een enorme crisis zal dat worden bij lord_vetinari en consorten zodra het akkerslootisme als geloof erkend zal worden.quote:op donderdag 29 juli 2004 20:07 schreef haushofer het volgende:
ik vind het altijd een beetje gefrustreerd overkomen om zo het geloof belachelijk te maken. en zinloos ook: je kunt het toch niet weerleggen. niet eens zo'n gek idee laatst om die l van wfl af te splitsen. ( dat wordt dan 1 groot frustratiegedeelte, denk ik)
lucida, misschien moet je even een mailtje doen naar yvonne. die was althans niet te beroerd om te vermelden dat ik en dora van crizadac geen klonen zijn.quote:op vrijdag 30 juli 2004 03:12 schreef schorpioen het volgende:
ik als mod kan niet zien of iemand een kloon is of niet, laat staan van wie. ik zie evenveel als jullie. dus ik kan er geen uitsluitsel over geven..
wellus! dat mag alleen niet naar buiten lekken.quote:op vrijdag 30 juli 2004 03:12 schreef schorpioen het volgende:
ik als mod kan niet zien of iemand een kloon is of niet, laat staan van wie. ik zie evenveel als jullie. dus ik kan er geen uitsluitsel over geven..
[..]
@ akkersloot,quote:op vrijdag 30 juli 2004 05:58 schreef akkersloot het volgende:
[..]
lucida, misschien moet je even een mailtje doen naar yvonne. die was althans niet te beroerd om te vermelden dat ik en dora van crizadac geen klonen zijn.
ja ej, niet om t een of ander, maar hoe jij je standpunten soms brengt kan voor andere mensen al een reden zijn om je niet serieus te nemen. ik stoor me dr verder niet aan hoor, levert soms wel leuke "discussies" op.quote:op donderdag 29 juli 2004 21:58 schreef akkersloot het volgende:
[..]
een enorme crisis zal dat worden bij lord_vetinari en consorten zodra het akkerslootisme als geloof erkend zal worden.
op de één of andere reden maakt een simpele stelling van mij als "wat maakt het nu uit ofdat ik mohammed nu een temporaal kwab epilepsie slachtoffer noem of dat ik zeg dat die man paddo's heeft gegeten. ik zeg toch in beide gevallen dat volgens mij zijn "visioenen" quatsch zijn" heel wat los. psychiator, dwangbuis, weet ik allemaal![]()
nee, yvonne, hij maakte een fout met zijn ruijmgaart-kloontje voor mijn neus in een topic in onz. kan zo het bewijs hier pasten.quote:op vrijdag 30 juli 2004 15:45 schreef yvonne het volgende:
ryan en lucida,
ik kan het niet zien op dit moment, zelfs niet in een nabije toekomst, de scan is dermate brak dat het hele forum plat gaat als ik hem gebruik.
voorts doe ik toch nooit uitspraken over klonen,
ik kan aleen maar op m'n gevoel afgaan,
sommige posts van lucida waren te duidelijk en expliciet om zomaar van een newbie af te komen,
maar
ik kan het nergens staven,
helaas,
voor m'n eigen nieuwsgierigheid dan he
ik wil een kusje *stampvoet*quote:op vrijdag 30 juli 2004 10:55 schreef lucida het volgende:
[..]
alleen kusjes geef ik niet!![]()
oie, doet eens?quote:op vrijdag 30 juli 2004 15:47 schreef ryan3 het volgende:
[..]
nee, yvonne, hij maakte een fout met zijn ruijmgaart-kloontje voor mijn neus in een topic in onz. kan zo het bewijs hier pasten..
zo'n newbie is lucida ook niet meer lijkt me. en in het begin als skip007 had hij behoorlijk wat moeite met quoten, nu af en toe nog wel. of dat moet onderdeel zijn van zijn kloon masterplanquote:op vrijdag 30 juli 2004 15:45 schreef yvonne het volgende:
ryan en lucida,
ik kan het niet zien op dit moment, zelfs niet in een nabije toekomst, de scan is dermate brak dat het hele forum plat gaat als ik hem gebruik.
voorts doe ik toch nooit uitspraken over klonen,
ik kan aleen maar op m'n gevoel afgaan,
sommige posts van lucida waren te duidelijk en expliciet om zomaar van een newbie af te komen,
maar
ik kan het nergens staven,
helaas,
voor m'n eigen nieuwsgierigheid dan he
dus ik zie dat en reageer meteen met "hahahaha, schalk" enz enz.quote:op zaterdag 26 juni 2004 00:12 schreef lucida het volgende:
[..]
wat weet jij daar van nou. ik praat met thombolt en dan komt zoon bijgoogum mijn vertellen dat ik een homofiel ben, rot even gauw op weet je wel!
kun je hier nalezen.quote:wie zichzelf veracht, acht zich altijd nog als verachter!
jaja, ik moest even lachenquote:op vrijdag 30 juli 2004 16:19 schreef ryan3 het volgende:
y-von-ne?.
quote:op vrijdag 30 juli 2004 16:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
jaja, ik moest even lachen
een hele leuke klassieke fout idd
jawel, want ik stond erbij en ik keek ernaar. we zitten hier niet "in court". wat yvonne zei, een klassieke fout van lucida die zo maar even in een topic in onz nb kwam. ruijmgaart bleef ook verder weg hè.quote:op vrijdag 30 juli 2004 16:21 schreef klompendanser het volgende:
lucida postte als lucida met wellicht wat ruymgaarts' stijl. dat betekent nog niet dat hij ruymgaart is.
er is wel wat veranderd, maar echt bewijs is het niet. als je nou de naam had zien veranderen, maar dat kan op fok niet.
jij bent vast advocaat van beroep!quote:op vrijdag 30 juli 2004 16:21 schreef klompendanser het volgende:
lucida postte als lucida met wellicht wat ruymgaarts' stijl. dat betekent nog niet dat hij ruymgaart is.
er is wel wat veranderd, maar echt bewijs is het niet. als je nou de naam had zien veranderen, maar dat kan op fok niet.
ja, die de grenzen wil aftasten van het castreren van halfbloedjes en heel verbaasd is dat antiracisme uit ruimdenkendheid voortkomt. gelukkig is er daarnaast ook nog zoiets als indirect bewijs.quote:op vrijdag 30 juli 2004 16:25 schreef alicey het volgende:
[..]
jij bent vast advocaat van beroep!
bijna goed!quote:op vrijdag 30 juli 2004 16:25 schreef alicey het volgende:
[..]
jij bent vast advocaat van beroep!
ja, erg grappig )quote:op vrijdag 30 juli 2004 16:21 schreef ryan3 het volgende:
[..]
. ja hè. tbo kwam niet meer bij. ik heb ook 1 keer zo'n fout gemaakt, staat ook in die topic.
mag ik vragen wat jij eigenlijk voor de dagelijkse kost doet/deed?quote:op vrijdag 30 juli 2004 16:29 schreef ryan3 het volgende:
[..]
ja, die de grenzen wil aftasten van het castreren van halfbloedjes en heel verbaasd is dat antiracisme uit ruimdenkendheid voortkomt. gelukkig is er daarnaast ook nog zoiets als indirect bewijs.
o, die van eh... maar goed het is m.i. wel zo.quote:op vrijdag 30 juli 2004 16:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
ja, erg grappig )
o, en lieve ryan, je mail beantwoord ik nog hoor,
toch niets ergs???quote:ben wat low profile op het moment
nee hoor, een fok dipjequote:op vrijdag 30 juli 2004 16:36 schreef ryan3 het volgende:
[..]
o, die van eh... maar goed het is m.i. wel zo.
[..]
toch niets ergs???
gaat je geen bal aan wat ik doe. nee, hoor ik val je ook niet aan, ik noem de zaken bij zijn naam en heb nergens gescholden. dat laat ik aan jou over. net als het stalken van mij.quote:op vrijdag 30 juli 2004 16:32 schreef klompendanser het volgende:
[..]
mag ik vragen wat jij eigenlijk voor de dagelijkse kost doet/deed?
je vindt het nl. erg belangrijk om mij steeds weer op de persoon aan te vallen...
![]()
onterecht m.i. een topic die sterilisatie om cultuurvermenging te voorkomen als titel draagt die dient volgechat te worden. net als zyklon-a of -b?quote:ps: ik voerde tenminste nog discussie, terwijl jouw offtopic conversatie met tbo volledig werd verwijderd. terecht.
o, die heb ik soms ook idd.quote:op vrijdag 30 juli 2004 16:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
nee hoor, een fok dipje
iets met wo1???quote:en ben met vertaalwerk bezig, interessant maar zwaar.
ja, m'n "hobby"ten top nuquote:op vrijdag 30 juli 2004 16:40 schreef ryan3 het volgende:
iets met wo1???
quote:op vrijdag 30 juli 2004 16:39 schreef ryan3 het volgende:
gaat je geen bal aan wat ik doe. nee, hoor ik val je ook niet aan, ik noem de zaken bij zijn naam en heb nergens gescholden. dat laat ik aan jou over. net als het stalken van mij.
jouw topic was zeer ziek en je geblaat met tbo sloeg nergens op in het sterillisatietopic, blijf dan weg of ga de discussie aan, maar volblaten is door de moderator zeer terecht afgestraft.quote:onterecht m.i. een topic die sterilisatie om cultuurvermenging te voorkomen als titel draagt die dient volgechat te worden. net als zyklon-a of -b?
het gaat je geen bal aan.quote:op vrijdag 30 juli 2004 16:45 schreef klompendanser het volgende:
[..]![]()
je doet dus niks of je bent er niet trots op.
ik ben nog verbaasder dat jij jezelf als ruimdenkend ziet. je hebt een bekrompen, naargeestige instelling. ik geloof ook niet dat degene met wie je in gesprek was jou zal betitelen als ruimdenkend, omdat je ogv irrationele aannames de weg open hebt gelegd voor racisme binnen eigen kring.quote:je noemt de zaken verkeerd bij de naam, ik verklaarde namelijk dat ik verbaasd was dat ik met mijn ruimdenkendheid toch voor racist werd uitgemaakt. wat heeft dat met antiracisme te maken?
jij als minder ruimdenkende stelt je juist niet open voor een gezonde discussie, waarmee je als zelfbenoemde antiracist juist racistische trekjes vertoont.
nee, zeer onjuist dat de mod dit soort tt's ook maar 1 seconde serieus neemt. en racistjes zoals jij hier een podium (ook zo'n leuke user) verschaft om hun onheilspellende boodschap luid te verkondigen.quote:jouw topic was zeer ziek en je geblaat met tbo sloeg nergens op in het sterillisatietopic, blijf dan weg of ga de discussie aan, maar volblaten is door de moderator zeer terecht afgestraft.
heb die plaatsen die jullie bezoeken, zij het niet allemaal vermoed ik, ook bezocht. heb het altijd een interessant, maar afschuwelijk onderwerp gevonden.quote:op vrijdag 30 juli 2004 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
ja, m'n "hobby"ten top nu
prima, maar wees dan een vent en haal dan ook niet mijn persoonlijke zaken erbij!quote:op vrijdag 30 juli 2004 16:52 schreef ryan3 het volgende:
het gaat je geen bal aan.
tja, dat zegt de persoon die iedereen voor racist uitmaakt en daarbij vermeldt dat die niet scheldt? je bent een pathologische leugenaar, probeert mensen zwart te maken en dan zeg je dat iemand anders bekrompen en naargeestig is? kom op, zeg me weer eens na:quote:ik ben nog verbaasder dat jij jezelf als ruimdenkend ziet. je hebt een bekrompen, naargeestige instelling. ik geloof ook niet dat degene met wie je in gesprek was jou zal betitelen als ruimdenkend, omdat je ogv irrationele aannames de weg open hebt gelegd voor racisme binnen eigen kring.
zegquote:nee, zeer onjuist dat de mod dit soort tt's ook maar 1 seconde serieus neemt. en racistjes zoals jij hier een podium (ook zo'n leuke user) verschaft om hun onheilspellende boodschap luid te verkondigen.
dat doe je toch zelf de hele tijd. hoe moet ik nu weten dat jij jurist bent???quote:op vrijdag 30 juli 2004 17:02 schreef klompendanser het volgende:
[..]
prima, maar wees dan een vent en haal dan ook niet mijn persoonlijke zaken erbij!
fout! niet iedereen. alleen zeer specifieke individuen. leading the witness, your honor.quote:tja, dat zegt de persoon die iedereen
lijkt mij dat dat geen schelden is, iemand voor racistje uitmaken. je gedachtegenootje heeft daarnet onomstotelijk vastgesteld dat de term geen inhoud meer heeft. daarbij als iemand een racistje is dan mag je dat toch gewoon zeggen???quote:voor racist uitmaakt en daarbij vermeldt dat die niet scheldt?
hearsay, your honor.quote:je bent een pathologische leugenaar, probeert mensen zwart te maken en dan zeg je dat iemand anders bekrompen en naargeestig is? kom op, zeg me weer eens na:
herhaling van zetten.quote:pot, ketel, zwartzien. en: zoals de waard is, vertrouwt die zijn gasten!
hihi.quote:ik snap niet waarom iemand als jij als notoire kinderlokker hier nog je gang mag gaan.
wie is we???quote:op vrijdag 30 juli 2004 17:14 schreef yvonne het volgende:
zeg, voor dit gebitch is het me te heet en schorpioen vindt ons nu vast niet aardig,
stand van zaken:
ryan en klompendanser vinden elkaar niet aardig,
ik vind helemaal niemand aardig,
we gaan een biertje in het park drinken en na 6 van die dingen vinden we elkaar wel aardig,
deal?
zeer verstandig. over die kinderlokker-opmerking: ryan3 heeft er geen moeite mee om andere mensen voor alles en nog wat uit te maken, zoals je zelf kunt lezen. ik noem hem dan ook ongefundeerd kinderlokker, dat lijkt mij net zo valide als zijn aantijging aan mijn adres.quote:op vrijdag 30 juli 2004 17:14 schreef yvonne het volgende:
zeg, voor dit gebitch is het me te heet en schorpioen vindt ons nu vast niet aardig,
stand van zaken:
ryan en klompendanser vinden elkaar niet aardig,
ik vind helemaal niemand aardig,
we gaan een biertje in het park drinken en na 6 van die dingen vinden we elkaar wel aardig,
deal?
jij vindt het dus prima dat ik voor racist wordt uitgemaakt?quote:op vrijdag 30 juli 2004 17:22 schreef yvonne het volgende:
tsjongejonge kd
heb respect voor je medefok!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen. ga niet in op posts van deze aard gemaakt door anderen.
uit de policy, klaar.
ga niet in op posts van deze aard gemaakt door anderen.quote:op vrijdag 30 juli 2004 17:25 schreef klompendanser het volgende:
[..]
jij vindt het dus prima dat ik voor racist wordt uitgemaakt?
rare policy.
leading the witness, your honor. ik maak niet iedereen voor van alles en nog wat uit. ik maak zeer welbepaalde users voor racistje uit en niet ongefundeerd.quote:op vrijdag 30 juli 2004 17:19 schreef klompendanser het volgende:
[..]
zeer verstandig. over die kinderlokker-opmerking: ryan3 heeft er geen moeite mee om andere mensen voor alles en nog wat uit te maken, zoals je zelf kunt lezen.
dit is smaad en bovendien geeft het eens te meer je geesteshouding aan.quote:ik noem hem dan ook ongefundeerd kinderlokker, dat lijkt mij net zo valide als zijn aantijging aan mijn adres.
ik ga met jou geen bier drinken hoor. ik ga je zelfs nooit van mijn leven ooit zien of horen.quote:hij betaalt zijn eigen bier maar.
wijquote:op vrijdag 30 juli 2004 17:18 schreef ryan3 het volgende:
[..]
wie is we???
ik zou zelfs zeggen aangezien hij er wel op ingaat, heeft-ie wrs een slecht geweten.quote:op vrijdag 30 juli 2004 17:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
ga niet in op posts van deze aard gemaakt door anderen.
man neem een biertje, doe je stropdas los, laat je zo door je secretaresse ff lekker pijpen,
oftewel!
lighten up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |