bronquote:
VOOR de één is het nog altijd een noodzakelijk kwaad, voor een ander vooral een praktisch iets, maar anno 2004 zien steeds meer mensen het polshorloge als dankbaar mode-item. Geen slechte idee in een maatschappij waar tijd is verworden tot het grootste goed. De keuze aan trendy horloges is deze zomer dan ook weer groot. Van elegant tot grof en van kleurrijk tot klassiek, voor elke smaak en elke look bestaat een passend klokje. Als ode aan de zomertijd in Zo´ndag de horlogetrends van deze zomer.
Gigantisch
Groot, groter, grootst. Horloges mogen opvallen, zowel bij mannen als bij vrouwen. Brede banden, immense kasten en knoppen van wel een centimeter doorsnee maken gigantische horloges tot echte must-haves.![]()
![]()
Stoer staal
Trendy is deze zomer ook het gebruik van staal. Het materiaal wo gebruikt voor zowel horlogekast als -banden en voor man en vrouw Daarnaast is staal terug te vinder ke denkbare stijl: van stoer tot mo dern en van grof tot zeer fijn.
Coole banden
In leer, gevlochten of dubbel: banden zijn deze zomer de echte blikvangers. Ook hierbij weer de bijzondere kleuren en dessins, waardoor verschillende stijlen ontstaan.![]()
![]()
Pronkstuk
Sommige horloges hoeven niet met hun tijd mee te gaan, zij zijn de tijd. Tijdloos, klassiek en van absolute topkwaliteit, koningen onder de horloges. Met recht een sieraad voor de pols.![]()
![]()
Vakantiegeld komt eraanquote:Op maandag 29 maart 2004 19:16 schreef Virus.NL het volgende:
Ik vind een Rolex Oyster Perpetual wel leuk, alleen de prijs wat minder
Daar red je dat horloge niet echt van als studentquote:Op maandag 29 maart 2004 19:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Vakantiegeld komt eraan.
Guess is nog niet eens zo duur, vanaf 79 euroquote:Op maandag 29 maart 2004 19:47 schreef Avani het volgende:
Die horloges met banden zijn leuk
Heb ze ook al vaker in de winkel gezien en zien er erg leuk uit![]()
Dyrberg Kern.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:27 schreef Cola_Light het volgende:
Waar zijn die bovenste horloges van, met die diamantjes
Ik vind deze zo prachtig.....quote:Dior
Dior 66 The Latest Blond Watch $675.00
Dior's glamorous watch is inspired by the runway sophistication of The Latest Blonde handbag collection. The polished steel case is held by a triple-wrap bracelet crafted from polished calfskin with hardware details.
Swiss quartz movement, water resistant to 30 meters
Stainless steel case and dial
Polished calfskin strap wraps around the wrist three times and closes with an elegant buckle
Sapphire crystal
In a silver Dior case; includes an international guarantee card good for one year
Echt beeldig jaquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:16 schreef daeri het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[..]
Ik vind deze zo prachtig.....
Dan moet je het volgende nummer ff bellen: verkoopinformatie: Alfex: 0575-542860quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:13 schreef wiseguy79 het volgende:
[afbeelding]
Deze zoek ik al sinds hij in de herfst aan de Big Line is toegevoegd... Als iemand weet waar ik dit horloge (online of juwelier) kan kopen in het Noorden van Nederland, graag!![]()
Hij lijkt mij een beetje te veel op de Hermes Kelly en die was er veel en veel eerder, modern en tijdloos tegelijkertijdquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:02 schreef ramses het volgende:
Een vriendin van me heeft deze al een tijdje en ik vind hem echt gaaf!!
http://www.walshbrothers.co.uk/Update/dolce_gabbana_moon.htm
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |