Precies, ik spring gewoon op m'n 64ste van een flat, dat zal ze leren, de homo'squote:Op donderdag 27 mei 2004 10:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Och meneer, wat is nou 40 jaar op een mensenleven![]()
Werk jij ook in klein Duitsland AKA Sassenheim?quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:57 schreef on_air het volgende:
Als ik hoofdpijn heb, sjoggo ben, vast zit in een deadend job, moet roken in een bushokje en een infatiele rasmongool bedenkt dan dat het practisch is om de koffiemachine voor mijn neus te gaan schoonmaken als ik net weer koffie wil gaan halen is niet, ik herhaal, niet okay.
Chillequote:Op donderdag 27 mei 2004 10:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
You need to take a chill session babe-a-mundo...
Rookcabines,quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:57 schreef on_air het volgende:
Als ik hoofdpijn heb, sjoggo ben, vast zit in een deadend job, moet roken in een bushokje en een infatiele rasmongool bedenkt dan dat het practisch is om de koffiemachine voor mijn neus te gaan schoonmaken als ik net weer koffie wil gaan halen is niet, ik herhaal, niet okay.
HEY KIJK JONGENS!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Chille
Nee joh!
Gaat haske *knaag* goed met mij joh
*knaag*dweilen is leuk
*knaag*
POEP PIES KOTS TROEP![]()
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
HEY KIJK JONGENS!!
Inso draait door...
Erger. Bij het sonytorium.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Werk jij ook in klein Duitsland AKA Sassenheim?
WHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
Het is idd een dalende lijn.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:20 schreef Malawi het volgende:
Deze week wordt er echt niet, ik herhaal niet beter op.
Vandaag ben ik zonder jas de deur uit gegaan. Zal ik hier spijt van krijgen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:20 schreef Malawi het volgende:
Deze week wordt er echt niet, ik herhaal niet beter op.
[Insert hier iets opwekkends.]quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is idd een dalende lijn.
*bloemetjes strooit*quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:25 schreef jogy het volgende:
GODVERDOMME MENSEN! IK BEGON DE DAG MET EEN LICHT STUITER GEVOEL, HELEMAAL BLIJ DAT IK MEZELF NIET HALFDOOD NAAR MIJN DAGOPVANG HOEFTE TE SLEPEN DOOR CHRONISCH SLAAPGEBREK EN DAN SLAAN JULLIE MASSAAL MIJN HUMEUR TOT PULP!
BEDANKT!!!
Ja, champagne, loonsverhoging en een nieuwe auto zijn idd opbeurende gedachtes.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:24 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
[Insert hier iets opwekkends.]
ach ja, zaterdag koop ik een nieuwe auto!quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:27 schreef on_air het volgende:
Ja, champagne, loonsverhoging en een nieuwe auto zijn idd opbeurende gedachtes.
*jogy bij zijn hand paktquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:25 schreef jogy het volgende:
GODVERDOMME MENSEN! IK BEGON DE DAG MET EEN LICHT STUITER GEVOEL, HELEMAAL BLIJ DAT IK MEZELF NIET HALFDOOD NAAR MIJN DAGOPVANG HOEFTE TE SLEPEN DOOR CHRONISCH SLAAPGEBREK EN DAN SLAAN JULLIE MASSAAL MIJN HUMEUR TOT PULP!
BEDANKT!!!
Sterf!quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
ach ja, zaterdag koop ik een nieuwe auto!
*kwijlt*quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*jogy bij zijn hand pakt
Kommaar mee met tante Inso, niet zo tegenstribbelen. Ik ga je mee nemen naar en mooi plekje met licht en bloemetjes
*jogy dwangbuis aan trekt
Zo kan je jezelf geen pijn meer doen. Pijn is slecht.. Hier in deze mooie kamer is alleen licht en liefde, geen pijn.
. Zie je dat? De muur is bekleed met kussentjes, dan kan je je hoofdje ook niet stoten.
.
Kick -> R&Pquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:32 schreef Malawi het volgende:
JA GOFTEDOMME JOGY!!!! IK PROBEER ELKE OCHTEND MAAR WEER VROLIJK TE DOEN, MAAR ALS WE MORGEN DINGO NAAR DE EEUWIGE JACHTVELDEN MOETEN STUREN, LUKT HET ZELFS MIJ NIET OM VROLIJK VERDER TE STUITEREN.
EN DAN GA JIJ OOK NOG EENS DIE GODVERGETTE KUTBLOEMETJES OVER HET FORUM STROOIEN, EN DUS KICKT MIJN VIRTUELE HOOIKOORTS WEER EENS IN, DUS WAT WIL JE NOU EIGENLIJK VAN ME?!?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:28 schreef Insomaniac het volgende:
On_air!
Bedankt voor je mail! Nu ben ik weer helemaal blij!![]()
![]()
!!!!!!!
*liefde en bloemetjes strooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |