IK voel me ook altijd heel geil en stoer als ik ze aan heb.quote:
Bedankt he? Een beetje van mn stoel laten glijden.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:16 schreef Insomaniac het volgende:
Hier dan de biker. Ik krijg mijn laarzen er niet goed op..
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor jou:quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vrouwentopic.
Ik bedoel natuurlijk:quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vrouwentopic.
Ach mens, houd je bek.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Alles behalve. Wat een scheit film.
Orlando kan NIET acteren.
Brad is alleen lekker als hij niet als lekker neergezet wordt.
Doe mij Johnny Depp maar.
Graag gedaan hoor. Zo ben ik.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Bedankt he? Een beetje van mn stoel laten glijden.
Voel je je thuis?quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vrouwentopic.
If you can't beat them...quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vrouwentopic.
Ik ga wel een beetje verdwaast om me heen staren.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:21 schreef on_air het volgende:
Voel je je thuis?
Ja, wat is het nu?quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
If you can't beat them...
Broek, grijs. T-shirt, kaki*. Ondergoed, niet zichtbaar. Kisten, zwart.
* Of beige... welke van de twee ook lichter is. Weet je wat: T-shirt, lichtbruin. Zo, van het gelazer af.
Jij zzziet er altijd goed uit, zzzchatje.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:24 schreef NiNi het volgende:
Ohja!
Ik heb aan; strakke lichte spijkerbroek, beige blouse met daarover een strak zwart colbert en zwarte laarzen. M'n haar was nog nat dus dat zit een soort droedel op mn hoofd. Ah, en leuke zwarte oorbellen.
Ik heb er beter uitgezien.
pijnlijk?quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:21 schreef jogy het volgende:
... en naar buiten gerend voor de bus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |