Counting Crows is wel errug goed... maar een nummer met Engels en Nederlands door elkaar??quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:13 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vind dat een geweldig nummer...
al moet je de originele eens horen
Counting Crows - Holiday in Spain
ook zo'n gruwelijk geweldig nummer
vind Counting Crows zowieso wel goed!
Blof had dat nummer opnieuw ingezongen in het Nederlands maar zo'n mix met de Counting Crows is natuurlijk ook geweldig..quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:30 schreef blieblie het volgende:
Had dan een goed nieuw nummer geschreven geheel in Engels.
Leef je eens uit!quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:31 schreef blieblie het volgende:
Hmmmm... zal ik es wat nuttigs doen.
Voorzover dat mogelijk is op dit rukding.
Ook ideaal toch...quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:45 schreef Partygurl het volgende:
Geen idee
Ik heb wel vakantiegeld gekregen deze week, errug relaxed
Daar is Blieblie ook ooit geweestquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:45 schreef Partygurl het volgende:Oh wowiej, yvon en ik worden ook uitgenodigd bij de eerst volgende opnamens van cash and carlo hahaha![]()
EUJ!! maar dat is wel heel gaafquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:45 schreef Partygurl het volgende:
Geen idee
Ik heb wel vakantiegeld gekregen deze week, errug relaxed
Oh wowiej, yvon en ik worden ook uitgenodigd bij de eerst volgende opnamens van cash and carlo hahaha![]()
Tis toch met een extra C??quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:49 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Autofabrikant Spyker?
Nah, niets voor mij... Kreeg gigantische koppijn van Cash & Carlo toen... De hele tijd achterlijk blij doen, hele tijd van die super hete bouwlampen in je gezicht, brrrrrrrrrrrrrrrr....quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:50 schreef Partygurl het volgende:
Hahah jah yvon en ik waren nogal melig vanochtend, donderdag gaan we naar laat ze maar lachen, 30juni screening voor dat foute programmaen van puzzeltijd hebben we nog niks gehoord
![]()
en aan hoeveel geld moet ik denken?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:53 schreef blieblie het volgende:
En dan kost het nog geld om er te mogen zitten ook nog.
Wel ja..quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:57 schreef Partygurl het volgende:
5euro
Fractie van een seconde.. .paar keer.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:55 schreef Partygurl het volgende:
ben je nog in beeld geweest
Ik moet wel meedoen trouwens, ik wil wel op vakantie
Ja ... dat gaat werken ....quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:08 schreef Partygurl het volgende:
Mwahhhh ik zie me zelf daar nie heengaan met verschrikkelijke kleding
Ikke kijk wel een keer lief
Da werkt niet. Er zijn velen 10tallen meisjes die heel lief kunnen kijken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:08 schreef Partygurl het volgende:
Mwahhhh ik zie me zelf daar nie heengaan met verschrikkelijke kleding
Ikke kijk wel een keer lief
Je vult bij aankomst eren formuliertje in. Hup op de foto, komt de hypergay de boel opfokken, iedereen mag de studio in en gaat gewoon ergens zitten. Dan krijg je een oppepritueel om de boel in de mood te krijgen + wat uitleg. Dan begint die gast te roepen wie er naar voren mag en dan moet de cameraman zoeken waar die persoon zitquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:16 schreef omegaproject het volgende:
jah, alleen wordt er volgensmij niet-selectief gekozen ... ze weten namelijk altijd je woonplaats en shit zo op te noemen, lijkt me niet dat ze dat ff snel opzoeken aan de had van welke stoel je zit ... of wel?
Dies ook errug gaaf...quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:50 schreef Partygurl het volgende:
Kelis-Trick medie vinnik ech vet
gast, je daalt in mijn achtingquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
EUJ!! maar dat is wel heel gaafAls er iets is wat ik bijna elke dag kijk, is het wel Cash & Carlo
welke van de 36?quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:12 schreef blieblie het volgende:
dude, wanneer schoppen ze die scheve kut duitse nepdj met Labretpiercing van de tv![]()
Niet die andere? Weet je het zeker?quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:17 schreef blieblie het volgende:
Die ene
Keb nog Marsijsjes. PG kwam ze niet ophalen gisteren.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:46 schreef _DeBje_ het volgende:
niemand ijsje voor mij
Moet je harder skatenquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:58 schreef Partygurl het volgende:
Nee daar zitten heel veel calorien in
Dan kan da ene ijsje toch best?quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:20 schreef Partygurl het volgende:
Jah maar 3 uur is lang genoeg
we hebben geen ijs meerquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:46 schreef _DeBje_ het volgende:
niemand ijsje voor mij
Schoenmaker blijf bij uw leestquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
we hebben geen ijs meer
maar ik wil wel een ijsje met je gaan eten hoor
ja maar hoezo dan?quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Schoenmaker blijf bij uw leest.
Kelis - Keep It Down is nog gaverquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:50 schreef Partygurl het volgende:
Kelis-Trick medie vinnik ech vet
Shrekquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:29 schreef blieblie het volgende:
Shrek
quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:48 schreef gazylady2 het volgende:
flow je hebt iig heel wat losgemaakt......
Oh die had ik over het hoofd gezienquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
nee, haar kunstbeen. Die heb ik ff losgemaaktquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:34 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oh die had ik over het hoofd gezien
had je haar B.H. of wat anders losgemaakt
Geinig...quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
nee, haar kunstbeen. Die heb ik ff losgemaakt
Kunstbeenquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:47 schreef FlowDesign het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten van Ankie
huh?quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:50 schreef r8ality het volgende:
Oja ik ben een beetje op m'n voeding aan het letten. Jaha, tis voor mij ook wennen. Iemand nog tips?.
Ik wil niet op Laurens gaan lijkenquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
huh?
Doe haar en haar kunstbeen maar de groetenquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:47 schreef FlowDesign het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:54 schreef daNpy het volgende:
Salade*check*, bij domino's op
Fruit enzo, sporten zal ook wel helpen*check*, banaan op.
Welterustenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:06 schreef r8ality het volgende:
Jaja, ik weet dat ik onmens incapabel niet sociaal ben..
MAAR NAAI ER NIET ALLEMAAL IN 1 KEER UIT!
Tuig!.
De groentenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Welterusten
Ik neem aan dat je Deuce Bigalow: Male Gigolo bedoeld??quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:46 schreef daNpy het volgende:
Daarna kreeg ie een ros voor d'r kop.
Heb jij "Duce Biggalo, Male Giggolo" nooit gezien?
Hoi Ankie!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:47 schreef FlowDesign het volgende:
Gewoon.... normaal etenquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:50 schreef r8ality het volgende:
Oja ik ben een beetje op m'n voeding aan het letten. Jaha, tis voor mij ook wennen. Iemand nog tips?.
Ga bij ASML werken... als je het daar een jaar of 15 uithoudt hoef je niet meer te bedelen voor een zwembadquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:54 schreef r8ality het volgende:
En bij deze is trouwens gironummer 3225998 geopend voor giften. Want we willen een groter zwembad. Maar aangezien dat wat betreft zeil of beton nogal in de papieren gaat lopen, vragen wij u bijdrage geheel vrijblijvend te storten op bovenstaand gironummer. Gratis toegang is dan natuurlijk vanzelfsprekend..
Let wel... in gezonde porties.... dus niet te veel,maar ook niet te weinig (anders gaat je lichaam energie opsparen en ga je vet & vocht op hopen) daarnaast heeft sporten ook een positieve uitwerking op je gezondheid....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:20 schreef daNpy het volgende:
Bananen bevatten koolhydraten. Ideaal om te sporten.
Een appel is gewoon gezond
Alleen salade bij Domino's helpt niet hard, je zult gewoon goed moeten eten en niet elke dag *vet*
Uit welke kroeg komt u??quote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:37 schreef _DeBje_ het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj slapende ultra-saaaaaaaaaaaaaaie mede-eindhovenkinders!
Net gestapt, nu naar bed!
Kusjeeeeeeeeeeeee
Kinky!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:32 schreef omegaproject het volgende:
hallow me @ bushalte
wifi owns
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ga bij ASML werken... als je het daar een jaar of 15 uithoudt hoef je niet meer te bedelen voor een zwembad.
[..]
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:02 schreef Lonnekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wil je ons niet samen met Blueman over één kam scheren?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:37 schreef _DeBje_ het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj slapende ultra-saaaaaaaaaaaaaaie mede-eindhovenkinders!
Net gestapt, nu naar bed!
Kusjeeeeeeeeeeeee
Lonnekje is mijn zusjequote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:27 schreef FlowDesign het volgende:
Lonnekje, stel jezelf eventjes voor
ennuh, waarom staat er [GPD] in de topictitel?
Dat probeer ik nou ookquote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:43 schreef Partygurl het volgende:
koolhydraten zijn helemaal niet zo goedIpv aardappels eet je maar een keer rijst r8ality, ipv brood een cracker etc
Dat scheelt al een hoop
Oja, goeiemorgen
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:27 schreef FlowDesign het volgende:
Lonnekje, stel jezelf eventjes voor
nu heb je dus geen naam meer he, nu ben voortaan 'het zusje van...'quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:26 schreef Lonnekje het volgende:
[..]Hallo! ik ben zijn zusje
![]()
ssst niet vertelle dat ik weer blondt ben hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mooi haar.
Maar das toch een wat oudere foto in je avatar?
maakt me niet echt uit eerlijk gezegt Debquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:27 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
nu heb je dus geen naam meer he, nu ben voortaan 'het zusje van...'
En ik kan het weten![]()
Da was juupquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:31 schreef Lonnekje het volgende:
[..]
maakt me niet echt uit eerlijk gezegt Debik schaam me niet hoor voor mun lieve schattige broertje
(blijkbaar zijn wij blieb's bikkel, riep iemand)
![]()
ZvD NvR EvFquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:27 schreef _DeBje_ het volgende:
En ik kan het weten![]()
Moet ik 'm uit gaan leggen? Nee toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:08 schreef Partygurl het volgende:
Zusje van danPy....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:09 schreef Partygurl het volgende:
Uh jahwel...
moet ik 'm nog verder uitleggen?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:10 schreef Partygurl het volgende:
Ow
vandaag nietquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:22 schreef blieblie het volgende:
moeten jullie jezelf niet nuttig maken voor de maatschappij.
Je weet wel... werken enzo.
waar ga je heen?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:32 schreef Lonnekje het volgende:
tot over 3 a 4 weken maar weer!
Da mocht van jouw zeurpiet.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:36 schreef Lonnekje het volgende:
goh blieb jij hebt trouwens ook een leuke avatar. pikkert!:q
Wanneermag ik langskomen in België??quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:37 schreef Lonnekje het volgende:
naar belgie laatste weekjes stage
Ik wil zo'n 5 weken oud tijgertjequote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:48 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wanneermag ik langskomen in België??
Kwil ook panters enzo zien.
jajaquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:50 schreef FlowDesign het volgende:
voor jou
jouw auto
moeilijk man, Nederlands...
Je mag me komen op halen 16 Juni als ik klaar ben met stagequote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:48 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wanneermag ik langskomen in België??
Kwil ook panters enzo zien.
:') ikke ook.. helaas blijven ze niet 5 wekenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik wil zo'n 5 weken oud tijgertje
Nee jammer hèquote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:40 schreef Lonnekje het volgende:
[..]ikke ook.. helaas blijven ze niet 5 weken
![]()
Sgoe... hoe laat?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:39 schreef Lonnekje het volgende:
[..]
Je mag me komen op halen 16 Juni als ik klaar ben met stage
ghehenah en omdat jij t bent mag je ook achter de schermen mee, voorzo ver dat kan
Restecp to tha homeboysquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:27 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
En ik kan het weten![]()
Custom is goedquote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:11 schreef FlowDesign het volgende:
Yeah... ik heb nu een custom-made uitlaatsysteem onder m'n auto
Kost wel 200 Eurotjes maar ja... je moet wat. Was goedkoper dan een volledig originele uitlaat
Bling bling to the West-siiiiide
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
wil je ons niet samen met Blueman over één kam scheren?Dank je
Maar niet de eigenaar van bent ?!?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:19 schreef r8ality het volgende:
Ik ben ook bling bling vandaag. Hier voor de deur staat namelijk een Honda Prelude 2.0i met Borbet rims.. Waar ik de sleutels + kentekenbewijs van heb.
.
Kom op hé. Ik wil normaal dood.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Maar niet de eigenaar van bent ?!?
nais m8quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
Kom op hé. Ik wil normaal dood..
Auto is van collega.
Wat wil jij niet doen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:42 schreef _DeBje_ het volgende:
Ik ben werkeloos...
Heeft er iemand een baan voor mij
en wat welquote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat wil jij niet doen?
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:45 schreef daNpy het volgende:
een banaan?
Hoezo? Ben je weg bij de friettent? of ontslagen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:42 schreef _DeBje_ het volgende:
Ik ben werkeloos...
banaan, lekkerquote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:45 schreef daNpy het volgende:
Een racebaan?
Een kartbaan?
OF een banaan?
Er was geen friet meer, dus moest ze weg...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je weg bij de friettent? of ontslagen?
Kom bij Domino's werken!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:42 schreef _DeBje_ het volgende:
Ik ben werkeloos...
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Kom bij Domino's werken!.
Rede dat Debby er weg is omdat je ma ontslagen is?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:23 schreef daNpy het volgende:
Die baas is een ontzettende eikel. 's Mam is gister ontslagn (te duur) en Debby heeft vandaag ontslag genomen
Pauline werkt er nog, maar voor ontezettend weinig geld
Debby nam toch ontslag?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:25 schreef daNpy het volgende:
Omdat ze te duur zijn w.s.
Je hebt ook nog zoiets als weg pestenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Debby nam toch ontslag?
Dusquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:31 schreef Blueman het volgende:
Damn... ik woon dan aan het kanaal.
denk mooi weertje... kijk eens buiten of er niet iets mooi langs fiets...
staat er zo'n "ruig" groepje aan de overkant... springt er 1 in het kanaal...
BAH!@
Hmm i got point!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je hebt ook nog zoiets als weg pesten
Ze moest vanmorgen om 900u daar zijn omdat dit niet goed was en zo niet goed...
Blablala
1. koudquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus
Dat had ik je wel eerder kunnen vertellenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:23 schreef daNpy het volgende:
Die baas is een ontzettende eikel. 's Mam is gister ontslagn (te duur) en Debby heeft vandaag ontslag genomen
Pauline werkt er nog, maar voor ontezettend weinig geld
Supporters. *ril*quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:41 schreef Blueman het volgende:
Vandaag Nederland - Belgie in Eindhoven...
Zal dus wel druk worden op stratum vanavond..
Helft oranje gekleurd en de andere helft die zoiets heeft van huh...
Welke wijk/straat?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:12 schreef Partygurl het volgende:
HOLY SHIT
autogarage geboers hier is helemaal weg, helemaal afgefikt, geen 1 auto over
Wij kunnen de wijk niet uit en in en omdat geldrop zo slim is om alle wegen open te breken heeft alleen de brandweer er al 14min over gedaan 7)8
woooooww...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:12 schreef Partygurl het volgende:
HOLY SHIT
autogarage geboers hier is helemaal weg, helemaal afgefikt, geen 1 auto over
Wij kunnen de wijk niet uit en in en omdat geldrop zo slim is om alle wegen open te breken heeft alleen de brandweer er al 14min over gedaan 7)8
Zonde van die wagens!!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:29 schreef Partygurl het volgende:
Ja hier op hulst, je kan geen kant op, ene kant is afgesloten wegens fik en de andere omdat die opengebroken is, echt helemaal niks meer van de garage te zien, autos en bedrijf is helemaal weggeveegd
Zonde van al die uren poetsenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:42 schreef Partygurl het volgende:
Daar stonden hele mooie auto`s ja, vanmorgen nog gewassen
Hyundai Scoupé 1.5i ohcquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:12 schreef daNpy het volgende:
Hoe krijg je die eraf geblazen?
En wat voor auto heb je dan wel niet
doed...waar zie je me voor aan? het vriendje van PG?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:22 schreef daNpy het volgende:
Autobarbaar
Koop dan een golf ofzo
kun je koken, strijken, wassen, zuigen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:27 schreef _DeBje_ het volgende:
HEEEEFT ER IEMAND EEN BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN? (voor mij he)
arbeitsloos zijn is niet koel
zo kan ik mijn room niet bekostigen dus....
HELP...
OF:
MAAK NU EEN BIJDRAGE OVER OP GIRO 7779398![]()
....
![]()
Koken wel en wassen ook...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kun je koken, strijken, wassen, zuigen?
Ik trap hem niet af...ik voorkom dat ie lui wordtquote:
sjammerquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:29 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Koken wel en wassen ook...
Strijken en zuigen doe je zelf maar![]()
je kunt nog wel wat overmaken hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sjammer
kom het ff ophalen anders...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:30 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
je kunt nog wel wat overmaken hoor
![]()
Helmond is te ver fietsen hoor... Bring it!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kom het ff ophalen anders...
Ik heb geen carterdopquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:32 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Helmond is te ver fietsen hoor... Bring it!
![]()
zou het komen omdat ik me niet bij autofans aangemeld heb?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:49 schreef daNpy het volgende:
Voorkomen dat ie lui wordt != je carterdop eraf laten schieten
AutoFANS, géén autoSLOPERSquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zou het komen omdat ik me niet bij autofans aangemeld heb?
Beetje carterdruk of gewoon vergeten goed vast te doen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:10 schreef ArTiC het volgende:
carterdop van me blok afgeblazen gewoon....alles onder de olie en nergens zo'n dop te krijgen![]()
Ligt daar een pizzadoos?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:01 schreef r8ality het volgende:
Issie niet mooi?.
Neejoh.... een cd doosje!!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ligt daar een pizzadoos?
Dan is de auto klein of de cd doos groot.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neejoh.... een cd doosje!!
ouwe cdquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan is de auto klein of de cd doos groot.
druk...het schroefgedeelte zat er nog in....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beetje carterdruk of gewoon vergeten goed vast te doen?
70 is te warm, zelfs voor een AMDquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:50 schreef Juup© het volgende:
Weet jij hoe warm een processor in gebruik maximaal mag worden?
De proc van mijn pc is 41graden celcius, maar die van DuchessX gaat de 70 al voorbij.
boeie..tis maar een ragbakquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
AutoFANS, géén autoSLOPERS
Senk joe. Ga ik morgen even naar kijkenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
70 is te warm, zelfs voor een AMD
check ff de fans/airflow enzo
kijk wat ie doet als je ff de FSB terugdraait.
smeer verse koelpasta (niet teveel!) tussen proc en cooler.
en zorg dat je PC automatisch reboot als je proc warmer dan 75graden wordt..dat scheelt frituur taferelen
Tis een Intel 2GHZquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:19 schreef blieblie het volgende:
voor een AMD is stressed 65 graden normaal.
Ga ipv. die polen asperges steken, stekjes planten en aardbeien plukkenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:27 schreef _DeBje_ het volgende:
Joehoe ik zie nog geen verandering op mijn bankrekening mensen, komop...![]()
Een student in nood![]()
bende gij groenteboer???quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:45 schreef febster het volgende:
Joost, zeg eens tegen je moeder dat ze net wakkere groenteboeren niet moet gaan verbeteren als ze een fout nederlands woord zeggen![]()
Al weer 4 en een half jaar jaquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:46 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
bende gij groenteboer???
Ik vond het maar énorme konten dagquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:05 schreef febster het volgende:
Verdomme wat een mega lekker weer was het vandaag zeg, en de dames........![]()
![]()
Een ontzettend lelijke vent, met een ontzettende kutbaan "jaah, ik zal het altijd blijven doen... vakkenvullen", met een ontzettend slechte rukcover, in een ontzettende suffe kloteclip....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:07 schreef daNpy het volgende:
Check TMF!!!
Simon de vakkevuller heeft een eigen clip
En jij stond binnen de groente aan te vullenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:05 schreef febster het volgende:
Verdomme wat een mega lekker weer was het vandaag zeg, en de dames........![]()
![]()
Dat heet humorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Een ontzettend lelijke vent, met een ontzettende kutbaan "jaah, ik zal het altijd blijven doen... vakkenvullen", met een ontzettend slechte rukcover, in een ontzettende suffe kloteclip....
Waaaar gaat het heen met dit land.
Bij de AH lopen die vrouwen gewoon rond in de winkel hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
En jij stond binnen de groente aan te vullen.
Ik en Joram hebben ons wel vermaakt, beetje hangen voor de winkel, vrouwen kijken enzo.
Is dit tegenwoordig grappig?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat heet humor
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:00 schreef Pearly het volgende:
[..]
O
Bij mij trilt ie juist als ie net is uitgebalanceerd en uitgelijnd
quote:
haha, das ook toevallig zeg, een vriendin van mij die ook bij mij werkt heeft sinds kort iets met de groenteman, en een andere vriendin van mij die ook bij een supermarkt werkt, heeft wel eens ooit spannende dingen met de groenteman meegemaakt in de koelcel... hahaquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:48 schreef febster het volgende:
[..]
Al weer 4 en een half jaar ja
ik had groenteboer moeten worenquote:Op zondag 30 mei 2004 09:51 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
haha, das ook toevallig zeg, een vriendin van mij die ook bij mij werkt heeft sinds kort iets met de groenteman, en een andere vriendin van mij die ook bij een supermarkt werkt, heeft wel eens ooit spannende dingen met de groenteman meegemaakt in de koelcel... haha
en hoe zit t met uw liefdesleven dan groentenman, maak jij ook van die leuke dingen mee op een werkdag??![]()
Nou ja... kunt het beter denk ik in een serverhok doen, dan in de koelcel...quote:Op zondag 30 mei 2004 12:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik had groenteboer moeten woren![]()
En het is er vaak lekker warm ipv in de koelcel waar je vanuit kan gaan dat het er koud is!quote:Op zondag 30 mei 2004 12:55 schreef daNpy het volgende:
Servers dempen jou en haar geluid
ga een baan zoeken ofzoquote:Op zondag 30 mei 2004 13:37 schreef _DeBje_ het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Fopneger!quote:Op zondag 30 mei 2004 13:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ga een baan zoeken ofzo![]()
![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 13:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ga een baan zoeken ofzo![]()
![]()
stoeptegelquote:
Ga een baan zoeken ofzoquote:
euh....quote:Op zondag 30 mei 2004 13:57 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
![]()
7 - 7 - 7 - 9 - 3 - 9 - 8quote:Op zondag 30 mei 2004 13:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
euh....![]()
wat was je rekeningnummer ook alweer?
Waarvoor? Ik ga toch naarquote:Op zondag 30 mei 2004 13:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ga een baan zoeken ofzo
noem jij datquote:Op zondag 30 mei 2004 14:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waarvoor? Ik ga toch naarschool
over een paar maanden.
Trust me, na 2 jaar Domino's is school -->quote:Op zondag 30 mei 2004 14:00 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
noem jij dat?
you retard
Webcamquote:Op zondag 30 mei 2004 14:02 schreef _DeBje_ het volgende:
Najaaaaaaaaa Eindhovenaartjes en Helliemonder...
Ik ben er vandoor, ff aankleden e.d.
Doeg
...
![]()
Ik ben er ook niet!quote:Op zondag 30 mei 2004 14:02 schreef just me het volgende:blieblie!!!!
JM!!!!quote:Op zondag 30 mei 2004 14:02 schreef just me het volgende:blieblie!!!!
koelcel is in het begin tenminste nog lekker coool, ipv dat t er metteen snikheet is dan..:%quote:Op zondag 30 mei 2004 12:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nou ja... kunt het beter denk ik in een serverhok doen, dan in de koelcel...
true truequote:Op zondag 30 mei 2004 14:05 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
koelcel is in het begin tenminste nog lekker coool, ipv dat t er metteen snikheet is dan..:%
tenminste... dat neem ik aan.....![]()
Weet je er nou alweer niets van?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:05 schreef blieblie het volgende:
Alle jezus.... khoop dat ik geen rare dingen heb gedaan gisteren.
dat hoop ik ook voor je..quote:Op zondag 30 mei 2004 14:05 schreef blieblie het volgende:
vertel... wat je nog wel weet...quote:Op zondag 30 mei 2004 14:05 schreef blieblie het volgende:
Met mij praten is al idioot genoegquote:Op zondag 30 mei 2004 14:05 schreef blieblie het volgende:
hahahaha, gij ook al groenteman???quote:Op zondag 30 mei 2004 14:07 schreef blieblie het volgende:
voor zover ik welingelicht ben is het liefdesleven van deze groenteboer niet uitgebreid tot de koelcel.
Old-EBTerquote:Op zondag 30 mei 2004 14:06 schreef just me het volgende:
[..]
dat hoop ik ook voor je..
voor zover ik weet is het nog steeds 1.5 - 0...quote:Op zondag 30 mei 2004 14:07 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
vertel... wat je nog wel weet...![]()
Gaat over Febquote:Op zondag 30 mei 2004 14:08 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hahahaha, gij ook al groenteman???![]()
Pffff kan ik echnie gebruiken.... zo een katerquote:Op zondag 30 mei 2004 14:06 schreef just me het volgende:
[..]
dat hoop ik ook voor je..
Had je gewonnen BB?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
voor zover ik weet is het nog steeds 1.5 - 0...
Of heb je gisteren een jongen gestrikt???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |