abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20938988
ik vind het altijd een beetje gefrustreerd overkomen om zo het geloof belachelijk te maken. en zinloos ook: je kunt het toch niet weerleggen. niet eens zo'n gek idee laatst om die l van wfl af te splitsen. ( dat wordt dan 1 groot frustratiegedeelte, denk ik )
pi_20939064
gewoon de spaanse inquisitie weer invoeren. kijken wat die 'ongelovingen' daarvan vinden!

god ziet alles kindertjes...

*** In times of war we need to sacrifise the godless pacifist scum first ***
pi_20939113
en kzag net dat het topic " lichtsnelheid.......0?" is gesloten. wat ik mij dan afvraag: zijn zulke mensen nou echt zo dom of doen ze puur om reacties uit te lokken? of menen ze werkelijk dat ze de volgende einstein zijn? een beetje een zielige vertoning, te meer omdat de persoon in kwestie ( geen namen, rude....) zo'n 80 keer is verbeterd, en dan toch nog doorgaat met drammen en fout redeneren......op zo'n manier wordt die w uit wfl ook al een frustratie. veel succes met je ideeen, jongen. je zult het nodig hebben.
  donderdag 29 juli 2004 @ 21:58:07 #154
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_20941309
quote:
op donderdag 29 juli 2004 20:07 schreef haushofer het volgende:
ik vind het altijd een beetje gefrustreerd overkomen om zo het geloof belachelijk te maken. en zinloos ook: je kunt het toch niet weerleggen. niet eens zo'n gek idee laatst om die l van wfl af te splitsen. ( dat wordt dan 1 groot frustratiegedeelte, denk ik )
een enorme crisis zal dat worden bij lord_vetinari en consorten zodra het akkerslootisme als geloof erkend zal worden.

op de één of andere reden maakt een simpele stelling van mij als "wat maakt het nu uit ofdat ik mohammed nu een temporaal kwab epilepsie slachtoffer noem of dat ik zeg dat die man paddo's heeft gegeten. ik zeg toch in beide gevallen dat volgens mij zijn "visioenen" quatsch zijn" heel wat los. psychiator, dwangbuis, weet ik allemaal

[ Bericht 14% gewijzigd door Akkersloot op 29-07-2004 22:05:21 ]
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 01:35:06 #155
85889 lucida
équilibre
pi_20945503
@ schorpioen of iteejer,

ik weet niet wat ik nog meer moet doen om ryan3 te overuigen dat ik geen kloontjes heb. zijn stelselmatige insinuaties verzieken de discussies hierdoor in ernstige mate! kennelijk trekt hij zo een spoor van verdachtmakingen, zonder dat iemand hem stopt. ik heb er meer dan genoeg van, en met mij vele anderen. dus nogmaals het dringend verzoek aan de mods tegen dit geklier op te treden, bij voorbaat dank!
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_20945615
jij hebt lekker een kloon-tjuh. .
I´m back.
pi_20946435
ik als mod kan niet zien of iemand een kloon is of niet, laat staan van wie. ik zie evenveel als jullie. dus ik kan er geen uitsluitsel over geven..

en ik vind het diep triest dat deze "vete" nu nog steeds doorgaat. ik had alle betrokkenen veel intelligenter ingeschat maar blijkbaar is dat een enorme vergissing. zijn jullie volwassen mensen of kleine kleutertjes? elk topic begint hoopvol maar eindigt vaak met dom moddergegooi en persoonlijk geflame. en het gaat maar door... het begint me nu wel een beetje de strot uit te hangen eerlijk gezegd, en ik heb geen zin om als kleuterjuf op te treden. dus geef elkaar nou gewoon een kusje en ga eens lief spelen.
Unox, the worst operating system.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 05:58:42 #158
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_20946818
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 03:12 schreef schorpioen het volgende:
ik als mod kan niet zien of iemand een kloon is of niet, laat staan van wie. ik zie evenveel als jullie. dus ik kan er geen uitsluitsel over geven..
lucida, misschien moet je even een mailtje doen naar yvonne. die was althans niet te beroerd om te vermelden dat ik en dora van crizadac geen klonen zijn.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_20947808
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 03:12 schreef schorpioen het volgende:
[..]
wellus! dat mag alleen niet naar buiten lekken.

verder weet ik niet of ryan3 zich een uitspraak over klonen kan permiteren .
kan jij dat even voor mij controlleren schorpioen?
En weer een stukje onzinnige proza.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:24:20 #160
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_20948956
wat is het weer gezellig!

ik clone, jij clonet, wij clonen..
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:55:53 #161
85889 lucida
équilibre
pi_20949619
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 05:58 schreef akkersloot het volgende:

[..]

lucida, misschien moet je even een mailtje doen naar yvonne. die was althans niet te beroerd om te vermelden dat ik en dora van crizadac geen klonen zijn.
@ akkersloot,

bedankt voor de suggestie. als yvonne dit leest hoop ik dat zij inderdaad niet te beroerd is ryan3 m.b.t. tot zijn aantijgingen uit zijn droom te halen.

de woorden van schorpioen indachtig geniet ik maar weer van deze nieuwe dag - alleen kusjes geef ik niet!
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_20954469
quote:
op donderdag 29 juli 2004 21:58 schreef akkersloot het volgende:

[..]

een enorme crisis zal dat worden bij lord_vetinari en consorten zodra het akkerslootisme als geloof erkend zal worden.

op de één of andere reden maakt een simpele stelling van mij als "wat maakt het nu uit ofdat ik mohammed nu een temporaal kwab epilepsie slachtoffer noem of dat ik zeg dat die man paddo's heeft gegeten. ik zeg toch in beide gevallen dat volgens mij zijn "visioenen" quatsch zijn" heel wat los. psychiator, dwangbuis, weet ik allemaal
ja ej, niet om t een of ander, maar hoe jij je standpunten soms brengt kan voor andere mensen al een reden zijn om je niet serieus te nemen. ik stoor me dr verder niet aan hoor, levert soms wel leuke "discussies" op.
  Admin vrijdag 30 juli 2004 @ 15:45:02 #163
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20956292
ryan en lucida,
ik kan het niet zien op dit moment, zelfs niet in een nabije toekomst, de scan is dermate brak dat het hele forum plat gaat als ik hem gebruik.
voorts doe ik toch nooit uitspraken over klonen,
ik kan aleen maar op m'n gevoel afgaan,
sommige posts van lucida waren te duidelijk en expliciet om zomaar van een newbie af te komen,
maar
ik kan het nergens staven,
helaas,
voor m'n eigen nieuwsgierigheid dan he
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_20956355
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 15:45 schreef yvonne het volgende:
ryan en lucida,
ik kan het niet zien op dit moment, zelfs niet in een nabije toekomst, de scan is dermate brak dat het hele forum plat gaat als ik hem gebruik.
sommige posts van lucida waren te duidelijk en expliciet om zomaar van een newbie af te komen,
maar
helaas,
nee, yvonne, hij maakte een fout met zijn ruijmgaart-kloontje voor mijn neus in een topic in onz. kan zo het bewijs hier pasten. .
I´m back.
  Admin vrijdag 30 juli 2004 @ 15:47:48 #165
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20956364
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 10:55 schreef lucida het volgende:

[..]

alleen kusjes geef ik niet!
ik wil een kusje *stampvoet*
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin vrijdag 30 juli 2004 @ 15:48:13 #166
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20956377
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 15:47 schreef ryan3 het volgende:

[..]

nee, yvonne, hij maakte een fout met zijn ruijmgaart-kloontje voor mijn neus in een topic in onz. kan zo het bewijs hier pasten. .
oie, doet eens?

pi_20956379
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 15:45 schreef yvonne het volgende:
ryan en lucida,
maar
helaas,
zo'n newbie is lucida ook niet meer lijkt me. en in het begin als skip007 had hij behoorlijk wat moeite met quoten, nu af en toe nog wel. of dat moet onderdeel zijn van zijn kloon masterplan

zolang er geen bewijs is lijkt me het beste gewoon de discussie aan te gaan en je er niet te makkelijk vanaf maken door te roepen dat iemand een kloon is. op andere vlakken zoeken we in wfl ook bewijs. open er anders een topic over in tru

[/quote]

fokschaap
pi_20956397
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 15:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

oie, doet eens?
hier?
I´m back.
pi_20956629
voor yvonne:

in het topic komt ruijmgaart en hij geeft af op homo's oid, ik vraag hem dus "zelfhaat?"
antwoordt ineens lucida om 00.12, voor het eerst in die topic, misschien wel voor het eerst in onz, met deze duidelijk in ruijmgaarts gimmcktaal geschreven post:
quote:
op zaterdag 26 juni 2004 00:12 schreef lucida het volgende:

[..]

wat weet jij daar van nou. ik praat met thombolt en dan komt zoon bijgoogum mijn vertellen dat ik een homofiel ben, rot even gauw op weet je wel!
dus ik zie dat en reageer meteen met "hahahaha, schalk" enz enz.
waarop hij dezelfde post van 00.12 uur meteen verandert en later nog een keer in:
quote:
wie zichzelf veracht, acht zich altijd nog als verachter!
kun je hier nalezen. .
I´m back.
pi_20956659
waar ben je nu, yvonne? .
I´m back.
pi_20956954
y-von-ne? .
I´m back.
  Admin vrijdag 30 juli 2004 @ 16:20:11 #172
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20956973
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 16:19 schreef ryan3 het volgende:
y-von-ne? .
jaja, ik moest even lachen

een hele leuke klassieke fout idd

pi_20957014
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 16:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

jaja, ik moest even lachen

een hele leuke klassieke fout idd
. ja hè. tbo kwam niet meer bij. ik heb ook 1 keer zo'n fout gemaakt, staat ook in die topic.
I´m back.
pi_20957015
lucida postte als lucida met wellicht wat ruymgaarts' stijl. dat betekent nog niet dat hij ruymgaart is.
er is wel wat veranderd, maar echt bewijs is het niet. als je nou de naam had zien veranderen, maar dat kan op fok niet.
Klompen lopen lekker.
pi_20957062
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 16:21 schreef klompendanser het volgende:
lucida postte als lucida met wellicht wat ruymgaarts' stijl. dat betekent nog niet dat hij ruymgaart is.
er is wel wat veranderd, maar echt bewijs is het niet. als je nou de naam had zien veranderen, maar dat kan op fok niet.
jawel, want ik stond erbij en ik keek ernaar. we zitten hier niet "in court". wat yvonne zei, een klassieke fout van lucida die zo maar even in een topic in onz nb kwam. ruijmgaart bleef ook verder weg hè.
I´m back.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 16:25:28 #176
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_20957086
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 16:21 schreef klompendanser het volgende:
jij bent vast advocaat van beroep!
pi_20957170
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 16:25 schreef alicey het volgende:

[..]

ja, die de grenzen wil aftasten van het castreren van halfbloedjes en heel verbaasd is dat antiracisme uit ruimdenkendheid voortkomt. gelukkig is er daarnaast ook nog zoiets als indirect bewijs.
I´m back.
pi_20957175
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 16:25 schreef alicey het volgende:

[..]

bijna goed!

bedrijfsjurist voor een middelgroot telecombedrijf.
Klompen lopen lekker.
  Admin vrijdag 30 juli 2004 @ 16:31:02 #179
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20957198
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 16:21 schreef ryan3 het volgende:

[..]

. ja hè. tbo kwam niet meer bij. ik heb ook 1 keer zo'n fout gemaakt, staat ook in die topic.
ja, erg grappig )
o, en lieve ryan, je mail beantwoord ik nog hoor,
ben wat low profile op het moment

pi_20957214
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 16:29 schreef ryan3 het volgende:

[..]

ja, die de grenzen wil aftasten van het castreren van halfbloedjes en heel verbaasd is dat antiracisme uit ruimdenkendheid voortkomt. gelukkig is er daarnaast ook nog zoiets als indirect bewijs.
mag ik vragen wat jij eigenlijk voor de dagelijkse kost doet/deed?
je vindt het nl. erg belangrijk om mij steeds weer op de persoon aan te vallen...

ps: ik voerde tenminste nog discussie, terwijl jouw offtopic conversatie met tbo volledig werd verwijderd. terecht.
Klompen lopen lekker.
pi_20957306
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 16:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

ja, erg grappig )
o, en lieve ryan, je mail beantwoord ik nog hoor,
o, die van eh... maar goed het is m.i. wel zo.
quote:
ben wat low profile op het moment
toch niets ergs???
I´m back.
  Admin vrijdag 30 juli 2004 @ 16:38:32 #182
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20957347
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 16:36 schreef ryan3 het volgende:

[..]

o, die van eh... maar goed het is m.i. wel zo.
[..]

toch niets ergs???
nee hoor, een fok dipje
en ben met vertaalwerk bezig, interessant maar zwaar.

pi_20957370
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 16:32 schreef klompendanser het volgende:

[..]

mag ik vragen wat jij eigenlijk voor de dagelijkse kost doet/deed?
je vindt het nl. erg belangrijk om mij steeds weer op de persoon aan te vallen...
gaat je geen bal aan wat ik doe. nee, hoor ik val je ook niet aan, ik noem de zaken bij zijn naam en heb nergens gescholden. dat laat ik aan jou over. net als het stalken van mij.
quote:
ps: ik voerde tenminste nog discussie, terwijl jouw offtopic conversatie met tbo volledig werd verwijderd. terecht.
onterecht m.i. een topic die sterilisatie om cultuurvermenging te voorkomen als titel draagt die dient volgechat te worden. net als zyklon-a of -b?
I´m back.
pi_20957391
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 16:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

nee hoor, een fok dipje
o, die heb ik soms ook idd. .
quote:
en ben met vertaalwerk bezig, interessant maar zwaar.
iets met wo1???
I´m back.
  Admin vrijdag 30 juli 2004 @ 16:42:10 #185
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20957417
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 16:40 schreef ryan3 het volgende:

iets met wo1???
ja, m'n "hobby"ten top nu

pi_20957499
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 16:39 schreef ryan3 het volgende:
gaat je geen bal aan wat ik doe. nee, hoor ik val je ook niet aan, ik noem de zaken bij zijn naam en heb nergens gescholden. dat laat ik aan jou over. net als het stalken van mij.

je doet dus niks of je bent er niet trots op.

je noemt de zaken verkeerd bij de naam, ik verklaarde namelijk dat ik verbaasd was dat ik met mijn ruimdenkendheid toch voor racist werd uitgemaakt. wat heeft dat met antiracisme te maken?
jij als minder ruimdenkende stelt je juist niet open voor een gezonde discussie, waarmee je als zelfbenoemde antiracist juist racistische trekjes vertoont.
quote:
onterecht m.i. een topic die sterilisatie om cultuurvermenging te voorkomen als titel draagt die dient volgechat te worden. net als zyklon-a of -b?
jouw topic was zeer ziek en je geblaat met tbo sloeg nergens op in het sterillisatietopic, blijf dan weg of ga de discussie aan, maar volblaten is door de moderator zeer terecht afgestraft.
Klompen lopen lekker.
pi_20957641
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 16:45 schreef klompendanser het volgende:

[..]

je doet dus niks of je bent er niet trots op.
het gaat je geen bal aan.
quote:
je noemt de zaken verkeerd bij de naam, ik verklaarde namelijk dat ik verbaasd was dat ik met mijn ruimdenkendheid toch voor racist werd uitgemaakt. wat heeft dat met antiracisme te maken?
jij als minder ruimdenkende stelt je juist niet open voor een gezonde discussie, waarmee je als zelfbenoemde antiracist juist racistische trekjes vertoont.
ik ben nog verbaasder dat jij jezelf als ruimdenkend ziet. je hebt een bekrompen, naargeestige instelling. ik geloof ook niet dat degene met wie je in gesprek was jou zal betitelen als ruimdenkend, omdat je ogv irrationele aannames de weg open hebt gelegd voor racisme binnen eigen kring.
quote:
jouw topic was zeer ziek en je geblaat met tbo sloeg nergens op in het sterillisatietopic, blijf dan weg of ga de discussie aan, maar volblaten is door de moderator zeer terecht afgestraft.
nee, zeer onjuist dat de mod dit soort tt's ook maar 1 seconde serieus neemt. en racistjes zoals jij hier een podium (ook zo'n leuke user) verschaft om hun onheilspellende boodschap luid te verkondigen.
I´m back.
pi_20957715
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 16:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

ja, m'n "hobby"ten top nu
heb die plaatsen die jullie bezoeken, zij het niet allemaal vermoed ik, ook bezocht. heb het altijd een interessant, maar afschuwelijk onderwerp gevonden.
I´m back.
pi_20957881
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 16:52 schreef ryan3 het volgende:
het gaat je geen bal aan.
prima, maar wees dan een vent en haal dan ook niet mijn persoonlijke zaken erbij!
quote:
ik ben nog verbaasder dat jij jezelf als ruimdenkend ziet. je hebt een bekrompen, naargeestige instelling. ik geloof ook niet dat degene met wie je in gesprek was jou zal betitelen als ruimdenkend, omdat je ogv irrationele aannames de weg open hebt gelegd voor racisme binnen eigen kring.
tja, dat zegt de persoon die iedereen voor racist uitmaakt en daarbij vermeldt dat die niet scheldt? je bent een pathologische leugenaar, probeert mensen zwart te maken en dan zeg je dat iemand anders bekrompen en naargeestig is? kom op, zeg me weer eens na:

pot, ketel, zwartzien. en: zoals de waard is, vertrouwt die zijn gasten!
quote:
nee, zeer onjuist dat de mod dit soort tt's ook maar 1 seconde serieus neemt. en racistjes zoals jij hier een podium (ook zo'n leuke user) verschaft om hun onheilspellende boodschap luid te verkondigen.
zeg

[ Bericht 3% gewijzigd door yvonne op 30-07-2004 17:10:54 ]
Klompen lopen lekker.
pi_20958152
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 17:02 schreef klompendanser het volgende:

[..]

prima, maar wees dan een vent en haal dan ook niet mijn persoonlijke zaken erbij!
dat doe je toch zelf de hele tijd. hoe moet ik nu weten dat jij jurist bent???
quote:
tja, dat zegt de persoon die iedereen
fout! niet iedereen. alleen zeer specifieke individuen. leading the witness, your honor.
quote:
voor racist uitmaakt en daarbij vermeldt dat die niet scheldt?
lijkt mij dat dat geen schelden is, iemand voor racistje uitmaken. je gedachtegenootje heeft daarnet onomstotelijk vastgesteld dat de term geen inhoud meer heeft. daarbij als iemand een racistje is dan mag je dat toch gewoon zeggen???
quote:
je bent een pathologische leugenaar, probeert mensen zwart te maken en dan zeg je dat iemand anders bekrompen en naargeestig is? kom op, zeg me weer eens na:
hearsay, your honor.
quote:
pot, ketel, zwartzien. en: zoals de waard is, vertrouwt die zijn gasten!
herhaling van zetten.
quote:
ik snap niet waarom iemand als jij als notoire kinderlokker hier nog je gang mag gaan.
hihi.
I´m back.
  Admin vrijdag 30 juli 2004 @ 17:14:40 #191
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20958165
zeg, voor dit gebitch is het me te heet en schorpioen vindt ons nu vast niet aardig,
stand van zaken:
ryan en klompendanser vinden elkaar niet aardig,
ik vind helemaal niemand aardig,
we gaan een biertje in het park drinken en na 6 van die dingen vinden we elkaar wel aardig,
deal?

pi_20958243
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 17:14 schreef yvonne het volgende:
zeg, voor dit gebitch is het me te heet en schorpioen vindt ons nu vast niet aardig,
stand van zaken:
we gaan een biertje in het park drinken en na 6 van die dingen vinden we elkaar wel aardig,
deal?
wie is we???
I´m back.
pi_20958258
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 17:14 schreef yvonne het volgende:
stand van zaken:
deal?
zeer verstandig. over die kinderlokker-opmerking: ryan3 heeft er geen moeite mee om andere mensen voor alles en nog wat uit te maken, zoals je zelf kunt lezen. ik noem hem dan ook ongefundeerd kinderlokker, dat lijkt mij net zo valide als zijn aantijging aan mijn adres.
hij betaalt zijn eigen bier maar.
Klompen lopen lekker.
  Admin vrijdag 30 juli 2004 @ 17:22:52 #194
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20958327
tsjongejonge kd
heb respect voor je medefok!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen. ga niet in op posts van deze aard gemaakt door anderen.

uit de policy, klaar.

pi_20958380
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 17:22 schreef yvonne het volgende:
tsjongejonge kd
heb respect voor je medefok!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen. ga niet in op posts van deze aard gemaakt door anderen.

uit de policy, klaar.
jij vindt het dus prima dat ik voor racist wordt uitgemaakt?
rare policy.
Klompen lopen lekker.
pi_20958412
mensen, wat een heerlijk topic is dit! ga zo door! .
  Admin vrijdag 30 juli 2004 @ 17:27:08 #197
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20958422
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 17:25 schreef klompendanser het volgende:

[..]

jij vindt het dus prima dat ik voor racist wordt uitgemaakt?
rare policy.
ga niet in op posts van deze aard gemaakt door anderen.

man neem een biertje, doe je stropdas los, laat je zo door je secretaresse ff lekker pijpen,
oftewel!
lighten up.

pi_20958462
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 17:19 schreef klompendanser het volgende:

[..]

zeer verstandig. over die kinderlokker-opmerking: ryan3 heeft er geen moeite mee om andere mensen voor alles en nog wat uit te maken, zoals je zelf kunt lezen.
leading the witness, your honor. ik maak niet iedereen voor van alles en nog wat uit. ik maak zeer welbepaalde users voor racistje uit en niet ongefundeerd.
quote:
ik noem hem dan ook ongefundeerd kinderlokker, dat lijkt mij net zo valide als zijn aantijging aan mijn adres.
dit is smaad en bovendien geeft het eens te meer je geesteshouding aan.
quote:
hij betaalt zijn eigen bier maar.
ik ga met jou geen bier drinken hoor. ik ga je zelfs nooit van mijn leven ooit zien of horen.
I´m back.
  Admin vrijdag 30 juli 2004 @ 17:30:09 #199
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20958488
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 17:18 schreef ryan3 het volgende:

[..]

wie is we???
wij

oke, tbo mag ook mee

pi_20958502
quote:
op vrijdag 30 juli 2004 17:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

ga niet in op posts van deze aard gemaakt door anderen.

man neem een biertje, doe je stropdas los, laat je zo door je secretaresse ff lekker pijpen,
oftewel!
lighten up.
ik zou zelfs zeggen aangezien hij er wel op ingaat, heeft-ie wrs een slecht geweten.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')