quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:26 schreef Z het volgende:
Die van Gem, die heeft toch iets met 'new' in de titel?
Grrr!quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:27 schreef Berkery het volgende:
De Zingende Fresia's - Spettörvet
Over wie gaat het hier?quote:Sunny pop bandwas one of the leading lights of the Elephant 6 Recording Company collective, a coterie of like-minded, lo-fi indie groups — including the Olivia Tremor Control, Neutral Milk Hotel, and Secret Square — who shared musicians, ideas and sensibilities. They were led by singer/songwriter Robert Schneider, a native of the tiny town of Ruston, Louisiana, also home to Jeff Mangum (later of Neutral Milk Hotel) as well as William Cullen Hart and Bill Doss (who formed the Olivia Tremor Control). Throughout high school, the aspiring musicians — all influenced by the likes of the Beatles, the Zombies, Pink Floyd, and Sonic Youth — exchanged home recordings and played in each other's bands.
Er zijn de laatse tijd verdomd veel goede nieuwe platen uit...quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:32 schreef dolle_hond het volgende:
hmm
zit ik net de recensie van te lezen in de volkskrant
ziet er goed uit
inderdaad ja. en wanneer moet je alles draaien?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Er zijn de laatse tijd verdomd veel goede nieuwe platen uit...
Och, daar maak ik gewoon tijd voor. Ik heb gewoon zo vaak mogelijk muziek aanstaan.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:40 schreef ranja het volgende:
[..]
inderdaad ja. en wanneer moet je alles draaien?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:42 schreef Z het volgende:
Wat zijn er dan allemaal voor goede platen uitgekomen? Mis ik wat?
Ik heb de laatste tijd gekocht:quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:42 schreef Z het volgende:
Wat zijn er dan allemaal voor goede platen uitgekomen? Mis ik wat?
Het zijn stuk voor stuk (op Christensen na dan) echt lekkere plaatjes...quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:53 schreef Z het volgende:
Die van Coxon ben ik wel benieuwd naar, de rest (op Kopna Kopna na) vind ik wel aardig maar ook weer niet fantastisch, en The Trenchcoats ken ik niet.
belsen +1quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:55 schreef belsen het volgende:
Apples In Stereo, dan...
Saai hoor...quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:15 schreef bartrid het volgende:
Appel - apples in stereo
Banaan - melt banana
Druif -
Kers -
Meloen -
Pompoen - smashing pumpkins
Kiwi - split enz
Aardbei -
Perzik - peaches