Oh, nee hoor, hoe zeggen ze dat nou, bij begrafenissen en bruiloften en geboortes zit het toch altijd goed in familiesquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:50 schreef pluisje het volgende:
Uhm, ja nou, ik dacht dat het niet helemaal lekker zat in de familie overal, en dat dat misschien de reden zou zijn, en dat het een beetje dom was dat ik dat vergeten was
Nou. Mijn collega was echt best overstuur. Kennelijk hebben ze zo'n roddel al eens over hem verspreid (zei hij net).quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:37 schreef Rewimo het volgende:
Syrena, wat is dat nou weer voor iets raarsMisschien zijn ze wel jaloers dat jullie het goed kunnen vinden samen. Kan me wel voorstellen dat je er flink van baalt zeg
Is daar echt niet achter te komen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:12 schreef Syrena het volgende:
Als ik toch weet wie met deze stomme opmerkingen kwam![]()
Dank je welquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:08 schreef Rewimo het volgende:
Spindizzy, ik heb je ooievaartopic net gelezen. Ik heb geen zinnige reactie om in dat topic te plaatsen, maar ik wil je wel even laten weten dat ik met je meeleefHet lijkt me erg moeilijk om zo lang te moeten wachten, ook al weet je nu gelukkig dat je uiteindelijk wel een kindje krijgt
quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Zal ik dan maar een foto doen
Degene die het verhaal vertelde (om ons te waarschuwen) zit nu op kantoor met m'n collega.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:03 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Is daar echt niet achter te komen?
Lieieieieeffff !!! *tas pakt* waar woonden ze ook weer?quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Van haar eigen babysite, gaaf!
Ze hadden haar niethoeven inpakken hoor...Neem haar zo wel meequote:
Ja, eerlijk gezegd welquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:32 schreef Sugar het volgende:
Eind goed, al goed! Of had iemand van jullie die uitkering met beide handen aangegrepen?
Het waren studenten in een tutorgroep. Opluchting dus dat het geen collega's waren!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Degene die het verhaal vertelde (om ons te waarschuwen) zit nu op kantoor met m'n collega.
Ze heeft eerst ook in de bieb gewerkt, maar is nu tutor geworden.
Psies! Dat was mijn gevoel ook heel duidelijk. Denk dat ik minder stress en rotgevoel ervaar wanneer ik 2 dagen "moet" werken, dan wanneer ik elke week met die sollicitatieplicht zit enzo. Voelt toch rottig, denk ik!quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:40 schreef LadyS het volgende:
maar met die uitkering, ben je toch wel verplicht om elke week te solliciteren? (neem aan dat het een ww uitkering is?) dan zit je ook niet rustig op je gatikke niet iig
quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:26 schreef Rewimo het volgende:
Hmmm, is dat besmettelijk dan? *bankje opschuift*
quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:28 schreef Jessicaa het volgende:
Nou net gebeld voor de uitslag van mijn ijzer. Het is nog lager geworden!!!! En dat ondanks de ijzertabletten. De dokter gaat me nu straks terug bellen. Dit zit me niet lekkeren ik voel ook aan alsof ik steeds lichte verhoging heb. Bah!!!!
Jaquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo.... doet het errug pijn?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:22 schreef Syrena het volgende:
Lieieieieeffff !!! *tas pakt* waar woonden ze ook weer?![]()
Dames, ik eerstquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:24 schreef Spindizzy het volgende:
Ze hadden haar niethoeven inpakken hoor...Neem haar zo wel mee
quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:22 schreef Rewimo het volgende:
-Insert vloek here-
Kom ik net van de therapeut, stap ik op straat in een gat, zwik ik weer door m'n enkel![]()
![]()
Volgens mij is dit een van de avonden waarop ER weer eens wordt uitgezonden..... mis ik die film weerquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:45 schreef Syrena het volgende:
Vanavond op Net 5 SHREK !! Om 20.30 uur. Misschien meer liefhebbers hier?
Lang geleden al 's gezien, is wel een goeie film. Mooi voor alle zieken hierquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:45 schreef Syrena het volgende:
Een 20/30 jaar geleden werd een fantastische uitvinding gedaan: de videorecorder!quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij is dit een van de avonden waarop ER weer eens wordt uitgezonden..... mis ik die film weer
Tja, die hebben we niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Een 20/30 jaar geleden werd een fantastische uitvinding gedaan: de videorecorder!![]()
Heel jammer..maar ik ga vanavond de 1nalaatste wedstrijd van dequote:Op donderdag 27 mei 2004 16:45 schreef Syrena het volgende:
Jij ook al ?? Dan wordt het zeuren geblazen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Tja, die hebben we niet.
Zeurenquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij ook al ?? Dan wordt het zeuren geblazen.
Dan wordt het lastig, bedoelt iequote:Op donderdag 27 mei 2004 16:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeuren
Zolang ik zit welquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:57 schreef easy-going het volgende:
Gaat het alweer een beetje Rewimo?
voor als je kwijlt bij Dr. Carter tijdens je ER-avondje?quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
voordat ik zes weken later afvraag waarom ik ook alweer slabjes in huis heb
Carter? Als half-Joegoslavische ga ik uiteraard voor Lukaquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:36 schreef phluphy het volgende:
-edit- dan neem ik wel genoegen met Dr. Kovac
Haha, leuk spelletje zoek de kanarie! Ik heb hem idd ook, maar je kan ook zoeken naar het onkruid in onze voortuin hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:43 schreef clauwheee het volgende:
Leuk Danosa! Woon je vast vlak bij mij in de buurt als ik dat zo hoorIk zal es een keer een fietstochtje maken en je gele autootje opzoeken
of heb ik het steeds mis..je hebt dan toch een gele auto??
quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:49 schreef danosa het volgende:
[..]
Haha, leuk spelletje zoek de kanarie! Ik heb hem idd ook, maar je kan ook zoeken naar het onkruid in onze voortuin hoor.
Uhuh, hier bij mij in de straatquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:23 schreef daniman het volgende:
Rewimo toch.. je enkel verzwikken voor de deur van een therapeut!
ow sorry nou ja blijft even vervelendquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Uhuh, hier bij mij in de straat
Thnx allemaal! Nou ik volgde ze altijd al wel, en de laatste tijd steeds intensiever. Ook in de eerste plaats al om de sfeer in deze tak van sport tenminste nog normaal is. Maar kaartjes bemachten was onbegonnen zaak de laatste weken, het leeft hier zo!quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow clauwheee, gefeliciteerd
Ben je altijd fan of alleen in goede tijden
YESSSSSSSSSSS!!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:42 schreef clauwheee het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'We' zijn KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Clauwheee is blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jemig wat was het spannend en ow wat een sfeer..Clauwheee kan morgenavond een feessie vieren op de Grote Markt..Feesten kunnen Groningers wel!!!
basketbal dus
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:16 schreef kissa het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSSS!!!!!
Het was erg spannend, ik heb tv gekeken met het geluid van Radio Noord...![]()
Wouw wat leuk! Vandaag overdag dan maar ff rustig aan doenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:33 schreef Rewimo het volgende:
Pijnlijk, gelukkig niet zo erg als de vorige keer, maar echt fijn voelt het niet. En ik 'moet' vanavond nog wel naar een feestje (80's party van Radio2), maar hopen dat ik daar af en toe ook even kan zitten...
Ach ik moet werken dus ik kan lekker zittenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wouw wat leuk! Vandaag overdag dan maar ff rustig aan doen
Kun je in elk geval het verloop volgen op internetquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:17 schreef pluisje het volgende:
Ja...alleen houdt de NOS om 17.50 op met haar uitzending
Thnxquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:19 schreef kissa het volgende:
Nee, ik denk niet dat ik naar de GM ga, ik hou niet zo van mensenmassa'a....![]()
Hopelijk zendt TVNoord het uit, dan kan ik toch een beetje meegenieten
Veel plezier!
Ow ja die hebben we ook nogquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:26 schreef L-E-A het volgende:
Dat is erg vervelend ja van de nos...maar...gelukkig is er eurosportDie zenden zo'n beetje de hele dag tennis uit. En dan zijn er ook nog de belgische en de duitse zenders
![]()
Wij hebben geen Eurosport meerquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:26 schreef L-E-A het volgende:
Dat is erg vervelend ja van de nos...maar...gelukkig is er eurosportDie zenden zo'n beetje de hele dag tennis uit. En dan zijn er ook nog de belgische en de duitse zenders
![]()
Oh leuk zeg! Wij deden dus een leefbaarheidsonderzoek in Zeewolde. Het houden van de enquêtes is nu afgerond en we zijn nu de gegevens aan het verwerken. Daarna moeten we dit analyseren en een advies formuleren voor onze opdrachtgever!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:45 schreef clauwheee het volgende:
Wij doen in opdracht van school en Kamp Westerbork een onderzoek naar de kampbeleving en wensen van de bezoekers zodat het kamp aan de kwaliteitseisen moet blijven voldoen. We gaan hiervoor dus een enquete (die ik heb gemaakt)houden onder de bezoekers en daar de komende weken een advies over schrijven
Ja, in het verwerken en rapporteren gaat nog redelijk wat tijd zitten! Wij hebben het ook in SPSS verwerkt. Tot eind juni zijn we bezig, hopelijk niet veel langer!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:04 schreef clauwheee het volgende:
Ja..wij ook. Gister, vandaag en morgen (ik niet) nog enqueteren en volgende week ook de gegevens verwerken (rilllll SPSS) We moeten daarna nog een communicatiemiddel ontwerpen en het advies schrijven. Tot begin juli zeker nog geen vakantie dus..
Niet echt druk aan het werk..... Er is geen bal te doen. Dus dan maar een beetje Fok!ken enzoquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:21 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben er gelukkig alweer. Ben zooo moe, dus ben blij dat het vandaag niet heel lang duurde. Er waren echt weinig mensen! Tis hier ook rustig, iedereen lekker int zonnetje of druk aant werk??
Ook handig! Thanxquote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:30 schreef Rewimo het volgende:
Tipje: de partij van Van Lottum en Verkerk kun je op het realtime scorebord volgen.
*wacht nog steeds ongeduldig op qltel*
Rewimo, waar komt de naam "qltel" vandaan als ik vragen mag? En hoe spreek je het uit?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:30 schreef Rewimo het volgende:
Tipje: de partij van Van Lottum en Verkerk kun je op het realtime scorebord volgen.
*wacht nog steeds ongeduldig op qltel*
Dat vroeg ik me ook al een tijdje afquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Rewimo, waar komt de naam "qltel" vandaan als ik vragen mag? En hoe spreek je het uit?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:47 schreef Rewimo het volgende:
qltel spreek je uit als ku-eltel. Het is een username die Frank al een hele tijd gebruikt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:38 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat je man/vriend echt zo heette....dat het iets Keltisch was of zo
![]()
![]()
Maar "Frank" is ook mooi hoor![]()
wanneer komen de foto's?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:06 schreef clauwheee het volgende:
Zooo Clauwheee is weer terug van een heerlijk feessie!Al was het maar een uurtje, ik heb wel plezier gehad met mn mannetje!! En een mensen!!
Mijn huisarts heeft een chronische ziekte... onbereikbaarheidquote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:03 schreef Jessicaa het volgende:
Miss D jij had toch juist een hele rotjeugd gehad met je ouders. Ik dacht dat je daar geen contact meer mee had. Of heb ik het maar half begrepen zeker? Sorry dan hoor. Wat was jou uitslag inmiddels?
Dank jequote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:26 schreef Knorretje het volgende:
Sorry voor hen die aam de lijn zijn, maar....
http://www.glasbak.nl/ (en dan gaat het natuurlijk om de gratis taart die je evt kan winnen
Maar als je het spel gaat spelen krijg je dit: Als alles open is 'gezapped' en je hebt 3 dezelfde, dan win je een taart!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:40 schreef Knorretje het volgende:
ok ik heb geen taart maar infolees de voorwaarden maar, een van de eerste regels)
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:41 schreef Jessicaa het volgende:
He en ik kan maar 1 keer mee doen. u heeft al een kraslot opengekrast staat er dan.
Maar waar haal jij die akties vandaan?
in je browser (IE) naar extra, internet opties, cookies verwijderen... en je kunt weer een poging ondernemen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:41 schreef Jessicaa het volgende:
He en ik kan maar 1 keer mee doen. u heeft al een kraslot opengekrast staat er dan.
Maar waar haal jij die akties vandaan?
als iets interessant is flikker ik het sowieso hierneerquote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:45 schreef Jessicaa het volgende:
Ik wil ook zulke mailJe mag me gerust mailen hoor
ikke ook incl daar waar staat dat je drie dezelfde vakjes moet open krassen (ondanks dat ik nu beter weet en de resterende voorwaarden heb gelezen, vink het misleidend)quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:59 schreef E.T. het volgende:
ik heb even een screenshotje gemaakt van "u heeft een taart gewonnen"
ze zeggen tot drie keer toe dat je een taart wint.. Alleen in het allerlaatste scherm zeggen ze dat je ook info kunt krijgen ipv taart. Dat is dus gewoon nepperij.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:01 schreef Knorretje het volgende:
[..]
ikke ook incl daar waar staat dat je drie dezelfde vakjes moet open krassen (ondanks dat ik nu beter weet en de resterende voorwaarden heb gelezen, vink het misleidend)
jaaah ik heb ook meegedaan en nsatuurlijk niet goed opgelet, gefeliciteerd u heeft een taart gewonnen!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:06 schreef daniman het volgende:
idd... de lekkerste taarten zijn bovendien de zelfgemaakte taarten
Waarom krijg ik dat niet ??quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:44 schreef Knorretje het volgende:
(spam is ook wel eens wel leuk)
Het zijn maar cijfers hoor, meissie. Voor Engels haalde ik toenertijd zevens en achten en voor het examen presteerde ik het om een vijf te halen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:19 schreef Sylvana het volgende:
Woehoe, ik heb net me examen Nederlands ff nagekeken, 2 antwoorden wist ik niet meer, maar voor het tekstverklaren zou ik een 6,3 hebben ( zonder die antwoorden die ik niet wist, dus misschien nog wel hoger)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat terwijl ik dus altijd 2en en 3en haalde voor tekstverklaren
dat heb ik dus met geschiedenis, had ik voor de examentoetsen een 7,9 en een 7 en me examen heb ik ook heel slecht gedanquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het zijn maar cijfers hoor, meissie. Voor Engels haalde ik toenertijd zevens en achten en voor het examen presteerde ik het om een vijf te halen.
(Toch goed gedaan hoor)
gefelici Sylvana! Hartstikke mooi!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:19 schreef Sylvana het volgende:
* vreugdedansje doet*
Woehoe, ik heb net me examen Nederlands ff nagekeken, 2 antwoorden wist ik niet meer, maar voor het tekstverklaren zou ik een 6,3 hebben ( zonder die antwoorden die ik niet wist, dus misschien nog wel hoger)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat terwijl ik dus altijd 2en en 3en haalde voor tekstverklaren
En me samenvatting klopt ook wel redelijk denk ik, dus ik heb hem wel goed gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben jullie (ook) een oud huis Sugar? (wij dus wel, moeten ook nog hoop kozijnen vervangen...)quote:Op zaterdag 29 mei 2004 08:21 schreef Sugar het volgende:
Zo. Vroeg op, want vandaag klussen! De hele achterpui met glas-in-lood en openslaande tuindeuren wordt vervangen (zelfde looks, goed hout en dubbel glas) èn we gaan de tuin verlengen met 1,5 tot 2 meter! Pfff!
Vervolgens komende weken (maanden?) elke week een ander kozijn helemaal nieuw, totdat ons huis dus echt voorzien is van overal dubbel glas en overal weer goed hout! En dan nog schilderen, zelf, hulp van papa's! Ik ben benieuwd.
Het wordt wel echt beter!![]()
Een taart van 19 euro zal wel niet zo armoedig zijn, tochquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Het zal toch wel zo'n armoe slagroom taart zijn
* miss_dynastie meldt zich ook even.... ik kan helemaal niet zo goed met dit soort stress overwegquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het zijn maar cijfers hoor, meissie. Voor Engels haalde ik toenertijd zevens en achten en voor het examen presteerde ik het om een vijf te halen.
(Toch goed gedaan hoor)
thnxquote:Op zaterdag 29 mei 2004 08:37 schreef daniman het volgende:
[..]
gefelici Sylvana! Hartstikke mooi!
Hoeveel moet je nu nog doen?
Je bent klaar voor het EK, begrijp ikquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:30 schreef coolbabe het volgende:
Heb je nog geen koper voor je fiets Rewimo? Wat wil je er voor hebben?
Mijn mailadres staat in m`n profiel trouwens.
Ik ben net terug van kleren kopen. Ben geslaagd voor een knalrode broek, een wit mouwloos shirtje en rood met oranje gympen
Hee die mails krijg ik ook, hahahaha. Moet me wel inhouden om niet te reageren op de University Diploma's....zuuuccchhhttt. Naja, heb gister weer een beetje aan de scriptie gedaan.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dat niet ??
Ik krijg alleen maar van die "enlarge your manhood", "secretly read other people's e-mails" en last-but-not-least die "University diplomas" dingen (hoewel, mr. drs. ing. J.A van H. klinkt natuurlijk wel heel erg imposant)
nou nee, ik hou niet van voetbalquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je bent klaar voor het EK, begrijp ik
Je hebt mail trouwens
En dan verliezen ze ook nog van de Belgen nog wel . . .quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:05 schreef Sylvana het volgende:
Wat was dat voetballen weer saai zeg, ben in slaap gevallenIk snap echt niet waarom ze die oefenwedstrijden nog spelen, alleen voor het geld denk ik, en niet voor de kijkers of de spelers zelf
Advocaat moet gewoon eens duidelijk 1 spelvorm hanteren, zodat iedereen weet waar hij aan toe is, zoveel mogelijk met dezeldfe spelers spelen, een goede combinatie tussen jong/oud maken en niet naar de status van dienst van personen kijken, maar naar de beste voetballers.quote:Op zondag 30 mei 2004 00:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En dan verliezen ze ook nog van de Belgen nog wel . . .
Het EK wordt niks dit jaar . . .![]()
![]()
![]()
Mijne was dit jaar 80 euro...en die kan niet eens dichtquote:Op zondag 30 mei 2004 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:
60 EURO voor een zomerjas!!!
Nou, in de eerste plaats heb ik geen jas nodig, om daar eens mee te beginnen. Maar mijn ma komt eens in de zoveel tijd met een je bent dik-je bent lomp- je bent vet- je bent lelijk verhaaltje en dan besluit zij dat ik zoiets nodig heb. Dus heb ik gezegd dat ik liever schoenen had, maar toen kreeg ik dus schoenen en een jas. Maar het punt is: het is geen bijzondere jas, het is wel aardig en zo, maar als ik hem vijf keer aantrek, is het veel. Als het lekker weer is, doe ik dus echt geen jas aan. Ik weet dat het misschien een beetje ondankbaar overkomt, maar het is gewoon vervelend als je iets krijgt wat je niet nodig hebt en het heeft dan ook nog eens asociaal veel geld gekost. En als het goed is, is ie volgend jaar een paar maten te groot, dusseh. Maar het is haar feestjequote:Op zondag 30 mei 2004 17:22 schreef pluisje het volgende:
[..]
Mijne was dit jaar 80 euro...en die kan niet eens dicht
Ik kan me ook nog wel de tijd herinneren dat je er eentje van 40 gulden kon kopen
(nou was ik dit jaar ook wel specifiek op zoek naar een roze variant, die had ik ergens gezien, niet gekocht, spijt gekregen, en daarna niet meer dezelfde kunnen vinden...maar wel eentje die erop leek)
Balen zeg Rewimo, dat schiet idd niet opquote:Op zondag 30 mei 2004 21:51 schreef Rewimo het volgende:
Ja en nu heb ik dus twee fietsen waar ik Christan niet achterop kan zetten
Die hebben we eens bij de Ikea gekocht maar we waren er zojuist en toen hadden ze die niet (meer).quote:Op maandag 31 mei 2004 12:28 schreef melonovy het volgende:
Leuke film coolbabe! Erg herkenbaar die tafe(l)relen, wat hebben jullie een handig bordje! Waar heb je die gekocht??
Ja, met een beetje geweld kom je een heel eindquote:Op maandag 31 mei 2004 12:39 schreef clauwheee het volgende:
Rewimo al iets op de fietsperikelen gevonden?
Oh f*ck daar stond ik mee in m`n handen maar ik dacht dat dat zonder zuignap wasquote:Op maandag 31 mei 2004 14:33 schreef moussy het volgende:
Ze zijn er nu in het groen
[afbeelding]
Dat duimpie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |