Claus is dood Sjaakquote:Op zondag 13 juni 2004 18:40 schreef blup het volgende:
Kwerd laast bijna voor me sokken gereden door een dikke Mercedes met 't nummerbord AA-02..
Zaten 2 mensen in, ik gok een claus met z'n chauffeur.
Dat bruin daar moet je idd van houden. Ik vind dat echt een van de mooiste kleuren voor in een autoquote:Op zondag 13 juni 2004 18:12 schreef menesis het volgende:
[..]
K vind zowiezo dat bruin een beetje lelijk... (en dat stuurtje... TJA...)
omg.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:44 schreef Boink het volgende:
[..]
Claus is dood Sjaak
Tenzij ze hem opgezet hebben
oke de vader van een meisje die ik kenquote:Op zondag 13 juni 2004 18:21 schreef flippie_flink het volgende:
[..]
bedoel je soms de kennis van een vader van een broertje van een vriend van een kennis van me die een keer een verkeerd nummer belde en toen degene aan de telefoon kreeg die ooit eens op een site was waar die naam stond van wie hij is
Bernhard, maar die heeft ook niet lang meerquote:Op zondag 13 juni 2004 18:59 schreef blup het volgende:
[..]
omg..
Hoe heetie ouwe die nog leeft dan?.
Ik zoek een foto van die auto.. maar kan 'm nergens vinden..quote:Op zondag 13 juni 2004 19:30 schreef Boink het volgende:
[..]
Bernhard, maar die heeft ook niet lang meer. Weer een dagje vrij
Nooit van gehoord? Damn, dat ding is een automaat en rijdt zoooooo hard hèquote:Op zondag 13 juni 2004 22:48 schreef blup het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Euhm, Gemballa GT700 Biturbo
Nog nooit van gehoord btw.
Parijs.
Wat info voor jequote:Op zondag 13 juni 2004 22:48 schreef blup het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Euhm, Gemballa GT700 Biturbo
Nog nooit van gehoord btw.
Parijs.
Binnen kantquote:· AEROKIT 3
· Front Bonnet GT
· Fender-Extensions fa. / ra.
· Side Skirts GT
· Electronic Lowering
· SPORT-Exhaust System
· RACING-Brake System 380 mm
· Design-Interior with Carbon-Package
· GEMBALLA RACING 22"
· 700 HP / 1050 NM
in het begin werden hier nog dikke bakken gepost, maar moet er voor elk scheithok gepost worden?quote:Op zondag 13 juni 2004 19:57 schreef Steve-O het volgende:
Ford streetka
ford mustang bossquote:Op zondag 13 juni 2004 18:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Welke oto is dat op plaatje 2 ?
foto's wil ik zienquote:Op maandag 14 juni 2004 22:50 schreef Predemius het volgende:![]()
Subaru Impreza 2.5 RS 3 deurs uit 2000
![]()
![]()
Daihatsu Copen
Subaru Impreza STI uit 2001
Bestaan die dingenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nissan 350Z Cabrio
[afbeelding]
Is op dit moment de enigste in Nederland. Staat te koop in den-haag bij cabrioland.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bestaan die dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |