Ja, en geen koffie meer, ik stuiter het hele bedrijf rond en iedereen vindt me vervelendquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:01 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Bier.
ik slaag wel, en heb al geleerd en kan nog de hele dag lerenquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Goedzo! Als je later op Schiphol rijk werkt bij de kar-ophaaldienst samen met de rest van de diplomaloze kan je met trots terugkijken op een mislukte schoolcarriëre.
Ja maar nu moet je juist voor dat éne extra puntje gaan zodat je met een tevreden gezicht naar je cijferlijst kan kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:19 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik slaag wel, en heb al geleerd en kan nog de hele dag leren
Tote bag.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Little green bag is ok.
je wilt me weg heben héquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar nu moet je juist voor dat éne extra puntje gaan zodat je met een tevreden gezicht naar je cijferlijst kan kijken
Ja!quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:26 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Werk jij?!
Bam.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja!
Wat een pret ende jolijt, er is iemand gek genoeg geweest om te zeggen "Welkom bij ons bedrijf"
quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:46 schreef Dr.Daggla het volgende:.
ICH BIN WIEDER ZURUCK!!!!!!!11111
quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:43 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Bam.
Leven voorbij.
Ik pis op je graf HAHhahahaahhahaHHAHAHAHAhHAhahahahHHAHAHAHHaquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:47 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
[..]
Dag lekker ding.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik pis op je graf HAHhahahaahhahaHHAHAHAHAhHAhahahahHHAHAHAHHa
Tsk, het is maar 40 uur in de week aan geestelijke kwelling hoor, valt reuze meequote:Op donderdag 27 mei 2004 10:43 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Bam.
Leven voorbij.
Reken eens uit. Je zit qua uren vaker op je werk dan op leuke plekken. Exclusief slapen dan.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Tsk, het is maar 40 uur in de week aan geestelijke kwelling hoor, valt reuze mee![]()
Hey babe,quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dag lekker ding..
Hoi men.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik pis op je graf HAHhahahaahhahaHHAHAHAHAhHAhahahahHHAHAHAHHa
Ik ging een kan vullen met kokend water om de verrassingen in de tuin schoon te maken. Kan kon niet tegen kokend water en toen knapte die. Nu staat mijn hele aanrecht en keuken blank.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hey babe,!
Al wat vrolijker, of loopt ie nog te kotsen?.
Oy, ik was net prettig hyperactief, nu ben ik depri hyperactief, bedankt voor de reality-checkquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:50 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Reken eens uit. Je zit qua uren vaker op je werk dan op leuke plekken. Exclusief slapen dan.
Och meneer, wat is nou 40 jaar op een mensenlevenquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Oy, ik was net prettig hyperactief, nu ben ik depri hyperactief, bedankt voor de reality-check. Gelukkig kan ik op m'n 65ste genieten van de rust, nog maar 40 jaar te gaan
.
You need to take a chill session babe-a-mundo..quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ging een kan vullen met kokend water om de verrassingen in de tuin schoon te maken. Kan kon niet tegen kokend water en toen knapte die. Nu staat mijn hele aanrecht en keuken blank.. Leuk he
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |