Wil je mijn hond hebben? Gratis, inclusief een zak hondenvoer, riem, kussen, speeltjes, kots en diarree.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:33 schreef Malawi het volgende:
[..]
Kick -> R&P![]()
wat is er? wat doe ik verkeerd? (relaties uit het verleden hebben mij geleerd dat ik de schuld altijd eerst bij mezelf moet zoeken, voordat ik weer eens pissig reageer)quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:32 schreef on_air het volgende:
Sterf!
[sub]ooit...anders is het een doodverwensing...[sub].
Je hondjequote:Op donderdag 27 mei 2004 11:32 schreef Malawi het volgende:
JA GOFTEDOMME JOGY!!!! IK PROBEER ELKE OCHTEND MAAR WEER VROLIJK TE DOEN, MAAR ALS WE MORGEN DINGO NAAR DE EEUWIGE JACHTVELDEN MOETEN STUREN,
GODVERDOMME MUTS, ZET DAN OOK JE VIRUSSCANNER AAN! KAN JE NOU NIKS ZELF VERZINNEN!?!?quote:LUKT HET ZELFS MIJ NIET OM VROLIJK VERDER TE STUITEREN.
EN DAN GA JIJ OOK NOG EENS DIE GODVERGETTE KUTBLOEMETJES OVER HET FORUM STROOIEN, EN DUS KICKT MIJN VIRTUELE HOOIKOORTS WEER EENS IN, DUS WAT WIL JE NOU EIGENLIJK VAN ME?!?
He, Jogy, als dank je kwijl je Insomop helemaal onder.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:33 schreef jogy het volgende:
[..]
*kwijlt*
*o_a onderkwijlt*quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:37 schreef on_air het volgende:
[..]
He, Jogy, als dank je kwijl je Insomop helemaal onder.
Zeg eens sorry.
Hij zit in zijn leerfase beeb. Hij is momenteel op zijn kwetsbaarst, dus derhalve is het niet wenselijk om hem op zijn fouten te wijzen. Dan kruipt hij weer in zijn schulp en wordt het waarschijnlijk zo'n gefrustreerd HTT-Thalannetje.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:37 schreef on_air het volgende:
[..]
He, Jogy, als dank je kwijl je Insomop helemaal onder.
Zeg eens sorry.
Fijn he, die kussentjes.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:39 schreef jogy het volgende:
[..]
*o_a onderkwijlt*
*Hoofd tegen muur aanramt*
Patsen. Bah.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
wat is er? wat doe ik verkeerd? (relaties uit het verleden hebben mij geleerd dat ik de schuld altijd eerst bij mezelf moet zoeken, voordat ik weer eens pissig reageer)
NEE. INDERDAAD NIET. IK BEN TOCH GOFTEDOMME BLONT. EN VROUW. DUS IK WEET NIET EENS WAT EEN FOCKING VIRUSSCANNER IS. LAAT STAAN DAT IK ZOU WETEN HOE ZO'N FOCKING DING AANZET. TSKquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:37 schreef jogy het volgende:
GODVERDOMME MUTS, ZET DAN OOK JE VIRUSSCANNER AAN! KAN JE NOU NIKS ZELF VERZINNEN!?!?.
Braaaaaaf Jogy, braaf.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:39 schreef jogy het volgende:
[..]
*o_a onderkwijlt*
*Hoofd tegen muur aanramt*
Was een mededeling om te laten zien dat ik me vrolijker begon te voelen. Zie ook desbetreffende PI. Patsen is idd bah.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:40 schreef on_air het volgende:
Patsen. Bah.
Zeg maar bah.
Ooit bij stil gestaan dat het voor anderen misschien alleen maar bevestiging is van hun misere?quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Was een mededeling om te laten zien dat ik me vrolijker begon te voelen. Zie ook desbetreffende PI. Patsen is idd bah.
als ik wilde patsen, had ik er wel bij gezet wat voor auto![]()
[R&P]quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:45 schreef on_air het volgende:
Ooit bij stil gestaan dat het voor anderen misschien alleen maar bevestiging is van hun misere?
Nou?
don't even try...
Laat die foto maar zitten, doe me je auto maar.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[R&P]
Vind geluk in het geluk van anderen! Anders doorbreek je de vicieuze cirkel nooit.
[/R&P]
foto dan?
Hmmmmmmmmm......quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:59 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]?
* bloemetjes strooit.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:33 schreef Insomaniac het volgende:
Toetsenbord problemen . Kutzooi. Ik voel me ernstig beperkt.
*Toetsenbord dansje doet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:33 schreef Insomaniac het volgende:
welke letter geeft de meeste problemen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:33 schreef Insomaniac het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |