was zo ontzettend ingeburgerd, iedereen in mijn omgeving had het over Flappie. De eerste paar weken zei ik ook heel vaak Flappie tegen hemMaar gelukkig was ik daar ook niet de enige in, veel mensen in mijn omgeving vroegen hoe het met Flappie ging zonder dat ze er erg in hadden
Moest er altijd om lachen, Bram heeft er geen complex aan overgehouden iig
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
je moet toegeven.. 't lijkt net een flapoortje
Bram is heel kjoet opgedroogdquote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:24 schreef Karin het volgende:
[..]owkee ik geef het toe
Maar dat is netjes weggetrokken hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |