Wel een eenpersoonsbed? Dan heb je iig al de helft van het probleem.quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:22 schreef Steijn het volgende:
Lekker dicht bij elkaar
Niet dat ik een vriendin heb.
Ja, wel een 1 persoons bed. Hij is zelfs te klein, ik steek met mijn voeten uit.quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:25 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Wel een eenpersoonsbed? Dan heb je iig al de helft van het probleem..
Woon je nog thuis dan? Man, spaar voor een lekker bed waar je in past!quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:27 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja, wel een 1 persoons bed. Hij is zelfs te klein, ik steek met mijn voeten uit.En dat terwijl ik niet eens zo groot ben (1,82).
Momenteel wel, maar ik ga volgend jaar naar Delft.quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:41 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Woon je nog thuis dan?
Ik heb er geen last van dus waarom zou ik?quote:Man, spaar voor een lekker bed waar je in past!
Dat heb ik nu ook dus ik ben eigenlijk wel tevreden met de huidige situatie.quote:Ik moet zeggen dat ik zelf de idiote gewoonte om mijn voeten buiten het bed te laten steken omdat ik bijna niets naarder vind dan hele warme voeten. Dus we liggen hetzelfde kun je wel zeggen, maar dan in een héél ander bed. (Kingsize waterbed...).
Studeer je daar ook?quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:43 schreef Steijn het volgende:
[..]
Momenteel wel, maar ik ga volgend jaar naar Delft.
[..]
Ik heb er geen last van dus waarom zou ik?
[..]
Dat heb ik nu ook dus ik ben eigenlijk wel tevreden met de huidige situatie.
Ik heb 2 jaar aan de Universteit Twente (Enschede dus) Civiele Techniek gedaan, ik ben daar mee gestopt. Ik ga volgend jaar Chemische Technologie doen in Delft. Ik studeer dus nog niet in Delluft. Ik hoop de studie binnen de 5 jaar te kunnen afronden btw.quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:47 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Studeer je daar ook?
Romantisch imo.quote:, wacht maar tot je een vriendin hebt, dan staat een 1persoonsbed wel heel monnikachtig.
Waarom ben je na twee jaar gestopt dan? Best zonde dan.quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:51 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar aan de Universteit Twente (Enschede dus) Civiele Techniek gedaan, ik ben daar mee gestopt. Ik ga volgend jaar Chemische Technologie doen in Delft. Ik studeer dus nog niet in Delluft. Ik hoop de studie binnen de 5 jaar te kunnen afronden btw.
[..]
Romantisch imo.
Haha Qoen jij hier!quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:18 schreef coenraad het volgende:
In navolging van dit topic:
Hoe lig je samen met je partner in een 1-persoonsbed?
Ik vind het nogal wat gehannesLaatste keer twee uur geslapen, de rest van tijd maar liggen kijken hoe zij aan het slapen was tot dat de wekker ging..
![]()
en het slaapt heerlijkquote:Op donderdag 27 mei 2004 03:21 schreef MrObjective het volgende:
lepeltje lepeltje gaan liggen, arm om haar heen slaan en dan lekker in slaap vallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |