abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2004 @ 18:50:20 #31
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_19453075
wat me trouwens opviel als je de site van 24 en dan profiles, dan staat er bij Chase dat ie Single is??? en ik zag bij het begin van ep24 dat Julia echt de verkeerde kant opvalt! ze schiet van rechts en valt ook nar rechts.. iets wat mij gek lijkt??
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 27 mei 2004 @ 18:53:25 #32
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_19453124
volgens D.B. Woodside:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
  donderdag 27 mei 2004 @ 19:01:25 #33
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_19453307
Jack was trouwens wel snel buiten en daarna in het ziekenhuis.. dat klopt ook niet volgens mij.. maar ach.. t is tv he

iemand trouwens enig idee of de oude 24inside eps nog te vinden zijn ergens??
It's Time To Shine
  donderdag 27 mei 2004 @ 19:11:28 #34
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19453556
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 19:01 schreef qu63 het volgende:
Jack was trouwens wel snel buiten en daarna in het ziekenhuis.. dat klopt ook niet volgens mij.. maar ach.. t is tv he

iemand trouwens enig idee of de oude 24inside eps nog te vinden zijn ergens??
ik ben ze toevalklig net de eerste 5 aan het downen, op die ene site weet je wel supr...

Maareh, moet je eens kijken een of andere lijer heeft m'n sig aangepast. Wat is er gebeurt met ouderwets vragen?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2004 @ 19:22:01 #35
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_19453836
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 19:11 schreef MikeyMo het volgende:
Maareh, moet je eens kijken een of andere lijer heeft m'n sig aangepast. Wat is er gebeurt met ouderwets vragen?
*lijer meldt*
Je mot geen spoilers in je sig plaatse.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 27 mei 2004 @ 19:27:39 #36
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19453988
als mensen willen kunnen ze me mailen, staat in m'n profiel, ik mail altijd terug en als men het netjes vraagt dan pas ik dat zo aan. Ik zit niet nonstop in elk topic dus als men op het forum schreeuwt merk ik daar niet altijd wat van...
[..]
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2004 @ 19:30:41 #37
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_19454084
Hier vlak boven je wordt het al gevraagd.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 27 mei 2004 @ 19:32:25 #38
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19454135
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
Hier vlak boven je wordt het al gevraagd.
zoals ikz eg, ik zit niet tig topics tegelijk te refreshen om te kijken of men iets aan me vraagt en daarom zeg ik: mail me. Ik ben wel vaker gemaild door Mods en Fa's... msn, dat kan natuurlijk ook.
[..]
  donderdag 27 mei 2004 @ 19:40:24 #39
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_19454356
Mikey, je kan ook dit in je sign. zetten:
"Tony, the virus is out!"

Wat trouwens een enorme fout was in het real time aspect, is het volgende:

Toen de timer zichtbaar werd van de virusbom, heb ik gekeken op m'n horloge hoelaat hij af zou gaan. Dat heb ik de hele tijd gevolgd en kwam er toen achter dat Jack 18 extra secondes had gekregen. De bom zou al zijn afgegaan toen hij nog bij Chase was.

Ik zei trouwens van het zwakke einde. Er was geen climax meer. Dat was het punt. Ik heb inmiddels de aflevering nog een keertje gekeken en het einde kon ik daarna al meer waarderen.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_19461420
Tis maar met welke verwachting je een laatste aflevering van een serie kijkt. Ik verwachtte iets met Trepkos ofzo, en dan was dit einde wel wat teleurstellend, hoewel het opzich niet slecht is.
Ik denk dat veel mensen dit einde niet verwacht hadden, na het einde van season 2.
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_19466519
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 00:00 schreef khazad het volgende:
Tis maar met welke verwachting je een laatste aflevering van een serie kijkt. Ik verwachtte iets met Trepkos ofzo, en dan was dit einde wel wat teleurstellend, hoewel het opzich niet slecht is.
Ik denk dat veel mensen dit einde niet verwacht hadden, na het einde van season 2.
Je had zeker spoilers lopen lezen
Ik heb voor de grap de spoilers van de laatste afleveringen gisteren gelezen en daar klopte geen reet van! Max, Trepkos zouden terugkomen, enzo.
pi_19467364
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 10:48 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Je had zeker spoilers lopen lezen
Ik heb voor de grap de spoilers van de laatste afleveringen gisteren gelezen en daar klopte geen reet van! Max, Trepkos zouden terugkomen, enzo.
Nee, ik heb die spoilers niet gelezen. Ik schreef ook wat ik verwachtte, niet wat ik gelezen had
  vrijdag 28 mei 2004 @ 11:45:40 #43
76339 woeshie
Let your mind go
pi_19468110
en over wa gaat season 4 ??
  vrijdag 28 mei 2004 @ 11:51:06 #44
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_19468240
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 11:45 schreef woeshie het volgende:
en over wa gaat season 4 ??
24 seizoen 3 topic #4 (Spoilers)
laatste paar pagina's ff doornemen
It's Time To Shine
  Moderator vrijdag 28 mei 2004 @ 11:51:11 #45
42184 crew  DaMart
pi_19468245
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 00:00 schreef khazad het volgende:
Mijn grootste "probleem" met de finale was dat het een beetje gehaast leek, alsof de schrijvers eigenlijk meer afleveringen nodig gehad hadden, maar het nu in 2 afleveringen gestopt hebben. Zo was Chase bijvoorbeeld, zoals ik in de vorige topic al heb aangegeven, natuurlijk wel erg snel in de OK van het ziekenhuis en werkte Saunders ineens wel erg goed mee.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 11:53:31 #46
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_19468312
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 11:51 schreef DaMart het volgende:

[..]

Mijn grootste "probleem" met de finale was dat het een beetje gehaast leek, alsof de schrijvers eigenlijk meer afleveringen nodig gehad hadden, maar het nu in 2 afleveringen gestopt hebben. Zo was Chase bijvoorbeeld, zoals ik in de vorige topic al heb aangegeven, natuurlijk wel erg snel in de OK van het ziekenhuis en werkte Saunders ineens wel erg goed mee.
ik had eigenlijk gehoopt op een ep 25 ofzo.. leek me ook wel leuk, of een 2 uur durende ep 24
It's Time To Shine
  vrijdag 28 mei 2004 @ 12:20:57 #47
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_19469183
Ik heb nu eindelijk ook de laatste episode gezien. Voor mijn gevoel hadden ze ook iets teveel in de laatste aflevering gestopt. Het was wel aardig geweest als er een soort aftermath aflevering hadden gemaakt. Jammer dat het seizoen alweer voorbij is. Ik vond het wel het beste seizoen van de 3 en ben erg benieuwd naar volgend seizoen
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_19469224
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 11:51 schreef DaMart het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in. Aan de andere kant moet je niet al te kritisch kijken naar bepaalde zaken. Zo is het idd erg onwaarschijnlijk dat Saunders zo snel zou praten, zeker als je kijkt waar hij toe in staat was (dikke 800 doden in dat hotel). Maar om het verhaal boeiend en vlot te houden moeten bepaalde dingen nou eenmaal wat versneld worden of opgeleukt. (zoiets dergelijks zei een van de producers ook in 24 inside)
pi_19484812
Aargh, wat is januari 2005 nog ver weg.
And there was much rejoicing.
pi_19494726
Ze moeten die muziek van 24 uitbrengen!
MIsschien leuk om enkele dousntracks op dvd te zetten ofzo. Ik vond de muziek dit seizoen ijzer sterk. Vorige seizoen zaten er ook op bepaalde momenten goede achtegrond muziek.

Als er een cd komt van Sean Callery - 24 muziek koop ik hem zeker
The following takes place between....
Michael Scofield
pi_19497249
Sean Callery moet dat zeker doen, heeft er voor 24 al een prijs meegewonnen!
Zijn muziek uit Nikita is wel al op CD verkrijgbaar. Ik snap ook neit waarom hij 24 niet uitbrengt :/
pi_19504903
Viel mij ook idd op dat de muziek onder 24 steengoed is. Draagt enorm veel bij aan de spanning van 24!
pi_19517894
Ik heb gisteren de laatste aflevering gekeken. Ik mis toch wel een cliffhanger aan het einde, zoals ze dat bij seizoen 2 hebben gedaan, hoewel die niet werd voortgezet in seizoen 3... misschien was dit einde zo slecht nog niet...

Jammer dat Sherry dood is, maar ik vertrouw het toch niet helemaal... Ze was geloof ik 2x in haar buik geraakt. Het zou me niks verbazen als ze halverwege het volgende seizoen gewoon weer opduikt.

Ik hoop dat ze volgend seizoen iets gaan doen met die nieuwe president. Misschien wordt Jack door Palmer ingeschakeld om een onderzoek in te stellen naar zijn duistere verleden...

Ik kan niet wachten tot seizoen 4 begint.
pi_19518305
Holy Crap! Een season 4! Dat gaat me weer geld kosten

Ik heb net season 1 gekocht
pi_19519157
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop dat ze volgend seizoen iets gaan doen met die nieuwe president. Misschien wordt Jack door Palmer ingeschakeld om een onderzoek in te stellen naar zijn duistere verleden...
Dat past in het plaatje dat de nadruk niet bij CTU zou liggen. Niet slecht gedacht

Jack als een soort private investigator
pi_19537635
Toen met seizoen 2 op yorin was er een reclame van Frans Bauer en Jack Bauer...
Ik vraag me af of die iemand eens gecaptured heeft?? Of iemand die hem gewoon heeft, ik zou die namelijk best graag willen hebbe
The following takes place between....
Michael Scofield
pi_19542143
quote:
Op maandag 31 mei 2004 16:25 schreef jdiezrequejo het volgende:
Toen met seizoen 2 op yorin was er een reclame van Frans Bauer en Jack Bauer...
Ik vraag me af of die iemand eens gecaptured heeft?? Of iemand die hem gewoon heeft, ik zou die namelijk best graag willen hebbe
Die was vet idd. Heb hem nooit helemaal kunnen zien, dus idd, als iemand hem heeft. Post het
pi_20014747
Grote update:

De casting van seizoen 4 is begonnen en daarom lekt er nu al informatie uit!
Hieronder volgen enkele nieuwe personages die in seizoen 4 aanwezig zullen zijn:

Navi Araz-30's komt uit het Midden Oosten, heeft een bedrijf dat een dekmantel is voor terroristische activiteiten.
Dina Araz-30's, werkt met haar man in in het bedrijf (business en terrorisme) Ze is erg sterk,
Behrooz-16-20, Araz's zoon maar geboren in de US, is erg Amerikaans.
Audrey Raines 20-30s, nieuwe liefde van Jack Bauer. Ze werkt bij de Secretary of Defense in Washington DC. Dus seizoen 4 in Washington!?
Andrew Paige 20s - Computer expert, werkt voor een high-tec graphics design bedrijf dat net begonnen is.

Op 27 juli zullen er waarschijnlijk nog meer spoilers volgen.

En dan nog Emmy nieuws!
De makers hebben de volgende namen doorgegeven. Deze maken dus allen kans om genomineerd te worden voor een Oscar (edit: Emmy natuurlijk ).

DRAMA SERIES

LEAD ACTOR
Kiefer Sutherland

SUPPORTING ACTRESS
Elisha Cuthbert
Reiko Aylesworth (Go Reiko!)
Penny Johnson Jerald

SUPPORTING ACTOR
Dennis Haysbert
Carlos Bernard
James Badge Dale
Paul Schulze (Yay!)

GUEST ACTRESS
Sarah Clarke
Gina Torres

WRITING
"8:00 PM - 9:00 PM" - Robert Cochran & Howard Gordon
"1:00 PM - 2:00 PM" - Joel Surnow & Michael Loceff
"6:00 AM - 7:00 AM" - Howard Gordon & Evan Katz
"5:00 AM - 6:00 AM" - Robert Cochran & Stephen Kronish
"4:00 AM - 5:00 AM" - Evan Katz & Stephen Kronish

DIRECTING
"1:00 PM - 2:00 PM" - Jon Cassar
"2:00 AM - 3:00 AM" - Bryan Spicer
"4:00 AM - 5:00 AM" - Kevin Hooks
"9:00 AM - 10:00 AM" - Fred Keller
"6:00 AM - 7:00 AM" - Ian Toynton

ART DIRECTION

SINGLE-CAMERA CINEMATOGRAPHY

SINGLE CAMERA EDITING
"6:00 AM - 7:00 AM"
"4:00 AM - 5:00 AM"
"5:00 AM - 6:00 AM"

COSTUMES

CASTING

MAKEUP (NON-PROSTHETIC)

MUSIC COMPOSITION
(no episode specified)

STUNT COORDINATION

SINGLE-CAMERA SOUND MIXING

AND ALL OTHER CATEGORIES

[ Bericht 1% gewijzigd door CloudStrife op 20-06-2004 12:57:58 ]
pi_20017405
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 13:14 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Audrey Raines 20-30s, nieuwe liefde van Jack Bauer. Ze werkt bij de Secretary of Defense in Washington DC. Dus seizoen 4 in Washington!?
[..]
Geen Kate Warner? grrr
pi_20034316
Cloudstrife: kleine typo:
quote:
En dan nog Emmy nieuws!
De makers hebben de volgende namen doorgegeven. Deze maken dus allen kans om genomineerd te worden voor een Oscar.
dat laatste woord moet dus emmy zijn
I love it when a plan comes together !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')