In een Golf GTI ben je sjonnie...quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:15 schreef marcel348 het volgende:
sjonnie
quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:16 schreef Roadster het volgende:
[..]
In een Golf GTI ben je sjonnie...
Er rijden er een stuk minder van, ik vind het meer een liefhebbersauto, met name de SW20 dan. Heb zelf ook gekeken naar een 94'er met 175.000 op de klok, rvs uitlaat etc etc, maar die moest nog dik 7000 euro kosten, dat vond ik te gek worden, het blijft immers 10 jaar (ja TIEN jaar) oud.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:18 schreef marcel348 het volgende:
[..]
![]()
jah mr2 toch wel ook n beeeetje dan![]()
RWD ... drift maniakquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:15 schreef Roadster het volgende:
HOT.... zeer aparte auto, krachtig motorblok, mooie lijnen, alleen listig op het randje te rijden.
1991 is nog 156pk dus, later werd dat 175 (zal al een paar topics over geloof ik).
Enneh... RWD
Ik spoor wel hoorquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:17 schreef rvdboomen het volgende:
Tommy spoort niet, mar dat wist ik al.
Had wel de eerste reactie, had ik ook al verwacht!!
quote:Zit lekker, stuurt lekker, gaat door de bocht als een kart, middenmotor, achterwielaandrijver design vind ik top... zou niet weten waarom het een net-niet auto is..
quote:in de basis prima auto..
In deze "evo" zit een 3S-GE motor met 156 pk
MR2's gaan om de bocht als een kart, achterwielaandrijving, middenmotor enz. veel fun dus
Zoals altijd goed letten op schade (ex-schade), deze auto's roesten niet, dus als er roest opzit dan is het inprincipe al niet goed...
Het is geen turbo dus dat scheelt veel qua "aftrap schade" aangezien een standaard 2.0 meer kan hebben dan de turbo variant. Om de motor maak ik me geen zorgen, maar het checken van rook, vloeistoffen e.d. kan geen kwaad.
Ik heb wel eens gehoord van problemen met de achterwielophanging van de 1ste types MR2's (SW20) maar dat moet inprincipe opgelost zijn omdat het een garantie-geval was.
Verder zou ik gewoon overal goed naar kijken, iemand meenemen die er verstand van heeft, dan zal je niet veel problemen krijgen met de betrouwbaarheid, het blijft een Toyota
Hij heeft em nog niet gekocht.. en waarom zou het veel geld moeten kosten dan?quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:34 schreef Scooby het volgende:
Zorg dat je nog wat geld achter de hand hebt want het kan je nog heel veel geld gaan kosten om in dit prachtwagentje rond te rijden.
Maar alvast gefeli met je aankoop! MR2 is erg leuk.
Niet echt nee! Heel listig om de MR2 terug te krijgen als hij over de limiet (die heel ver ligt!) gaat. Wel beter dan met het oudere model, die was nog wat korter en nog lastiger terug te mennen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:22 schreef Kaj_A het volgende:
[..]
RWD ... drift maniak
ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt maar ik kan jou bougie's vervangen zonder het blok te lichtenquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:08 schreef $tranger het volgende:
Moet zeggen dat ik deze auto ook vrij serieus overweeg als volgende auto. Het sportieve en betaalbare spreekt me erg aan.
Toch hoor ik wel dat onderhoud vrij prijzig is. Het is een middenmotor en voor de kleinste dingetjes moet het blok gelicht worden (bijvoorbeeld bougietjes).
Zijn er mensen die echt ervaring hebben met deze auto?
Lijkt me ook dat ze bovenop zitten. Bij een Impreza blok is het wel lastig omdat er aan de zeikant naast de boxer zeer weinig ruimte is.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt maar ik kan jou bougie's vervangen zonder het blok te lichten
bij de sw11 staat het blok rechtop bij de sw20 is ie gekanteld en bij beide kan je gewoon de bougie's vervangenquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:29 schreef Roadster het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat ze bovenop zitten. Bij een Impreza blok is het wel lastig omdat er aan de zeikant naast de boxer zeer weinig ruimte is.
sorry hoor... maar jij sla de plank ook volledig mis al vanaf 88 zijn ALLE toyota's verzinkt.. dus sommige oude SW11's roesten maar daar hebben we het nu niet over.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:31 schreef jercovski het volgende:
is wel een vette kar, maar je moet er rekening mee houden dat toyota toen erg veel roeste,
vraagt dus veel onderhoud
waarom zeg je dan dat SW20's (Toyota's) veel roesten, terwijl het hier over een 91'er gaat?quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:38 schreef jercovski het volgende:
hehe je hoeft mij niet te informeren over toyota hoor
Ja hoor, dat zit ook prima in het budget he ? . Open anders ff een patser topic ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:34 schreef Quacker het volgende:
NOT! Geef mij mijn Mazda RX-7 maar
Uh-huhquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:49 schreef Plaguebearer het volgende:
de turbo versie is het hotst
ik heb nog nooit een gescheurde 3S gezien, sterker nog in de tuning wereld worden ze geeerd omdat ze never nooit stuk gaan, en in de JGTC gebruken ze die motoren in de Supra's.../ dus ik weet niet wat ze er in Belgie mee doen maar je bent of in de war met een SW11 die een 4A heeft of je lult gewoonquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:26 schreef God_de_Vader het volgende:
helaas zie ik er wel eens passeren en gescheurde motor blokken
Als je hiermee de olievuldop (dus niet de meetstok) bedoelt dan begrijp je helemaal niet waar je over praat want het tandwiel van de nokkenas zit direct onder de vuldop dus de olie vliegt wel 10 meter hoog als je de olievuldop eraf haaltquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:26 schreef God_de_Vader het volgende:
Olie dop er af papier5 cm boven houden en kijken of er olie op het papier komt ... is dat zo blijf er dan maar vanaf dan heb je onderdruk
Maar ja, als ze maar eens per 100.000 km hoeven te worden vervangen is het nog te doen ookquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:29 schreef Roadster het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat ze bovenop zitten. Bij een Impreza blok is het wel lastig omdat er aan de zeikant naast de boxer zeer weinig ruimte is.
Die wijsheid, hmmm, nou. De broer van een vriend van me had er een en ik had weleens wat opgevangen van die aard. Toen heb ik hem gevraagd of het waar was en bij heel veel dingen is moeilijk te komen of moet het blok voor gelicht worden. Of dat bij bougie's vervangen is wist ik niet zeker.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt maar ik kan jou bougie's vervangen zonder het blok te lichten
wat hij zegt!'quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:02 schreef jacco het volgende:
Zeker HOT, zolang hij maar in goede handen is
Lambo's ook, die zijn ook gaar omdat het ook een sportwagen isquote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:20 schreef Jaggunsu het volgende:
NOT, is n ferrari-wannabe om te zien
Keal, wil je olie happen of zo....?quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:26 schreef God_de_Vader het volgende:
Zijn mooie wagens en vrij goed helaas zie ik er wel eens passeren en gescheurde motor blokken of verbrande kleppen (Geratel) het zijn wagentjes waar mee door gereden wordt dus voor de aankoop ....
Olie dop er af papier5 cm boven houden en kijken of er olie op het papier komt ... is dat zo blijf er dan maar vanaf dan heb je onderdruk. Verder kijken naar de algemene staat ook onderaan (olie lekken , water lekken etc) Deze wagens hebben een gevoelige waterpomp het is te zeggen de pomp is erg lag geplaatst net als de wagen dus je kan de pomp raken waardoor er waterlekken komen. Het gevolg daarvan kan zijn dat er verlies is in de leiding, je motor warmt en eventueel je koppakking stuk gaat. Verder heb ik er 2 gezien waarbij de waterpomp afgebroken was men had deze dan met andere punten moeten bevestigen en zo ... niet geestig en zeker maar tijdelijke oplossing dus goed kijken.
Verder is het wel hot indeed rood is wat minder mja
Apeldoornquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:37 schreef krazz het volgende:
Oja, maar een rode MR2: Niet doen!!! Dan is het net een Nep-ferrari en wordt het ineens wel een patserbak. Zoek een donkerblauwe of een zwarte. In apeldoorn staan er altijd wel een aantal te koop (zoek met autotrader)
Da's ook wel erg weinig geld. Beetje goeie Mr2 uit begin 90 ligt toch wel tussen de 7 en de 9k euros.quote:[b]
Mocht de auto meenemen voor 3000 euro, maar heb er toch vanaf gezien.
Velgen hadden allemaal wat stoeprandjes gehad.
Meestal raakt hij lek aan een ophangpunt, en dat is lastig te lassen.quote:[b]
De auto was voor de prijs denk ik een goede koop, als de uitlaat te lassen is.
maar érg mooi.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:13 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
Ik denk dat de verkoper er geld op toegelegen heeftquote:Op zondag 30 mei 2004 10:01 schreef rvdboomen het volgende:
Jongens, ik heb net een MR2 gekocht!!!
Hij belde terug met een aanbod dat ik niet kon laten gaan.
Dus heb ik hem toch gekocht.
Ik kan de auto voor dit geld niet laten lopen!!!
Vanmiddag ophalen.
gefeliciteerd veel plezier ermeequote:Op zondag 30 mei 2004 10:01 schreef rvdboomen het volgende:
Jongens, ik heb net een MR2 gekocht!!!
Hij belde terug met een aanbod dat ik niet kon laten gaan.
Dus heb ik hem toch gekocht.
Ik kan de auto voor dit geld niet laten lopen!!!
Vanmiddag ophalen.
Ik heb op dit moment een leaseauto en had daarbij een motor.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:15 schreef Patrick281 het volgende:Toch liever autorijden ..
... je had toch geen geld en moest de motor kwijt....samenwonen enz ..![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bedankt voor het advies , denk dat ik de komende weken nog wel wat technische tips van je kan gebruiken!!quote:Op zondag 30 mei 2004 16:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gefeliciteerd veel plezier ermee![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 22:48 schreef rvdboomen het volgende:
Maar eerst genieten van mijn nieuwe speeltje.
graag gedaan...quote:Op zondag 30 mei 2004 22:49 schreef rvdboomen het volgende:
[..]
Jij bedankt voor het advies , denk dat ik de komende weken nog wel wat technische tips van je kan gebruiken!!
Rob
Op dit moment nog niet, moet zeggen dat ik afgelopen jaar geen tijd heb gehad om veel te rijden.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Zijn ook hele leuke dingen die MR2's!! Maar de motor gaat sneller trekken dan je nu denkt.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:58 schreef rvdboomen het volgende:
[afbeelding]
Hierbij een eigen foto van de MR2 na een grondige poetsbeurt.
Op dit moment wordt de uitlaat gemaakt en dan is hij er helemaal klaar voor!!
mag ik het ook zeggenquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:35 schreef Tjabbo het volgende:
Mooie bak. ziet er goed uit.
Welke motor zat erin zei je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ontopic:
Hele mooie auto.. ziet er idd goed uit, veel plezier ermee![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Tommy_Kuklinski op 02-06-2004 10:40:06 ]
Lachuhquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:13 schreef jochem8 het volgende:
Wahahaha!! Rob!
Geweldig man! Ik reed toen strax naar school en toen zag ik een rode MR2 staan in de Dwarsstraat. Moest meteen aan jou denken met je rode MR2.
Nou kom ik thuis en kijk ik in je profiel, blijkt dat jij het ook nog echt was! Hoe toevallig, ik wist niet eens dat je in Geldrop woonde
opzich hoeft het blok er idd niet snel onderuit.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:19 schreef rvdboomen het volgende:
heb geinformeerd bij Toyota, blok hoeft er niet onderuit. 5 uurtjes werk en 100 euro onderdelen
Oftewel, komt goed!!!!
Aan het blok zie je de kmstand niet bij een Toyotaquote:Op donderdag 3 juni 2004 09:12 schreef rvdboomen het volgende:
Auto heeft 130.000 km gelopen. Blok ziet er heel goed uit, dus ik ben geneigd de km stand te geloven.
Mijn ouders wonen in de Dwarsstraat, dus dat was mijn auto.
Ben op dit moment op zoek naar iemand die de platen kan vervangen. Dus als je monteur bent en wat centen wil bijverdienen!!!! Je moet wel de beschikking hebben over een brug, anders lukt het niet.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:13 schreef rvdboomen het volgende:
ook wel geinig dat je ging kijken voor een Eupfel en eindig met een Toyota
Ik hoef geen Opel meer, die bakken zien er van binnen niet uit!!
dat ding is gay. Hij heeft ook in een autoblaadje gestaan. Echt lelijk door die foute bodykit.quote:
Ik wist niet dat auto's tegenwoordig ook al een seksuele voorkeur hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:01 schreef pwnd het volgende:
[..]
dat ding is gay. Hij heeft ook in een autoblaadje gestaan. Echt lelijk door die foute bodykit.
Veilside een foute bodykit ???quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:01 schreef pwnd het volgende:
[..]
dat ding is gay. Hij heeft ook in een autoblaadje gestaan. Echt lelijk door die foute bodykit.
pedaalridder geweest denk ikquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:17 schreef ergodyne1 het volgende:
bij 130.000 de koppelingsplaten er al uit? hmmm....
Ik moet zeggen dat ik die Veilside kit voor de MR2 ook niet mooi vind... De Border kit is wel zo'n beetje de mooiste. En zoals meneer Toyota hem heeft gemaakt is ie ook al knapquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Veilside een foute bodykit ???
Beauty is in the eye of the beholder zullen we maar zeggen
Maar de paintjob is inderdaad niet echt om over naar huis te schrijven.
persoonlijk vind ik de bomex en de savage kit wel wat hebben. De border kit is ook niet mis nee.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:44 schreef johnwoo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik die Veilside kit voor de MR2 ook niet mooi vind... De Border kit is wel zo'n beetje de mooiste. En zoals meneer Toyota hem heeft gemaakt is ie ook al knap![]()
Vind ik de Border toch het mooistquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik de bomex en de savage kit wel wat hebben. De border kit is ook niet mis nee.
Savage kit:
[afbeelding]
[afbeelding]
bomex:
[afbeelding]
of:
[afbeelding]
geel is ook niet ideaal. een te modegevoelige kleur.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:49 schreef rvdboomen het volgende:
"Mooie kleur hierboven. Zit er ook over te denken om mijn MR2 volledig over te spuiten.
Geel lijkt me top. Kost me 750 euro, is te doen.
Denk dat de waarde daardoor zal stijgen, Rood is geen ideale kleur, je blijft poetsen.
Mooie two-tonequote:Op donderdag 3 juni 2004 11:15 schreef pAin het volgende:
Nice, VVKG!!!
[/me=pAin] gaat toch weer aan een MR2 denken!
Vooral die CRGB is zoooooooo lekker
Edit:
[afbeelding]! Supergave auto imho, deze heeft dan wel 2 ton gelopen, maar eigenlijk ben ik best verliefd op dat ding op het moment....
Toyota MR2 1.6
Prijs ¤ 2.250,00
Transmissie Handgeschakeld
Bouwjaar 1986
Kilometerstand 196.500 km
Brandstof Benzine
Kleur Groen Metallic
Carrosserievorm -
Aantal deuren -
Opties / opmerkingen:
Benzine, Handgeschakeld 5-versnellingen. Zeer nette mr2, Veel aan vernieuwd oa, uitlaat, koppeling + hydraulische cilinders, gaskabel, voorruit enz, enz. Achterschermen zijn niet doorgeroest, daar zijn er maar weinig van! Orginele nederlandse auto Is van een monteur van ons, zijn nummer 0416-314141
die mortoren zijn prima..maar dat ding rot door aan alle kanten...dan moet je heel stukken in schermen gaan lassen.....En die schermen, die kan je niet betalen...daar koop je bijna een MR2 voorquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Mooie two-tone
die motoren kunnen makkelijk 4 ton draaien bij goed onderhoud.
motoren moet je ook mee oppassen.. die 4A-GE's in de SW11 hebben de 1ste versie van T-Vis.. dat wil nog wel eens kaputt gaan en dan heb je een T-Vis klepje in je zuigerquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:20 schreef LWaS het volgende:
[..]
die mortoren zijn prima..maar dat ding rot door aan alle kanten...dan moet je heel stukken in schermen gaan lassen.....En die schermen, die kan je niet betalen...daar koop je bijna een MR2 voor
motor is helemaal niet onbetrouwbaar hoor.. het is een 4A-GE maar heel soms slaat een T-Vis klep los die komt dan in je cilinder terecht. Bij Celica T16's kwam dit ook wel eens voor.... dit is geen veeeel voorkomend probleem.. maar het kan dus wel gebeuren.. ik heb het 2x gezien, voor Toyota's is dat meestal al veelquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:44 schreef pAin het volgende:
En hoe "onbetrouwbaar" is de motor van de oude MR2??
bij jou motor of bij de 4A?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:04 schreef rvdboomen het volgende:
Moeten er bij deze motoren kleppen worden gesteld?
In verhouding met opel niet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:44 schreef pAin het volgende:
En hoe "onbetrouwbaar" is de motor van de oude MR2??
Als het een gewone 4A-GE motor is. Die dingen zijn totaal niet onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
motor is helemaal niet onbetrouwbaar hoor.. het is een 4A-GE maar heel soms slaat een T-Vis klep los die komt dan in je cilinder terecht. Bij Celica T16's kwam dit ook wel eens voor.... dit is geen veeeel voorkomend probleem.. maar het kan dus wel gebeuren.. ik heb het 2x gezien, voor Toyota's is dat meestal al veel![]()
geloof je mijn antwoord niet danquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:19 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
In verhouding met opel niet.
Maar het kan best zijn dat het 1 van de mindere Toyota motoren is. Ik zou het ff bij een forum van Toyota/MR2 na vragen.
Er zijn geen onbetrouwbare Toyota motorenquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:23 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Als het een gewone 4A-GE motor is. Die dingen zijn totaal niet onbetrouwbaar.
Bij die van mij?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
bij jou motor of bij de 4A?
op alle Toyota (benzine) 16 kleppers zitten GEEN auto. kleppenstellers. Omdat zonder het hydraulische systeem wat de kleppen moet stellen de motor sneller op toeren komt en meer toeren kan maken.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:29 schreef rvdboomen het volgende:
[..]
Bij die van mij?
edit.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:29 schreef rvdboomen het volgende:
[..]
Bij die van mij?
nee de 4A-FE is zeker niet zelfstellend... (vooral vanwege het toeren verhaal)quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
edit.
niet zelfstellend tommy?
Die 4AFE van mijn corolla is dat wel dacht ik
Daarbij heeft de 4AGE de bijnaam "The indestrucatble", vanwege de reputatie van het blok.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Er zijn geen onbetrouwbare Toyota motoren
maar die 4A-GE is ook niet betrouwbaar alleen die problemen die met T-Vis wel eens voorkomen maar dit kwam ook voor met de 3S-GE in de T16's heeft niks met het blok te maken maar puur met dat systeem.
Okay. dan hebben ze me dat bij de garage wijsgemaakt.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee de 4A-FE is zeker niet zelfstellend... (vooral vanwege het toeren verhaal)
dat vind ik jammer, dat ze je fout voorlichten..quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Okay. dan hebben ze me dat bij de garage wijsgemaakt.
Ik weet alleen dat op dit forum Herr.Flick ook in zijn vrije tijd sleuteld.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:43 schreef rvdboomen het volgende:
IK ZOEK EEN MONTEUR !!!!!!
Moet toch wel iemand handig zijn hier op dit forum.
peurac en ultimora doen ook een auto-opleiding. die kunnen het vastquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat op dit forum Herr.Flick ook in zijn vrije tijd sleuteld.
ze wisten het niet zeker. is een mitsu garage.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat vind ik jammer, dat ze je fout voorlichten..
succesquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:37 schreef pAin het volgende:
vanavond fftjes met mn vader overleggen. Stond er niet negatief tegenover. Dus wie weet ben ik volgende week de trotse bezitter van een MR2, mits hij nog goed is. Hij is van een monteur bij die garage, dus opzich moet er wel goed onderhoud aan gedaan zijn denk ik, aangezien die gasten alles in eigen beheer kunnen doen.
Ik houd jullie op de hoogte!
goede checklist.. olieverbruik idd goed opletten!quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:50 schreef pAin het volgende:
Is dat exclusief montage?? Als het inclusief is is het een![]()
![]()
![]()
![]()
prijs!
Trouwens, ik heb voormezelf eventjes een checklistje opgesteld, gejat van een andere site, maar deze is wat overzichtelijker:
http://stud.hro.nl/0755085/Checklist%20MR2.htm
ja lol idd ja ... sportwagens hebben allemaal nogal wat van elkaar weg,vette spoilers, laag, lange motorkap haha.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:05 schreef $tranger het volgende:
[..]
Lambo's ook, die zijn ook gaar omdat het ook een sportwagen is
Wat is je punt, knul?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:50 schreef rvdboomen het volgende:
[...]
alleen van achter niks. Lijkt op een supra, bah
Als je het zo gaat bekijken, dan is een MR2 ook een net niet auto.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:50 schreef rvdboomen het volgende:
Nee, deze prosche vind ik een net niet auto.
Wel willen maar niet kunnen.
Je bent in de war met de 2.0 4cyl van een 924.quote:Ligt niet eens een porsche motor in.
ICE?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:24 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
Als je het zo gaat bekijken, dan is een MR2 ook een net niet auto.
Wil wel, maar kan niet.
TOV een Supra dan.
[..]
Je bent in de war met de 2.0 4cyl van een 924.
Die komt uit de schappen van de VAG.
Hier ligt een 2.5 cyl in.
Een later model (S2) heeft een 3.0 4cyl. (Later ook in de Porsche 968)
GE-WEL-DI-GE motoren!!
On-topic:
Plaats een wat foto's van het interieur.
En dan ook van de ruimte die je in de cockpit heb voor een beetje ICE
Audio, Navi, dvd.quote:Op maandag 7 juni 2004 08:57 schreef rvdboomen het volgende:
[..]
ICE?
wat ga je doen met die orginele radioquote:Op maandag 7 juni 2004 09:12 schreef rvdboomen het volgende:
Ok, daar ga ik de komende tijd mee beginnnen.
Zit nu orginele radio in met cd speler.
Die gaat eruit, en ik ga deze week MDF panelen maken voor in de deur.
Daarkomt een 16,5cm compo set in.
Achter de stoel kan nog net een kleine woofer, bedrijf waar ik het haal heeft half jaar geleden nog een MR2 volgebouwd, en schijnt allemaal net te gaan.
Foto's volgen uiteraard.
anders lees je het topic ff doorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:24 schreef jercovski het volgende:
ga je em nou kopen ofniet??
helemaal gelijkquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:59 schreef MikdawG het volgende:
Tommy, in het hele topic noem je de MKI MR2 de SW11... Maar het is toch AW11, als ik me niet vergis?
Full Veilside kitquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:14 schreef BoostedImport het volgende:
Zeker wel hot
Deze is trouwens ook wel leuk
[afbeelding]
Zeg dan "... vind ik... ". Meningen enzo hequote:Op donderdag 10 juni 2004 14:58 schreef MikdawG het volgende:
De Veilside kit is echt zo verschrikkelijk lelijk.Verpest alle lijnen van de SW20.
dat zeg ik...quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:23 schreef johnwoo het volgende:
maar ik ben het wel met Michael eens
Heb jij eigenlijk al wat leuke dingen met je 2 gedaan?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:23 schreef johnwoo het volgende:
maar ik ben het wel met Michael eens
inderdaad. is hij ook van die schurfterige schijtmotor afquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:38 schreef Patrick281 het volgende:
Wanneer verander je je icoon naar de Toyota.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
inderdaad. is hij ook van die schurfterige schijtmotor af
En bedankt.......quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
inderdaad. is hij ook van die schurfterige schijtmotor af
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:49 schreef rvdboomen het volgende:
[..]
En bedankt.......
Mijn motor is nog steeds heiliger als de MR2.
Rustig kerel rustig... 't is maar een garpje.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:49 schreef rvdboomen het volgende:
[..]
En bedankt.......
Mijn motor is nog steeds heiliger als de MR2.
Ohhhquote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Rustig kerel rustig... 't is maar een garpje.
ik meende dat hij al geantwoord had dat hij nog niets gedaan had.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:26 schreef MikdawG het volgende:
Ik heb geen subwoofer. Was gewoon een optie.Ik vraag het je nog maar een keer johnwoo:
Heb je al wat aan je auto gemodificeerd?
ook hot, als je er geen 1 zou rijden?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:37 schreef sonny het volgende:
Hot, aangezien ik er ook een rijd.
Wat soort lampen dan? Laat mij eens meegenietenquote:Op maandag 14 juni 2004 21:35 schreef johnwoo het volgende:
Oh, overheen gelezen
Maar nee, er is nog niks aan gebeurd. Eerst even sparen voor nieuwe remschijven en blokjes (vakantie zit in de weg, die gaat dit jaar ook wat kosten), dat gebeurt denk ik in augustus/september. Vervolgens staan er een aantal puntjes op de agenda:
1. Open uitlaat (Skytune schijnt goed en niet al te prijzig te zijn volgens mede-MR2-bezitters, 500 euro incl inbouw en BTW)
2. Taillight mod, hangt er een beetje vanaf of/wanneer die inkoopactie doorgaatZonder inkoopactie blijven de originele lichten er voorlopig nog opzitten, want die vind ik ook wel mooi
3. Nieuwe velgen+banden, dit zal denk ik nog wel ff duren aangezien het nogal aan de prijs isMisschien begin 2005 ofzo.
Dus ik denk dat de uitlaat de eerste mod gaat worden, ik mik op oktober
P.S. wat zit er bij jou dan links? Nog een opbergvak? En wat voor mod-plannen heb je zelf?
Huidig:quote:Op woensdag 16 juni 2004 07:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat soort lampen dan? Laat mij eens meegenieten
vriend van me heb zulke lampen ( met carbon accent erin) op ze eclipse gedaan, dat staat toch wel strak hoor.quote:
Me 2quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
* mhr-zip vind het orgineel het mooist
2.2 Turbo? Die is anders nooit gemaakt door Toyota hoor. Of ga je zelf een GTE kop op een 5S zetten? De normale 2.2 (5S-FE, 133 PK) is een stuk trager dan de 2.0 GTi (3S-GE, 156 of 175 PK), laat staan de 2.0 Turbo (3S-GTE, 204 tot 245 PK). Een zelfgemaakte 5S-GTE zou natuurlijk wel meesterlijk zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:10 schreef Oksel het volgende:
Ik ga er ook 1 rijden. Maar dan wel een 2.2 Turbo uitvoering. Geil.
GTE kop gaat niet op een 5S blok (is niet slim tenminste) omdat deze andere olie en water kanalen heeft...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:15 schreef johnwoo het volgende:
[..]
2.2 Turbo? Die is anders nooit gemaakt door Toyota hoor. Of ga je zelf een GTE kop op een 5S zetten? De normale 2.2 (5S-FE, 133 PK) is een stuk trager dan de 2.0 GTi (3S-GE, 156 of 175 PK), laat staan de 2.0 Turbo (3S-GTE, 204 tot 245 PK). Een zelfgemaakte 5S-GTE zou natuurlijk wel meesterlijk zijn
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:14 schreef BoostedImport het volgende:
Zeker wel hot
Deze is trouwens ook wel leuk
[afbeelding]
Nice, gefeliciteerd ermeequote:Op zondag 4 juli 2004 21:13 schreef Ger-E het volgende:
WHAaaaaaaaa
Ik heb er ook 1 gekocht.
Een Zwarte, en in mega nette staat.
Deze week staat ie rijklaar......
Foto's volgen
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:15 schreef Ger-E het volgende:
Eindelijk wat foto's:
En OW wa ben ik trots......
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben erg heftig met mijn website bezig om te voorzien van alle specs en foto's.
wat een enorm mooie MR-2 kerel.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:15 schreef Ger-E het volgende:
Eindelijk wat foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja idd, hij heeft hem met pijn en moeite weg gedaan.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:22 schreef MikdawG het volgende:
Hey, je hebt de oude SW20 van Samuel gekocht! Mooi ding man. Bomex neus.
Had jij niet onlangs een nieuwe leasebak (Audi A3) besteld? Ik kan me herinneren dat jij nogal zat te dubben tussen de verschillende auto's van rond de 30k euro...quote:Op zondag 30 mei 2004 22:48 schreef rvdboomen het volgende:
Ik heb op dit moment een leaseauto en had daarbij een motor.
Leasebak ben ik volgende maand kwijt en ik ga dan op de fiets naar mijn werk.
wat een mooie MR2..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:15 schreef Ger-E het volgende:
Eindelijk wat foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind de MR2 ontzettend gaaf, maar ik vind de Celica ook net iets mooier, maar ik twijfel heel erg tussen deze 2 auto's ik wil namelijk heel graag een Targa auto, maar ook een 4 zitter. En deze 2 auto's lijken redelijk op elkaar.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:40 schreef liquid-orange het volgende:
'T is een mooie auto, zo'n MR2. Persoonlijk vindt ik de Celica net iets mooier.
die bestaat niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:00 schreef Alpine.Shocker het volgende:
[..]
Ik vind de MR2 ontzettend gaaf, maar ik vind de Celica ook net iets mooier, maar ik twijfel heel erg tussen deze 2 auto's ik wil namelijk heel graag een Targa auto, maar ook een 4 zitter. En deze 2 auto's lijken redelijk op elkaar.
Weet iemand of er een Celica Targa model bestaat ? Ik heb het over het Celica model net voor die ene met die ronde koplampen. Ik geloof dat ie van rond het jaar 91/93 is.
klopt. er is echter wél een cabrio uitvoering...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
die bestaat niet.
Ik reed daar inderdaad, is een mooi bochtje he!!!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:09 schreef jochem8 het volgende:
Rob, reed jij toen straks (half 6) op de Eindhovenseweg? Was jij dat? Je reed namelijk voor me. Man wat ging jij onbesnut hard de bocht door de Gijzenrooijseweg op, ben nog ff achter je aan gereden om te kijken waar je woonde --> vlakbij dat skateding, toch?
Kicken bak man.
jammer.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:47 schreef rvdboomen het volgende:
[..]
Ik reed daar inderdaad, is een mooi bochtje he!!!
haha. Ik woon in de Frodo.
Ik ga mijn MR2 weer verkopen. Ik mis de ruimte.
Toch maar weer een laguna, is me altijd goed bevallen.
Maar kan MR2 iedereen aanraden als je een leuke sportieve auto wil.
En, hij is dus te koop!!
Netjes gedaanquote:Op maandag 19 juli 2004 17:24 schreef Ger-E het volgende:
Mensen,
Voor degene die wat meer foto's van mijn MR2 willen bezichtigen, kan dat op mijn profiel van Street-Race.nl.
Klik hier om het profiel te bekijken.
En ook op Cardomain.
Klik hier om het profiel te bekijken.
Enjoy![]()
Idd, maar die moet eerst onder de poetslappen.....quote:Op maandag 19 juli 2004 20:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Netjes gedaan
ik mis alleen de foto's van je krachtbron. Dat mag natuurlijk niet ontbreken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |