Dat wou ik net zeggenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:12 schreef ThE_ED het volgende:
komt vast bij SBS straks
Ja ik had graag gezien dat ze wat dieper in haar waren gegaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:24 schreef golfer het volgende:
Jammer dat we zo'n hoogstaand intellectueel programma niet meer mogen zien van Talpa.![]()
Ik nietquote:Op maandag 16 januari 2006 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik had graag gezien dat ze wat dieper in haar waren gegaan.
Juist mensen uit het Gooi.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Omdat ze zo mooi voordoen.Maar ik ben zeker met je eens mensen uit het Gooi doen dat ook.
talpa.tv, en dan programma gemist.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:19 schreef Dethroned het volgende:
Na alle positieve reacties in dit topic te hebben gelezen durf ik er bijna niet naar te vragen, maar mijn nieuwsgierigheid is wel gewekt.
Heeft iemand de 1e en de 2e episode ergens staan ? Of een linkje or whatever
idd, raar dat ze niet eerst bekijken hoe het format is.. Dus dan kun je aankopen als het format goed is !!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:04 schreef schatje het volgende:
Wel vreemd dat iemand van Talpa niet eerst even kijkt wat voor materiaal ze hebben aangekocht
Ja, het was van Eyeworks. En daar heeft Talpa dan ook het geschil mee, niet met Kim.quote:
Ja, dan weet ik het.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:55 schreef static het volgende:
[..]
Ja, het was van Eyeworks. En daar heeft Talpa dan ook het geschil mee, niet met Kim.
Niet waar ik ook, zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:07 schreef static het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die het nog nooit gezien heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |