quote:Op donderdag 27 mei 2004 07:58 schreef jogy het volgende:
Nee, FF, ik ben (relatief) helder van geest, ik ben scherper dan een guilotine en fysiek fitter dan berggeit in de Alpen!!
Ja, Faith No More etc. etc. Fantômas / Tomahawk / Lovage / Mr.Bungle e.v.a.quote:Op donderdag 27 mei 2004 02:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Was dat niet ooit die kerel van Faith no More ?
Succes met bier drinken trouwens [afbeelding]
Waarom krijg ik nou het vermoeden dat elke tweede post van jou buiten MUZ een linkje naar MUZ bevat, sebbo?quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:28 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, Faith No More etc. etc. Fantômas / Tomahawk / Lovage / Mr.Bungle e.v.a.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:54 schreef Insomaniac het volgende:.
Moe. Kuthumeur. Kung-fu.
En ze moette met hun poote van Dag ze fiets afblijve!
Gaat eens elders lezen, kijken of je me dan nog wil kussen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]er op,
!
Been there, done that..quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gaat eens elders lezen, kijken of je me dan nog wil kussen..
quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Been there, done that..
Als je me maar geen hand geeft wil ik je best een kus op je bolletje geven hoor...
Das weinig slaap BS.quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:59 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Bierwalm. Half 5 terug fietsen. 7 uur opstaan. Stage lopen.
Klopt. Ja. Ja.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Das weinig slaap BS.. Hoofdpijn? Of ben je nog dronken?
Kut mên.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:00 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Klopt. Ja. Ja.
Anders ga je even een half uurtje poepen. Ofwel, een oase van rust creëren op het toilet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:01 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik kan alleen maar staren. Iedereen vraagt hier dingen. Maar ik heb geen tijd om na te denken. Alles is te snel.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]! Een kus op mijn bolletje.
. Daar zeg ik geen nee tegen.
.
Hmm ja. Idee. Misschien val ik wel in slaap op de wc.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Anders ga je even een half uurtje poepen. Ofwel, een oase van rust creëren op het toilet.
Wat moet ik nou weer met een pan T?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Pan an,.
Juist.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:12 schreef on_air het volgende:
Hoofdpijn, koffie, roken.

Pak an bedoelde ik natuurlijk..quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat moet ik nou weer met een pan T?
AAARGH!
Foggedaboudid, ik ga dweilen..
Nee, ik heb een doodzieke hond die aan alle kanten lekt.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:13 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Inso? Ben jij een huisvrouw ofzo?
Ik snap het niet. Ik die staat verkeer ik nog niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, ik heb een doodzieke hond die aan alle kanten lekt..
Diarree en kots in de morgen, is de hele dag geen zorgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |