sorry is te licht voor dit vergrijp...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sorry
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
sorry is te licht voor dit vergrijp...
PTA-BAN s.v.p
Geloof me met je kop vol in de zon zitten is helemaal niks.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Vandaag reed ik samen met een kameraad en mijn broer richting zwembad, stond deze ferrari voor het stoplichtGeluid was
en de kleur hetzelfde als op de foto. Enige domme was dat de eigenaar het dak niet open had
![]()
[afbeelding]
Ja ik ga geen foto van vlak bij nemen als zo'n knakker er in zitquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:06 schreef ook_gek het volgende:
Hahahah had ik toch al gezegt
Oh en Eddow. Waarom zo ver af van die ferrari een foto gemaakt
Was je bang voor de donkere mensen die er in zaten
hoe kun je dit nou zeggen.... met je kop in de zon zitten terwijl je achter het stuur zit van een ferrari is gewoon het beste dat er is... en airco is stomquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geloof me met je kop vol in de zon zitten is helemaal niks.
Airco![]()
![]()
bij 30 graden is vol in de zon zitten niet meer leuk.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:35 schreef WiZzi het volgende:
[..]
hoe kun je dit nou zeggen.... met je kop in de zon zitten terwijl je achter het stuur zit van een ferrari is gewoon het beste dat er is... en airco is stom![]()
ieder heeft zn eigen smaak toch...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bij 30 graden is vol in de zon zitten niet meer leuk.
Hoezo, wil die agent worden dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:05 schreef BazzoS het volgende:
[..]
pas op, PeuC word geil zo
nee, TVRquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:19 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Hoezo, wil die agent worden dan?
jep heb ik ook gezien, in de bilt stond hij geparkeerd, wat een groot dingquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:28 schreef wunderbaum het volgende:
Afgelopen zaterdag, regio Utrecht: een gecamoufleerde MPV met een Luxemburgs kenteken (dus deels afgeplakt met zwart plastic zodat hij onherkenbaar is). Kon helaas niet zien wat het type was.
Nee 5 cilinder geloof ik.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:45 schreef BazzoS het volgende:
-Ford Probe 24v (zal wel 6 cylinder zijn?)
-Porsche Cayenne S
-Porsche Cayenne Turbo (waar een agent een bonnetje bij stond te schrijven, ivm parkeren op gras)
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:57 schreef ook_gek het volgende:
MAar uhm ga jij eens een dagje zoals vandaag naar scheveningen. Dan kom je heel
wat moois tegen
is dat in de waalhaven of op de maasvlakte?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:20 schreef Beejeseej het volgende:
Gespot, zondag
Remsporen met bijbehorende supra..
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |