abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19436651
Omdat horloges bij mij altijd vrij snel kapot gaan draag ik ze tegenwoordig niet echt meer.
Nu zag ik laatst echter een heel mooi horloge van het Italiaanse merk Breil en vroeg me af of er misschien fokkers zijn die ervaring met dit merk hebben.

Als de ervaringen wat betreft prijs/kwaliteitsverhouding en stevigheid positief zijn ben ik voornemens om zo'n horloge aan te schaffen.

Ik ben vooral geďnteresserd in de Race Chrono Professional, die bij de plaatselijke juwelier €275,- moet opbrengen.

(Zie hieronder een plaatje, geleend van www.breil.com, het gaat om het horloge met de blauwe wijzerplaat)

"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_19539923
Ik had wel verwacht dat ik van de bijna 100.000 geregistreerde fokkers niet de enige zou zijn die de horloges van Breil wel mooi vindt.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_19541129
Zijn ook zeker mooi, maar ook prijzig en aangezien jij om ervaringen vraagt
pi_19541488
Ik denk dat je van het merk Breil wel goede dingen kan verwachten...
Of iets het geld waard is hangt totaal af van je persoonlijke beleving, en je moet natuurlijk ook een beetje normaal met je horloges omgaan...
  maandag 31 mei 2004 @ 19:04:26 #5
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_19541788
Wel een mooi klokje, hoewel ik niet kapot ben van dat schakelbandje.. Centraal topic:
Bij De Tijd [de horlogetrends van deze zomer]
pi_19541846
Mn vader heeft dr ook zo een. Draagt hem nu iets van 5 jaar en doet het nog steeds goed.
Daarbij is het natuurlijk een prachtig horloge
pi_19543828
Ik vind persoonlijk dat ze het geld niet waard zijn en dan praat ik enkel over het uiterlijk. Voor 300 euro vind ik dat er veel mooiere horloges te koop zijn!! En over de kwaliteit: ik denk dat ie het best wel even blijft doen, maar dat is met alle horloges van die prijs wel zo....
pi_19547010
quote:
Op maandag 31 mei 2004 20:16 schreef carfreak het volgende:
Ik vind persoonlijk dat ze het geld niet waard zijn en dan praat ik enkel over het uiterlijk. Voor 300 euro vind ik dat er veel mooiere horloges te koop zijn!!
Zou je daar ook voorbeelden van kunnen geven?
pi_19547408
quote:
Op maandag 31 mei 2004 21:53 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Zou je daar ook voorbeelden van kunnen geven?
Ik heb zelf een Guess Collection, die was ook 300 euro.
Verder vind ik persoonlijk Armani ook wel mooie horloges hebben, die zijn ook zo duur ongeveer.
Dolce & Gabbana zou ook kunnen in die prijsklasse, maar vind ik persoonlijk minder.
pi_19548902
Deze dus, alleen dan met witte wijzerplaat en met blauwe wijzers:

pi_19599546
Die vind ik er iets te 'rond' uitzien. Ik hou meer van horloges met een robuust en stoer design.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')