Klopt. Het gaat over dat Fuck Porto.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:19 schreef Suijk het volgende:
Kut-titel.
Het ging hier toch niet over voetbal?
Nee, ik ook.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:20 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik ben de enige hier die blij is met FC Porto als winnaar??
Nee, Loekje vind het ook heel fijn. Dan weet je ongeveer in welk gezelsschap je je bevindquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:20 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik ben de enige hier die blij is met FC Porto als winnaar??
En Methodmich. Om het niveau van de groep maar even omhoog te halen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, Loekje vind het ook heel fijn. Dan weet je ongeveer in welk gezelsschap je je bevind
Doe toch maar een lekkere koude chocomel dan!quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, Loekje vind het ook heel fijn. Dan weet je ongeveer in welk gezelsschap je je bevind
Sporting Lisboã?quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:27 schreef SCH het volgende:
Je bent toch wel een loser als je voor Monaco was zeg - ik heb de hele avond met een Sporting sjaal om gezeten
quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:37 schreef SCH het volgende:
Inderdaad, zo'n frustititel is heerlijk - zeker als je zelf gelukkig bent met de uitslag
Dat snap ik toch niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is Monaco nou?quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat snap ik toch niet.
Ook als Porto verloren had was de titel OK geweest. En wat mij betreft iedere andere dag ook.Heb een hekel aan die ploeg.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:37 schreef SCH het volgende:
Inderdaad, zo'n frustititel is heerlijk - zeker als je zelf gelukkig bent met de uitslag
Waarom draag je dan een sjaal van de vijand?quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is Monaco nou?
Iedereen zeikt Vitesse totaal af, omdat ze schulden hebben. Bij Monaco is het nog een graadje erger en die zijn opeens sympathiek? Een ploeg van een 'land' dat door rijke belasting ontduikers en een 'prins' in ere wordt gehouden? Belachelijk.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat snap ik toch niet.
Een vriend van mij is Lissabon fan en had het sjaaltje bij zich en ik ben dol op hebbedingetjes....quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Ook als Porto verloren had was de titel OK geweest. En wat mij betreft iedere andere dag ook.Heb een hekel aan die ploeg.
Wel grappig dat omdat je voor Porto bent een sjaal draagt van een tegenstander. Zoiets als wanneer H'veen een finale speelt je een Ajax-sjaaltje zit omdat je voor H'veen bent ...
klopt, maar het blijft een klote ploeg. Net zoals ALLE andere Portugese voetbalteams.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:50 schreef SCH het volgende:
Mij maakte het niet zoveel uit maar op de winst van Port valt niks af te dingen, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |