Wilde bananen
- door Langolier -
Hoeveel wilde bananen wonen er in Nederland
In Nederland wonen ca 1 miljoen wilde bananen, die elk jaar in grote getalen toenemen, vaak dankzij "nieuwe" bananen die worden geboren, ook vaak dankzij troshereniging of het naar Nederland halen van een stekpartner uit 1 der bananenrepublieken, vaak gaat het dan om bruine of groene bananen
Wat betekent dit voor de rest van Nederland?
Ik heb ik geconstateerd dat Nederland wat betreft het Fruitpatroon en andere Eetmanieren en "oude" smaak en voeding steeds meer ontzuilt, dit heeft tot gevolg dat de wilde banaan, die juist sterk in opkomst is, de betreffende "leegte" opvult. Steeds vaker zie je de afbraak van kassen en fabrieken, steeds vaker horen wij, en zij wie dat er bananenbomen bijkomen, in veel gevallen worden kassen zelfs vervangen door bomen. Zie bv. de Ennasr boom in Rotterdam, met de respectabele iman El-chiquitaa aan het hoofd...
Ik zie dit zelf als een enorme sprong vooruit voor het Westen in het algemeen, en Nederland in het bijzonder, vooral vanwege het feit dat steeds meer mensen het multi-culture voedingspatroon erkennen. Hang dit punt samen met het anti-macdonaldisme dat sterk in opkomst is en je hebt 2 ideologiën die elkaar sterk weten aan te voelen en aansporen tot wederzijds begrip...
Wat heeft de wilde banaan voor ons in petto ?
Dagelijks zie je Nederlandse andersetenden zich bekeren tot de banaan, een beter voorbeeld van integratie is haast niet te noemen. Ook de subdsidies die worden gegeven bij de plant van bomen en de Bananistische zendtijd op de publieke omroep (NBO) is een sterk punt dat helpt bij de ontwikkeling van wederzijdse integratie
Wat is het voordeel van de wilde banaan voor de overige Nederlanders?
Al met al zie ik dus dat Nederland als vreedzame rechtstaat er veel op vooruit zal gaan, en dat de andersdenkenden op termijn toch water bij de wijn zullen doen. Zo zullen de klein geschapen Bananeesche jongeren die zich nu nog met criminaliteit bezighouden en het stelen van kinderspeelgoed zich steeds meer banaan gaan voelen en dus richten op het Bananisme, dit heeft uiteraard als gevolg dat deze bananen steeds meer afstand nemen van verboden zaken, dus ook frikandellen, kroket etc.