Beiden zijn erg , feit is gewoon dat ze je nachtrust afpakken....quote:Op donderdag 27 mei 2004 07:27 schreef Shinny het volgende:
Ik vraag me af wat erger is, buren die je om 7 uur sochtends wakker boren of buren die tot 5 uur sochtends lopen te feesten en mee te zingen op Andre Hazes en andere boere kut gabbermuziek![]()
hehe, ja nah ik ga over 2 weken een feestje geven dusss we zullen zien wie er dan van wie last heeftquote:Op donderdag 27 mei 2004 07:31 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Beiden zijn erg , feit is gewoon dat ze je nachtrust afpakken....
Heb beiden al zo vaak meegemaakt (tijdstippen dan) met mijn huidige buren...
Maar mijn wraak zal heeel erg zoet zijn...
Huizen staan op de nominatie voor de sloop en volgend jaar kan ik eruit met de oprotpremie eens kijken wie er dan last van ons heeft![]()
Vreemd is dat,quote:Op donderdag 27 mei 2004 07:32 schreef Shinny het volgende:
[..]
hehe, ja nah ik ga over 2 weken een feestje geven dusss we zullen zien wie er dan van wie last heeft![]()
Vergeet niet: dat snerthumeur van jou, daar kan de buurman niets aan doen!quote:Op donderdag 27 mei 2004 07:47 schreef erodome het volgende:
Ik ga geen herrie terug lopen maken, die luitjes hebben ook kids enzo die ik daar dan mee heb en ik heb geen zin in buren ruzie's, maar ik zeg er zo wel wat van, maar eerst even afkoelen, want ik heb me daar toch een snerthumeur nu...
Ben al zo'n ochtendmens maar niet heus...
Zie de buurvrouw straks toch op school....
De kleine man vrolijkte me wel weer een beetje op, die werd narrig wakker en zei, ik wilde al het raam opendoen en hou op schreeuwen, daarna wilde hij naar buiten om er wat van te zeggen.
4 jarig stoerdoenertje
Zo eens even kijken of de boel een beetje netjes gehouden is vannacht op het forum en wee degene die er een zooitje van gemaakt heeft
En trouwens, ik kom net kijken vanochtend, ik heb er geen zootje van gemaakt,quote:Op donderdag 27 mei 2004 07:47 schreef erodome het volgende:
[...]
Feitelijk mag ik wel in m'n handjes knijpen dat ik nog zonder al teveel problemen de slaap kan vatten.quote:Op donderdag 27 mei 2004 07:57 schreef Xanthe het volgende:
[...]
Knip ende onleesbaar.
[...]
En trouwens, onze stad is echt prima in orde!quote:Op donderdag 27 mei 2004 07:57 schreef Xanthe het volgende:
[...]
Hebben ze geen klusbedrijf/aannemer ingeschakeld? Dat soort lui begint altijd om 7 uur/half 8. Heb het zelf ook weleens gehad, werd de in de hele straat was gedaan. Iedere dag iets na 7 begon die herrie (vooral boren) en ze deden het erom want vanaf 9 uur was het redelijk stilquote:Op donderdag 27 mei 2004 07:06 schreef erodome het volgende:
Welke van de pot gerukte idioot gaat nu om 7!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uur s'ochtens beginnen met verbouwen!!!!!!!!!!!!
Godvergeten takkeherrie, zit ineens recht overeind in mijn bed, stelletje aso's, is tcch niet normaal meer.
Je gaat toch niet je voegen van je huis eruit bikken om 7 uur s'ochtens, niet te geloven zeg.
Als ik zo de kleine naar school breng horen ze er wel wat van, gvd gvd gvd, nu heb ik dus pas echt een ochtendhumeur...........
quote:Op donderdag 27 mei 2004 07:47 schreef erodome het volgende:
De kleine man vrolijkte me wel weer een beetje op, die werd narrig wakker en zei, ik wilde al het raam opendoen en hou op schreeuwen, daarna wilde hij naar buiten om er wat van te zeggen.
4 jarig stoerdoenertje
7 uur vind ik ook niet echt schokkend, het was wel netjes geweest als ze even gemeld hadden dat ze gingen verbouwen...quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:34 schreef RemcoDelft het volgende:
"De bouw" begint nou eenmaal om 7 uur.... Tenzij de buren het zelf doen, dan is het wat vroeg ja...
De buurman is zelf aannemer, dus hij doet het zelf met wat collega's van hem....quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:34 schreef RemcoDelft het volgende:
"De bouw" begint nou eenmaal om 7 uur.... Tenzij de buren het zelf doen, dan is het wat vroeg ja...
Omdat het OUD nieuws is?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:35 schreef yvonne het volgende:
Dit had in OUD gemoeten....
Nee, maar daar brak van de week wel de pleuris uit na een gelijksoortig stukje, vandaarquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:48 schreef erodome het volgende:
En vonne, mijn buren zijn geen kinderen hoor
Andre hazes!! erger kan nietquote:Op donderdag 27 mei 2004 07:27 schreef Shinny het volgende:
Ik vraag me af wat erger is, buren die je om 7 uur sochtends wakker boren of buren die tot 5 uur sochtends lopen te feesten en mee te zingen op Andre Hazes en andere boere kut gabbermuziek![]()
Idd andre hazes zeg, dan heb ik nog liever deze herrie aan mijn hoofdquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:50 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Andre hazes!! erger kan niet.
Ik zit trouwens op school en hier zit een debiel nu keihard mooie mariandel te draaien![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |