SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
ik ben ze toevalklig net de eerste 5 aan het downen, op die ene site weet je wel supr...quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:01 schreef qu63 het volgende:
Jack was trouwens wel snel buiten en daarna in het ziekenhuis.. dat klopt ook niet volgens mij.. maar ach.. t is tv he
iemand trouwens enig idee of de oude 24inside eps nog te vinden zijn ergens??
*lijer meldt*quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:11 schreef MikeyMo het volgende:
Maareh, moet je eens kijken een of andere lijer heeft m'n sig aangepast. Wat is er gebeurt met ouderwets vragen?
zoals ikz eg, ik zit niet tig topics tegelijk te refreshen om te kijken of men iets aan me vraagt en daarom zeg ik: mail me. Ik ben wel vaker gemaild door Mods en Fa's... msn, dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
Hier vlak boven je wordt het al gevraagd.
Je had zeker spoilers lopen lezenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:00 schreef khazad het volgende:
Tis maar met welke verwachting je een laatste aflevering van een serie kijkt. Ik verwachtte iets met Trepkos ofzo, en dan was dit einde wel wat teleurstellend, hoewel het opzich niet slecht is.
Ik denk dat veel mensen dit einde niet verwacht hadden, na het einde van season 2.
Nee, ik heb die spoilers niet gelezen. Ik schreef ook wat ik verwachtte, niet wat ik gelezen hadquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:48 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Je had zeker spoilers lopen lezen
Ik heb voor de grap de spoilers van de laatste afleveringen gisteren gelezen en daar klopte geen reet van! Max, Trepkos zouden terugkomen, enzo.
24 seizoen 3 topic #4 (Spoilers)quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:45 schreef woeshie het volgende:
en over wa gaat season 4 ??
Mijn grootste "probleem" met de finale was dat het een beetje gehaast leek, alsof de schrijvers eigenlijk meer afleveringen nodig gehad hadden, maar het nu in 2 afleveringen gestopt hebben. Zo was Chase bijvoorbeeld, zoals ik in de vorige topic al heb aangegeven, natuurlijk wel erg snel in de OK van het ziekenhuis en werkte Saunders ineens wel erg goed mee.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:00 schreef khazad het volgende:
Tis maar met welke verwachting je een laatste aflevering van een serie kijkt. Ik verwachtte iets met Trepkos ofzo, en dan was dit einde wel wat teleurstellend, hoewel het opzich niet slecht is.
Ik denk dat veel mensen dit einde niet verwacht hadden, na het einde van season 2.
ik had eigenlijk gehoopt op een ep 25 ofzo.. leek me ook wel leuk, of een 2 uur durende ep 24quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn grootste "probleem" met de finale was dat het een beetje gehaast leek, alsof de schrijvers eigenlijk meer afleveringen nodig gehad hadden, maar het nu in 2 afleveringen gestopt hebben. Zo was Chase bijvoorbeeld, zoals ik in de vorige topic al heb aangegeven, natuurlijk wel erg snel in de OK van het ziekenhuis en werkte Saunders ineens wel erg goed mee.
Heb je helemaal gelijk in. Aan de andere kant moet je niet al te kritisch kijken naar bepaalde zaken. Zo is het idd erg onwaarschijnlijk dat Saunders zo snel zou praten, zeker als je kijkt waar hij toe in staat was (dikke 800 doden in dat hotel). Maar om het verhaal boeiend en vlot te houden moeten bepaalde dingen nou eenmaal wat versneld worden of opgeleukt. (zoiets dergelijks zei een van de producers ook in 24 inside)quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn grootste "probleem" met de finale was dat het een beetje gehaast leek, alsof de schrijvers eigenlijk meer afleveringen nodig gehad hadden, maar het nu in 2 afleveringen gestopt hebben. Zo was Chase bijvoorbeeld, zoals ik in de vorige topic al heb aangegeven, natuurlijk wel erg snel in de OK van het ziekenhuis en werkte Saunders ineens wel erg goed mee.
Dat past in het plaatje dat de nadruk niet bij CTU zou liggen. Niet slecht gedachtquote:Op zondag 30 mei 2004 18:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop dat ze volgend seizoen iets gaan doen met die nieuwe president. Misschien wordt Jack door Palmer ingeschakeld om een onderzoek in te stellen naar zijn duistere verleden...
Die was vet idd. Heb hem nooit helemaal kunnen zien, dus idd, als iemand hem heeft. Post hetquote:Op maandag 31 mei 2004 16:25 schreef jdiezrequejo het volgende:
Toen met seizoen 2 op yorin was er een reclame van Frans Bauer en Jack Bauer...
Ik vraag me af of die iemand eens gecaptured heeft?? Of iemand die hem gewoon heeft, ik zou die namelijk best graag willen hebbe
Geen Kate Warner? grrrquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:14 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Audrey Raines 20-30s, nieuwe liefde van Jack Bauer. Ze werkt bij de Secretary of Defense in Washington DC. Dus seizoen 4 in Washington!?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |