abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19437697
In navolging van dit topic:

Hoe lig je samen met je partner in een 1-persoonsbed?

Ik vind het nogal wat gehannes Laatste keer twee uur geslapen, de rest van tijd maar liggen kijken hoe zij aan het slapen was tot dat de wekker ging..
pi_19437702
Jee-zus, dat is lang geleden een 1 persoonsbed. Dan moet je wel heel erg verliefd zijn maar daarmee is wel het eventuele probleem ook opgelost natuurlijk. .
  donderdag 27 mei 2004 @ 03:21:05 #3
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_19437703
lepeltje lepeltje gaan liggen, arm om haar heen slaan, je penis in haar gleuf laten glijden en dan lekker in slaap vallen
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_19437705
Lekker dicht bij elkaar

Niet dat ik een vriendin heb.
pi_19437710
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 03:22 schreef Steijn het volgende:
Lekker dicht bij elkaar

Niet dat ik een vriendin heb.
Wel een eenpersoonsbed? Dan heb je iig al de helft van het probleem. .
pi_19437712
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 03:25 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Wel een eenpersoonsbed? Dan heb je iig al de helft van het probleem. .
Ja, wel een 1 persoons bed. Hij is zelfs te klein, ik steek met mijn voeten uit. En dat terwijl ik niet eens zo groot ben (1,82).
pi_19437767
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 03:27 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ja, wel een 1 persoons bed. Hij is zelfs te klein, ik steek met mijn voeten uit. En dat terwijl ik niet eens zo groot ben (1,82).
Woon je nog thuis dan? Man, spaar voor een lekker bed waar je in past!

Ik moet zeggen dat ik zelf de idiote gewoonte om mijn voeten buiten het bed te laten steken omdat ik bijna niets naarder vind dan hele warme voeten. Dus we liggen hetzelfde kun je wel zeggen, maar dan in een héél ander bed. (Kingsize waterbed... ).
pi_19437771
Lepeltje of stapelen
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_19437774
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 03:41 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Woon je nog thuis dan?
Momenteel wel, maar ik ga volgend jaar naar Delft.
quote:
Man, spaar voor een lekker bed waar je in past!
Ik heb er geen last van dus waarom zou ik?
quote:
Ik moet zeggen dat ik zelf de idiote gewoonte om mijn voeten buiten het bed te laten steken omdat ik bijna niets naarder vind dan hele warme voeten. Dus we liggen hetzelfde kun je wel zeggen, maar dan in een héél ander bed. (Kingsize waterbed... ).
Dat heb ik nu ook dus ik ben eigenlijk wel tevreden met de huidige situatie.
pi_19437790
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 03:43 schreef Steijn het volgende:

[..]

Momenteel wel, maar ik ga volgend jaar naar Delft.
[..]

Ik heb er geen last van dus waarom zou ik?
[..]

Dat heb ik nu ook dus ik ben eigenlijk wel tevreden met de huidige situatie.
Studeer je daar ook?

, wacht maar tot je een vriendin hebt, dan staat een 1persoonsbed wel heel monnikachtig.

Je hebt gelijk, luxe went ook. Ik zou niet met je willen ruilen. .
pi_19437798
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 03:47 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Studeer je daar ook?
Ik heb 2 jaar aan de Universteit Twente (Enschede dus) Civiele Techniek gedaan, ik ben daar mee gestopt. Ik ga volgend jaar Chemische Technologie doen in Delft. Ik studeer dus nog niet in Delluft. Ik hoop de studie binnen de 5 jaar te kunnen afronden btw.
quote:
, wacht maar tot je een vriendin hebt, dan staat een 1persoonsbed wel heel monnikachtig.
Romantisch imo.
pi_19437833
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 03:51 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik heb 2 jaar aan de Universteit Twente (Enschede dus) Civiele Techniek gedaan, ik ben daar mee gestopt. Ik ga volgend jaar Chemische Technologie doen in Delft. Ik studeer dus nog niet in Delluft. Ik hoop de studie binnen de 5 jaar te kunnen afronden btw.
[..]

Romantisch imo.
Waarom ben je na twee jaar gestopt dan? Best zonde dan.

Ja romantisch wanneer je heel heftig verliefd bent en wanneer dat minder wordt dan schaf je toch heel snel een ander bed aan hoor. .
pi_19439406
alleen
pi_19440014
Ik vind het goed passen in een 1-persoonsbedje
Op je zij slapen is wel makkelijk, en het is wat minder als één van de twee de gewoonte heeft om 's nachts te gaan draaien enzo zodat de ander tegen de muur of uit bed wordt gedrukt
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:25:58 #15
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_19440122
ik heb rond m'n 14e een 2-persoons weggezet... dus de eerste slaappartners sliepen bij mij thuis.
bij m'n huidige vriendin thuis was het ofwel lepeltje-lepeltje, zij op mij of de matras op de grond en een extra matras ernaast... zeker in de zomer is het écht wel te warm om op/tegen elkaar te liggen...
en nu we samenwonen, tsja...
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:27:19 #16
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_19440158
Jij bed. Zij op de grond.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:30:52 #17
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_19440250
2 persoonsbed is wel prima maar kost geld en neemt veel ruimte in. Als iemand bij mij blijft logeren (;)) gewoon 2 matrassen naast elkaar op de grond
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_19440305
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 03:18 schreef coenraad het volgende:
In navolging van dit topic:

Hoe lig je samen met je partner in een 1-persoonsbed?

Ik vind het nogal wat gehannes Laatste keer twee uur geslapen, de rest van tijd maar liggen kijken hoe zij aan het slapen was tot dat de wekker ging..
Haha Qoen jij hier!

Bekend probleem..tip: zorg dat je een reden krijgt om in slaap te vallen

pi_19440551
Ehm luchtbed op de grond? Pas écht niet met mijn vriend in een eenpersoonsbed, een bed van 1.40 levert al problemen op, omdat hij nogal groot is, en ik ook niet de kleinste... Komtie heel gezellig bij me liggen, maar duwt mij vervolgens wel het bed uit :S
pi_19440571
Ik heb een 1 persoonsbed en het past prima
Gewoon lekker dicht tegen elkaar aan
pi_19441125
op elkaar

of in 69 positie, handig ook

of een heel klein vriendinnetje nemen

of aan je mama een bed vragen

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_19441184
Oefening baart kunst..
Lepeltje lepeltje slapen
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_19442386
Slaapt knus dacht ik zo
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_19442541
Eerst veel alcohol nuttigen.
pi_19442700
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 03:21 schreef MrObjective het volgende:
lepeltje lepeltje gaan liggen, arm om haar heen slaan en dan lekker in slaap vallen
en het slaapt heerlijk
HT: FC Dinamo Assen (504765)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')