Ik kan dat soort dingen nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:49 schreef -Eddow- het volgende:
OKe resize mag ook wel![]()
Wat onwijze nerd dat ie er zon sticker van een camping op plakt!
Vergelijk maar met mijn skyline en die van eddow en bionkquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Paar dagen Parijs. Heel veel gezien en ook veel gespot. Alleen lang niet alles op de foto gezet. Vooral op de Champ-Elysées heel veel moois gezien. Véél bmw's en mercedes en om de 3 min. een porsche. Best okay dus.
Overigens dacht ik vanuit de bus een skyline gespot te hebben. Weet het niet zeker.
[afbeelding]
Zou dat kunnen?
Da's gewoon een Primera hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Paar dagen Parijs. Heel veel gezien en ook veel gespot. Alleen lang niet alles op de foto gezet. Vooral op de Champ-Elysées heel veel moois gezien. Véél bmw's en mercedes en om de 3 min. een porsche. Best okay dus.
Overigens dacht ik vanuit de bus een skyline gespot te hebben. Weet het niet zeker.
[afbeelding]
Zou dat kunnen?
In de opelquote:
Oh. Hij zag er anders best vet uit.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's gewoon een Primera hoor.
Nee niet in de Opel in de Smartquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In de opel
Zo dan jij hebt een aardig stuk achter de skyline gereden
Die eerste foto is bij het ANWB gebouw. En de laatste foto is vlak bij mijn huis
En op die laatste foto ongeveer 2min verder rijden zit links een alfa dealer. En daar staan 2 alfa,s GT![]()
Volgende keer zeggen man als je er heen gaat. Ik woon daar echt 2min vandaan fietsen
superchargedquote:Op zondag 6 juni 2004 17:58 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dikke corvete met een SUPER dikke motor er in
Die heb ik ook gezien!quote:Op zondag 6 juni 2004 17:58 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dikke corvete met een SUPER dikke motor er in

Elke dag als het mooi weer is! rijden er genoeg Pimps rondquote:Op zondag 6 juni 2004 20:43 schreef seto het volgende:
is dat een automeeting in scheveningen ofzo?
of rijden er zo vaak van die vette auto`s?
anders ga ik ook wel keertje kijken
is toch maar kwartiertje ver weg
Elke eerste zaterdag van de maand op industrieterrein .............( ff vragen nog , ben er gister geweest en weet het nu al niet meer ) in Den Haag , vlakbij de Uithof.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:43 schreef seto het volgende:
is dat een automeeting in scheveningen ofzo?
of rijden er zo vaak van die vette auto`s?
anders ga ik ook wel keertje kijken
is toch maar kwartiertje ver weg
ik weet niet welke kleur het is. Heb hem nog niet gezien.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:58 schreef Tha_Flash het volgende:
@ ook_gek : gisteren stond er een rode H1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |