Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:22 schreef XMN8R het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door XMN8R op 27-05-2004 00:27 ]
hai!quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:28 schreef Waxxer het volgende:
hai!
Ik ben gooooeeeed !!quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:29 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe doe je dat?.
Ik ben geweldig.quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:30 schreef XMN8R het volgende:
Ik ben gooooeeeed !!
quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben geweldig..
druk-druk-druk....quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Jaja....
Ik sliep vannacht om 5.30 uur nog niet zonder verklaarbare reden, het wordt nu wel erg extreem
Ik denk wel dat ik zo maar ga legge, morgen een int in de achterhoek en moet ik weer 3 uur reizen...
Joa joa, het is me wat.....
kan ik ookquote:Op donderdag 27 mei 2004 00:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
hai!
[..]
Ik ben gooooeeeed !!
is het niet heeeeerlijk rustig?!quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:39 schreef Waxxer het volgende:
Ja ik ben wel gek eigenlijk dat ik heen en weer reis (in totaal dus bijna zes uur), maar ik ben ook mijn telefoonlader vergeten
voordeel is dan wel dat ik nu door de lege batterij al 1,5 dag niet bereikbaar ben op mijn mobiel
Je hebt er een van de zaak?quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:41 schreef XMN8R het volgende:
is het niet heeeeerlijk rustig?!
* DennisMoore heeft gewoon nog nooit een GSM aangeschaft (en dat blijft ook zo!)
quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
is het niet heeeeerlijk rustig?!
voicemail afluisteren kost toch geen geld?quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:44 schreef Waxxer het volgende:
Mwoah, als ik hem weer aan kan zetten, heb ik vast weer een paar panische voicemails waarom ik niet bereikbaar ben en dan kost dat weer allemaal geld om af te luisteren
nope, gelukkig niet. Ik ben graag onbereikbaarquote:Op donderdag 27 mei 2004 00:42 schreef DennisMoore het volgende:
Je hebt er een van de zaak?
Dat bedoel ik.... heb ik lekker geen last vanquote:Op donderdag 27 mei 2004 00:44 schreef Waxxer het volgende:
Mwoah, als ik hem weer aan kan zetten, heb ik vast weer een paar panische voicemails waarom ik niet bereikbaar ben en dan kost dat weer allemaal geld om af te luisteren
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:51 schreef DennisMoore het volgende:
Vreselijk irritant, mensen zonder gsm...
Je kan ze niet effe een leuk laagdrempelig sms'je sturen...
Wanneer je met ze wil afspreken moet je exact een tijd en plaats afspreken...
*zucht*
Ik heb natuurlijk thuis wel gewoon telefoon.. mét voicemail.. dus een berichtje is zo ingesprokenquote:Op donderdag 27 mei 2004 00:51 schreef DennisMoore het volgende:
Vreselijk irritant, mensen zonder gsm...
Je kan ze niet effe een leuk laagdrempelig sms'je sturen...
Wanneer je met ze wil afspreken moet je exact een tijd en plaats afspreken...
*zucht*
Voicemail is geen sms.quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk thuis wel gewoon telefoon.. mét voicemail.. dus een berichtje is zo ingesproken
Neeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:03 schreef Waxxer het volgende:
het is vrijdag
en we komen samen....
geen bericht is slecht bericht
geen bericht is slecht bericht...
Pas op, het is gevaarlijk in Jeruzalemquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
Trusten Waxje, ik ga ook maar ergens anders tegen de muur lullen.
ooohhh dan heb je natuurlijk de hele tijd aan jequote:Op donderdag 27 mei 2004 01:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ooohhh dan heb je natuurlijk de hele tijd aan jelijfje
gezeten en dat smaakte naar meer?
Laturt!quote:Op donderdag 27 mei 2004 02:05 schreef DennisMoore het volgende:
Op één been kun je niet lopen, dus ik neem nog een biertje.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 07:22 schreef Vlarp het volgende:
'morge
PC draait in ieder geval met nieuwe processor en geheugen enzo ...
quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:43 schreef Sunjammer het volgende:
Oh joy... personeelsuitje vandaag
Weer zo'n geweldige team-buildings-dag, "survival" enzo... betekent dus gewoon dat we zeiknat worden...quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:48 schreef Coolboy het volgende:
[..]EsJeej!
Gajuhdoen?
Ohw.. dolletjes..quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Weer zo'n geweldige team-buildings-dag, "survival" enzo... betekent dus gewoon dat we zeiknat worden...
Nou ja, vanavond zijn we weer lekker terug in Amersfoort... gaan we lekker eten. Da's wel weer okquote:Op donderdag 27 mei 2004 08:59 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Ohw.. dolletjes..![]()
school school en nog meer school... boehoe... ik word er gek van... maar heb nou wat meer tijd vrijquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:10 schreef Cybart het volgende:
zo. u hebben we al even niet meer gezien hier!
en daardoor kon je noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer posten zekerquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:14 schreef Mushie2k2 het volgende:
[..]
school school en nog meer school... boehoe... ik word er gek van... maar heb nou wat meer tijd vrij
das ook weer niet helemaal waar... tis er gewoon door alle drukt bij in geschoten... sorry...quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
en daardoor kon je noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer posten zeker
was het leuk? vriend van me was er ook heen...quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:21 schreef Markie-Mark het volgende:
*bijkom van Rene Froger*
you survived....dat is al een pluspunt opzichquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:21 schreef Markie-Mark het volgende:
*bijkom van Rene Froger*
Een concert van 'm, neem ik aan.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:21 schreef Markie-Mark het volgende:
*bijkom van Rene Froger*
Koekebieh!quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:33 schreef blublub het volgende:
kiekeboeh!
Ja het was erg leuk, was een personeelsuitje we mochten er gratis heen dus jullie moeten niet denken dat ik een enorme Froger fan benquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:22 schreef Mushie2k2 het volgende:
[..]
was het leuk? vriend van me was er ook heen...
wel hip dat maud er dan ook was jah!quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:35 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja het was erg leuk, was een personeelsuitje we mochten er gratis heen dus jullie moeten niet denken dat ik een enorme Froger fan benMaar vooral het tweede gedeelte was erg cool, z'n up-tempo nummer zijn erg leuk. En ook de hitmedley samen met Gerard Joling en Gordon was leuk. En natuurlijk Maud, weer in een prachtig kort rokje
en ze heeft echt een geweldige stem!!!
Oh ja ook nog de Gipsy Kings dat was ook leuk. Maar wel opvallend hoeveel muziek hij van een ander zingt. een hele Queen medley, nummers van Gerard en Gordon, de Gipsy Kings en nog een hele zooi covers.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:41 schreef Mushie2k2 het volgende:
[..]
wel hip dat maud er dan ook was jah!
mischien omdat ie zelf al jaren geen hit meer heeft gehad?quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:42 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Oh ja ook nog de Gipsy Kings dat was ook leuk. Maar wel opvallend hoeveel muziek hij van een ander zingt. een hele Queen medley, nummers van Gerard en Gordon, de Gipsy Kings en nog een hele zooi covers.
tja. als ze gewonnen had had ze naast borsato mogen staan...quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:41 schreef Mushie2k2 het volgende:
[..]
wel hip dat maud er dan ook was jah!
Jaaaaaaquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:43 schreef Cybart het volgende:
maroon5 is leuk
`quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:43 schreef Cybart het volgende:
maroon5 is leuk
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
tja. als ze gewonnen had had ze naast borsato mogen staan...
nog voor het einde van idols was er al een deal gesloten dat de winnaar bij borsato zou optreden...
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:35 schreef Mushie2k2 het volgende:
[..]
Koekebieh!
Ik denk het ook ja, die nummers van zn nieuwe cd sloegen ook niet echt aan bij het publiek. Die hoorden liever een eigen huis, dit keer in latin uitvoeringquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
mischien omdat ie zelf al jaren geen hit meer heeft gehad?
dat ga ik morgen ook eens doen....quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:47 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Ik heb gisteren de hele cd " gekocht" echt zo leuk
tja... maar goed zo doen een hoop sterren het... vooral van die rappers willen altijd heel graag bij elkaar in de de video meebleren...quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
mischien omdat ie zelf al jaren geen hit meer heeft gehad?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:47 schreef Mushie2k2 het volgende:
[..]
`
JAAAA die zanger is echt een schatje![]()
Drummer kan ook slechter.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:47 schreef Mushie2k2 het volgende:
JAAAA die zanger is echt een schatje![]()
inderdaad..... Borisquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:48 schreef blublub het volgende:
[..]
betekent dat dan dat Borisbij t Marco Borsato concert komt?
*gratis kaartjes heeft voor Marco*
en jij flink swingen met de doelgroepquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:48 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja, die nummers van zn nieuwe cd sloegen ook niet echt aan bij het publiek. Die hoorden liever een eigen huis, dit keer in latin uitvoering![]()
kan je met een goed gevoel naar school !quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:49 schreef Mushie2k2 het volgende:
[..]
LOVE YA!
gratis gekriijgtquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
inderdaad..... Boriskomt bij Borsato
*jaloers ben op kaartjes*
*eens isquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
wat een iel mannetje
die breek je zo in twee, met z'n te grote hoofd en z'n gratenpakhuis van een lichaam
kan jij ook ergens WEL positief over zijn?quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
wat een iel mannetje
die breek je zo in twee, met z'n te grote hoofd en z'n gratenpakhuis van een lichaam
dat heb ik nou met Boris.... naar mannetjequote:Op donderdag 27 mei 2004 12:09 schreef blublub het volgende:
[..]
*eens is
ik vind er niks aan
quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan jij ook ergens WEL positief over zijn?
jah hij is zeker lekker gemaaktquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:17 schreef Cybart het volgende:
vind hem dan weer te gemaakt
quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:17 schreef Cybart het volgende:
vind hem dan weer te gemaakt
neej. veel te nepquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:21 schreef blublub het volgende:
[..]
jah hij is zeker lekker gemaakt
quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Carlos Ponce?
[afbeelding]
Zelfde lachje als deze ook:quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:37 schreef Marc_mga het volgende:
Hij lijkt op spiderman
Kammen mag wel eventueelquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zelfde lachje als deze ook:
[afbeelding]
IRL ziet ie er beter uit hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:41 schreef Marc_mga het volgende:
Kammen mag wel eventueel
heya! is ik weer.... maar hij heeft wel mooie ogen, en borst is best leukquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Carlos Ponce?
[afbeelding]
yep agreequote:Op donderdag 27 mei 2004 12:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Viktor Webster is pas "gemaakt"
Nou en?quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Viktor Webster is pas "gemaakt"
nou tis zo nep dan... geef mij maar een ruwe echt ventquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:50 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Nou en?
*eens*quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:11 schreef Cybart het volgende:
borsthaar is
[mits niet teveel]
Nee Marc, Jim telt niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:20 schreef Marc_mga het volgende:
Waarom al die amerikanen trouwens? Alsof er geen Nederlandse hunks zijn ofzo
Djimquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee Marc, Jim telt niet.
inderdaad... cazman!quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:21 schreef Cazman het volgende:
[..]
Schande DM. Schande![]()
amen to that!quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeej
da's zonde
Bart!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
inderdaad... cazman!
hoe is het met school nu inmiddels? problemen opgelost?
vertelquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:26 schreef Cazman het volgende:
[..]
Bart!!!
Dat nog nie. Maar dat gaat dit jaar niet meer lukken denk ik. Maar wraakacties zijn al in werk.
En jij met je stage? Gaat alles een beetje?
Hmm da wordt pittig nog dan. En dan nog effe stage en je bent klaar!!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
vertel
wat ben je van plan?
mjah stage gaat opzich wel
moet maandag eigenlijk mijn eindverslag ingeleverd hebben, maar dat ga ik niet halen.
neem een halve week tot een week uitstel daarvoor om het uiteindelijk ingeleverd te hebben.
ben deze week hard aan het werk gegaan, en ik lig nog steeds op schema met alles wat ik nog moet doen. vandaag bijvoorbeeld nog 1 tekening afmaken.
en dan morgen beginnen met het in elkaar zetten van het verslag waar ik dit weekend maar in mijn eigen tijd mee verder ga. komt wel goed dus...... gelukkig
wordt een leuk weekje dusquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:37 schreef Cazman het volgende:
[..]
Hmm da wordt pittig nog dan. En dan nog effe stage en je bent klaar!!!!!
Al een idee voor volgend jaar wat je gaat doen?
Mijn wraakacties zijn simpel maar irriterend voor leraren. bv. dingen niet opruimen maar flink in de weg liggen vooral op onze school. leraren afzeiken of in de zeik zetten. Iets wat ik normaal niet met leraren doe maar wel als ze er om vragen. Ga nog wat nieuwe dingen bedenken als dat nog lukt. Heb nog maar een klein weekje school voordat mijn blokstage begint.
Stage wordt gewoon weer een hoveniersbedrijfje voor 6 weken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
wordt een leuk weekje dus
is ook gewoon eigenlijk een naai actie die ze je geflikt hebben
wat ga je doen voor je stage?
weet het nog niet helemaal, heb nog steeds het inschrijf formulier voor horecamanager thuis liggen..
maar er zijn nog twijfels over de financiering en of die wel rond te krijgen is
sport ze!quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:44 schreef Cazman het volgende:
[..]
Stage wordt gewoon weer een hoveniersbedrijfje voor 6 weken.
horecamanager is vet gewoon doen. Je ouders springen wel bij als je niet rondkomt. Let maar op
Anyway ik ga richting de fitnesscentrum. tot over een uurtje of anderhalf
Waar val jij nou op?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:39 schreef Andyvie het volgende:
Nee, over het algemeen niet de jongens waar ik op zou vallen
Ja ikzelf ook. Ik d8 dat ik voornamelijk op blond val, maar de meeste pics zijn van donkerharige mannen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:35 schreef beaverhausen het volgende:
we zijn er stil van
Nou doe mij Colin Farrell maar. En die franse meneer is ook wel dat je zegt woeii!quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:39 schreef Andyvie het volgende:
Nee, over het algemeen niet de jongens waar ik op zou vallen
Woei, alleen zijn ogen neigt naar photoshop.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Carlos Ponce?
[afbeelding]
Borsthaar is OKquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:58 schreef Andyvie het volgende:
Mja, ik heb niet echt een type waar ik op val, het is iets in het gezicht vaak waar ik op val, al dan niet in combinatie met zwart haar enborsthaar
Bescheiden borsthaarquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Borsthaar is OK
ja, zoiets was ik ook al aant verzinnen, wist alleen het engelse woord voor borsthaar niet zo uit mn mouw te schudden...quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:55 schreef Cybart het volgende:
volgende topic mag dus best een ode aan borsthaar worden
Ja ik weet het ook niet. Chesthair?? ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:59 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
ja, zoiets was ik ook al aant verzinnen, wist alleen het engelse woord voor borsthaar niet zo uit mn mouw te schudden...
quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee joh leuk.
van die vieze uit een overhemd komende harenquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:22 schreef beaverhausen het volgende:
The One With All The Chesthair
dat hoeft niet...quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:24 schreef WAik het volgende:
[..]
van die vieze uit een overhemd komende haren
quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:22 schreef beaverhausen het volgende:
The One With All The Chesthair
Beautje!quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
![]()
Long time no see.
Beavje!quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Beautje!
Kweeniequote:Op donderdag 27 mei 2004 18:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Beavje!
Waar is iedereen?
De sportschool.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kweenie.
Waar heb jij al die tijd uitgehangen?
Je hebt tien topics in de sportschool gehangen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De sportschool.![]()
![]()
En met alles daar nog omheen was er niet zoveel internet tijd.
Wat een ontwenning.
Over foto's gesproken...quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt tien topics in de sportschool gehangen?
Dat vraagt om een fotooow!
Maar nu ga je weer meer posten he, Bootje?quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Over foto's gesproken...
I kid, I kid.
En nee, niet tien topics, maar wel deze hele week (drie keer dus).
Wat ik verder heb gedaan weet ik eigenlijk niet echt meer.
Natuurlijk, Bievje.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar nu ga je weer meer posten he, Bootje?
Je hebt liever een sidderaaltje?quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:24 schreef WAik het volgende:
[..]...
Idd ja, geen beau derven dorven-shag uit z'n shirt, maar gewoon een beetje bescheiden kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:30 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
dat hoeft niet...maar idd, teveel van dat uitpuilende spul vinnik ook nie mooi...
Schattig?quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:16 schreef Idril-2 het volgende:
ow, wat is het weer schattig hier![]()
en goeienavond
Klinkt als...........................................................ARGH!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Veel homoows vinden glad en geschoren geil.
Ooit een theorie gehoord dat veel mensen pedoseksuele gevoelens hebben en deze uiten door mannen en vrouwen met een kinderlijk uiterlijk te verheven tot seks-symbool. Een voorbeeld hiervan is een man met kinderlijke trekjes in zijn gezicht, geen baardgroei, ietwat ronde vormen, geen lichaamsbeharing en mager spierweefsel.
Heb je de Squeeze gelezen ofzo? Daar ging het over dat veel homo's terug naar hun jeugd grijpen. En ook vormen van de jeugd eigen gingen maken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ooit een theorie gehoord dat veel mensen pedoseksuele gevoelens hebben en deze uiten door mannen en vrouwen met een kinderlijk uiterlijk te verheven tot seks-symbool. Een voorbeeld hiervan is een man met kinderlijke trekjes in zijn gezicht, geen baardgroei, ietwat ronde vormen, geen lichaamsbeharing en mager spierweefsel.
Dat kan wel zo zijn, maar de halve heterowereld loopt er ook geschoren bij hoorquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:37 schreef Andyvie het volgende:
Ik vind een beetje borsthaar gewoon mannelijk. Het kan me enorm opwinden, maar het moet geen oerwoud zijn, dat vind ik niksMaar zoiets als dit
[afbeelding]
vind ik wel leuk.
Zo, ik ben weer terug van het verhuizen van een bank en een vrieskist trouwens. Waarom zijn banken zo onhandig groot? Het is echt passen en met om die deuren door te krijgen. En hij moest door 7 deuren
Haai!quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:39 schreef Waxxer het volgende:
[knip]
Naja, hai!
Uhuh! Jammer dat Nip/Tuck af isquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Dat ie zo een leuk koppie heeft helpt natuurlijk ook.
Ik begrijp je pijn, ik heb mede door dit soort mensen een quart-life crisis. Mensen die al op jonge leeftij hun hele leven zekerheid hebben dat ze speciaal zijn, dat ze extreem goed zijn, dat mensen zoals ik hen benijden om wat ze hebben en wat ze zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:39 schreef Waxxer het volgende:
Terug van mijn interview
Ik ben gedesillusioneerd
Het was met een directeur van een keukenfabriek in het dorp van mijn ouders. Ik wist dat hij jong was, dacht bijna 30. Is die jongen dus nog maar 26, heeft 175 mensen onder zich en staat, dat wist ik, op 475 in de Quote 500... Peeeeeperduur horloge om, die nieuwe Bentley coupe (a 230.000 euro) is ook in zijn bezit en ik zit 3 uur in de trein + bus om bij hem te komen.... En hij IS al directeur sinds zijn 21e....
en ik.. ik studeer..... tot het einde.... en dan een studieschuld en een flatje huren op 10 hoog achter en een beetje stukjes schrijven. En hij racet ook mee in de Renault Clio Cup.
Maarja: hij weet niet wat armoede is, hij heeft nooit jaren moeten leven in een studentenkamertje, hij heeft nooit hoeven rondkomen van bijbaantjes en stufi.... zijn vader en opa hebben het opgebouwd, hij hoeft alleen maar verder te gaan.
Naja, hai!
Nou, ik hou nooit zo van klaargezette warme baden zonder dat je daadwerkelijk iets leert van het 'echte' leven, of dat je jezelf hebt ingezet om een bepaald epositie te krijgen. Tegen eenquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Haai!
Ik zou volgens mij niks hebben tegen dat "geen 'armoede' kennen en opgebouwd worden" dinges. Hallo: een Bentley! En wat denk je hoeveel je kan shoppen met zoveel poen?![]()
Mja, door zijn houding, nonverbale communicatie en levensvisie voelde ik me net een jochie van 15. Ik weet natuurlijk verder niet wat zijn levenservaring is, maar ik zeg altijd: iemand kan ontwikkeld zijn en iemand kan gevormd zijn. Zijn ouders hebben blijkbaar werk gemaakt van het verwachtingspatroon en daar druk op gezet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik begrijp je pijn, ik heb mede door dit soort mensen een quart-life crisis. Mensen die al op jonge leeftij hun hele leven zekerheid hebben dat ze speciaal zijn, dat ze extreem goed zijn, dat mensen zoals ik hen benijden om wat ze hebben en wat ze zijn.
En dan kijk ik in de spiegel en dan zie ik een doorsnee iemand die nooit boven de middenmoot uit zal stijgen, iemand die vergeten is door de wereld lang voordat hij het loodje legt. Ik ben een akelig nummer, een ultra-klein onderdeeltje van statistiek, nietzeggend, helemaal niks.
En terwijl ik me kut voel dat ik al te oud ben om ooit nog een wonderkind te worden, om nog opmerkelijk te worden, zitten die figuren in hun peperdure auto's, genieten ze van dure drankjes en spenderen ze avonden in plaatsen die ik me van m'n leven niet kan veroorloven.
Is ie single?quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:39 schreef Waxxer het volgende:
Terug van mijn interview
Ik ben gedesillusioneerd
Het was met een directeur van een keukenfabriek in het dorp van mijn ouders. Ik wist dat hij jong was, dacht bijna 30. Is die jongen dus nog maar 26, heeft 175 mensen onder zich en staat, dat wist ik, op 475 in de Quote 500... Peeeeeperduur horloge om, die nieuwe Bentley coupe (a 230.000 euro) is ook in zijn bezit en ik zit 3 uur in de trein + bus om bij hem te komen.... En hij IS al directeur sinds zijn 21e....
en ik.. ik studeer..... tot het einde.... en dan een studieschuld en een flatje huren op 10 hoog achter en een beetje stukjes schrijven. En hij racet ook mee in de Renault Clio Cup.
Maarja: hij weet niet wat armoede is, hij heeft nooit jaren moeten leven in een studentenkamertje, hij heeft nooit hoeven rondkomen van bijbaantjes en stufi.... zijn vader en opa hebben het opgebouwd, hij hoeft alleen maar verder te gaan.
Naja, hai!
quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:46 schreef Waxxer het volgende:
En shoppen kan hij zeker, hij had een Rolex om
heterootjes zijn leukquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:00 schreef Waxxer het volgende:
Nee, volgens de roddels heeft hij een vriendin
en hij is iig enorm hetero
vind je het erg als ik op deze vraag geen antwoord geef?quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
heb jij een rolex?
Het probleem is dat sommige mensen perfect zijn, die van uiterlijk tot persoonlijkheid tot intelligentie gewoon alles hebben dat een mens nodig moet hebben. Ze zijn gewoon perfect, ik wil hen zijn, ik wil zijn als hoe zij zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, door zijn houding, nonverbale communicatie en levensvisie voelde ik me net een jochie van 15. Ik weet natuurlijk verder niet wat zijn levenservaring is, maar ik zeg altijd: iemand kan ontwikkeld zijn en iemand kan gevormd zijn. Zijn ouders hebben blijkbaar werk gemaakt van het verwachtingspatroon en daar druk op gezet.
Hij heeft alles al bereikt (maar lees eigenlijk: in zijn schoot geworpen gekregen), heeft een enorm huis, een enorme onderneming, heel veel middelen om te besteden... Ik weet ook zeker dat hij mij als persoon nooit aan zou nemen, mocht ik daar ooit solliciteren. Ik heb altijd een hekel aan van die nichten die een schop onder hun kont nodig hebben omdat ze stilzitten en niet bezig zijn iets te doen met hun leven, maar na vandaag realiseer ik me echt, dat ik dus net zo ben.
Ik reis 3 uur heen en 3 uur terug, hij zit een kwartiertje in zijn limo om thuis te komen. Dat zijn verschillen in het leven die je moet accepteren, maar als puntje bij paaltje komt ben ik liever een expressief persoon dan een uit de kluiten gewassen concrete zakenman.
Heb je hem de "Hey jij daar" blik gegeven? Das wel een goede test van heterosexualiteit.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:00 schreef Waxxer het volgende:
Nee, volgens de roddels heeft hij een vriendin
en hij is iig enorm hetero
No crying over spilled milk.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ben jaloers op het feit dat ik misschien wel een duizend kansen heb gehad en ze allemaal heb vergooid.
nee hoor laat maarquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
vind je het erg als ik op deze vraag geen antwoord geef?
Spilled wine, now that's a crime.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
No crying over spilled milk.
Milk is overrated anyway....
Nou ik dus niet, m'n vader heeft ook zo'n ding. Persoonlijk vind ik die dingen spuuglelijk.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
nee hoor laat maarer is ook niks mis met rolexen! Wees er trots op, ik wil er ook een!
phallussymbolen zijn het! niets meer niets minder! Een accurate weerspiegeling van wat de bezitter in zijn broek heeft verscholen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:13 schreef DennisMoore het volgende:
'Statussymbolen' zijn zó sneu...
ik kan geen geld uitgeven. Dat is net zo goed als arm zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:18 schreef Waxxer het volgende:
wat zijn jullie rijk allemaal![]()
Nee, wat ie dus niét in z'n broek heeft... Compenseren enzo.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
phallussymbolen zijn het! niets meer niets minder! Een accurate weerspiegeling van wat de bezitter in zijn broek heeft verscholen.
Het valt wel mee hoor, althans m'n vaderskant dan. Ik denk dat m'n ma rijker is.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:18 schreef Waxxer het volgende:
wat zijn jullie rijk allemaal![]()
Oke.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor, althans m'n vaderskant dan. Ik denk dat m'n ma rijker is.![]()
Nah gewoon in een Opel Vectra. Als ik m'n rijbewijs heb, wil ik een Mini Cooper.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke.
Stel he, jij gaat zwemmen en je wordt gebracht.
In wat voor auto dahan...?
hahaha wat een leuke combiquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nah gewoon in een Opel Vectra. Als ik m'n rijbewijs heb, wil ik een Mini Cooper.![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke.
Stel he, jij gaat zwemmen en je wordt gebracht.
In wat voor auto dahan...?
Rood of Zwart of Blauw.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahaha wat een leuke combi![]()
Een Mini Cooper!!! Welkekleur
wil je??
En een witquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Rood of Zwart of Blauw.
Waarom maak je geen poll?quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En een witdakje
?
en een trekhaakje?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En een witdakje
?
en een trekhaakje?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
Portrait of the artist as a young ajuutje?quote:
Ow *noteer*quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]das de homomanier om over auto's te kunnen praten
![]()
DM, je bier, wat doe je?quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
http://www.fhpholland.nl/welkomdorp2.htm
Dit vind ik dus echt fantastisch! Die Nederlander, Herman Steur, had ook goede zaken gedaan, heeft op latere leeftijd zijn miljoenenbedrijf verkocht, en is in een arm land een soort opvangtehuis/-dorp begonnen voor bejaarde bedelaars, die ze uit de goot pikken, wassen en scheren, en een fijne oude dag bezorgen.
Als ik ooit eens flink rijk word, word ik denk ik filantroop..
*mopper* ja, vertel mij wat *mopper* en dan gaat ie ook nog bellen als ik druk bezig ben.. *mopper*quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:38 schreef Waxxer het volgende:
en dat je man in de UK zit, wil nog niet zeggen dat je het huishouden links kan laten liggen!!!![]()
Hahahahahahahahaha hoe lang heb je DAT al staan dan????quote:vodka hier vodka daar overal zit beverhaar
quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha hoe lang heb je DAT al staan dan????![]()
![]()
Hij heeft vast ook wel een koelkast met bier.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:54 schreef beaverhausen het volgende:
DM, je bier, wat doe je?
Nou ik vond het redelijk een afknapper.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:03 schreef Waxxer het volgende:
ja idd en dan zo'n geile jongen die zijn broekje half naar beneden deed aan de achterkant
Ik ben al zo gevoelig heden ten dage![]()
het komt gewoon een beetje door het (soms)warme weer.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:03 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben al zo gevoelig heden ten dage :'(
so?quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:12 schreef Vlarp het volgende:
Ik schrijf tegenwoordig veel "Ajuu" als ik wegga ofzo..
Nou, dan is 't raar om 't als nickname te zienquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:14 schreef ajuu het volgende:
[..]
so?
Neh, Ajuuquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:14 schreef ajuu het volgende:
ik ga trouwens zo weg
vlarp ze! (of zo?)
waar komt vlarp vandaan? of wat is vlarp (een vlarp, de vlarp, vlarpen ofzo?)quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neh, Ajuuklinkt dan beter
heb je een beetje (gespierde?) armen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb nieuwe kleren!
mouwloze dingen!
Het is gewoon niks...quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
waar komt vlarp vandaan? of wat is vlarp (een vlarp, de vlarp, vlarpen ofzo?)
Ik ben ook totaal niet gespierd, maar ik loop deze zomer echt wel weer in mouwloos spul...quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:17 schreef ajuu het volgende:
[..]
heb je een beetje (gespierde?) armen?
bij mij staat dat niet dus.
ajuu parapluquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is gewoon niks...
Een vriend van me gilde het ooit eens tegen me... (maffe gast dus)
Maar je loopt maar wel mooi in het Koninklijke Team!quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
ik heb echt een verlopen lelijke kop, ik mag echt eens 10 kilo afvallen. I look like a fucking fat crack-addict.
ik geef gewoon de schuld aan de flitser
you make me hot!quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
ik heb echt een verlopen lelijke kop, ik mag echt eens 10 kilo afvallen. I look like a fucking fat crack-addict.
sarcasm duly noted...quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:25 schreef ajuu het volgende:
[..]
you make me hot!
![]()
Waar heb je t over?quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:24 schreef Waxxer het volgende:
afknapper of niet (het was ook een blond sletje) je moet niet met billen gaan klierener zit een Ruud in mij verborgen op dit moment
you see, I like breast milk, but never in my teaquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
sarcasm duly noted...![]()
Ikkuh wel. Altijd heel laat. Vraag me niet waarom.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
en ik heb waxxer nog steeds niet online gezien op msn
Cool hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Thuis draag ik veel mouwloos spul. Op straat toch wel een t-shirt of iets met lange mouwen. Ik vind dat ik lelijke armen heb.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal niet gespierd, maar ik loop deze zomer echt wel weer in mouwloos spul...
Met dat felle licht heb je ook een kie kewle zonnebril nodigquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
* G_E is nog steeds trots op z'n mega kei kewle zonnebril..
kie?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met dat felle licht heb je ook een kie kewle zonnebril nodig
Die zonnebril is eigenlijk om anderen te beschermen tegen mijn intens verlichte geest.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met dat felle licht heb je ook een kie kewle zonnebril nodig
Ik denk dat het Limburgs dialect is ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
kie?
Nou, dan is 't KEI stom!quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik denk dat het Limburgs dialect is ofzo..
Mag ik ook eens een typfout maken?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
kie?
het valt me gewoon kei tegen van je....quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag ik ook eens een typfout maken?.
Eigenlijk wel raar dat Mozilla geen ingebouwde spellingchecker heeft.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag ik ook eens een typfout maken?.
Jerruh!quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:38 schreef Jerruh het volgende:
zooo mark op de trein gezet!!.
buffy was cool.
n'avond!!!
Verbazend wat er allemaal uitkomt heh?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:40 schreef Cazman het volgende:
1,5 uur lang me keyboard schoongemaakt. Maar goed dat mag wel eens. Ik heb het nl. nooit gedaan sinds dat ik dit keyboard heb gekocht
Ja! en kei stom ook!quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar dat Mozilla geen ingebouwde spellingchecker heeft..
Klinkt gezellig, wat hebben jullie allemaal gedaan?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:38 schreef Jerruh het volgende:
zooo mark op de trein gezet!!.
buffy was cool.
n'avond!!!
Toverdingetje!quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:43 schreef Timmah het volgende:
Hoi
quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Toverdingetje!
popcorn gegetenquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, wat hebben jullie allemaal gedaan?
Coolquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
popcorn gegeten.
en buffy gekeken!!!
the final episode.
vlarp!!!!.
De meest ranzige shit ooitquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Verbazend wat er allemaal uitkomt heh?
Getsie.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:48 schreef Cazman het volgende:
[..]
De meest ranzige shit ooit
Ik dus ook niet. Daarom was het zo ranzigquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb nog nooit mn toetsenbord schoongemaakt..
Maar je bedoelt dus gewoon openmaken enzo?quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Daarom was het zo ranzig
yup, alle toetsen eruit halen enz. Hij typt zelfs nu andersquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar je bedoelt dus gewoon openmaken enzo?
Dan denk ik dat t tijd wordt dat ik dat ook maar eens ga doen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:04 schreef Cazman het volgende:
[..]
yup, alle toetsen eruit halen enz. Hij typt zelfs nu anders
Ik kan um ook menemen naar m'n werk en dan met luchtdruk schoonblazen...quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan denk ik dat t tijd wordt dat ik dat ook maar eens ga doen..
jammer dat cola opdroogt tot een plakkerige zooi en chocolade versmelt met de friemeltjes van je computerquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Eigenlijk is zo'n rijk gevuld toetsenbord best handig voor als je een keer honger hebt maar alle winkels al dicht zijn..
Krokante friemeltjes met een dikke laag caramel overgoten met heerlijke echte chocolade.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jammer dat cola opdroogt tot een plakkerige zooi en chocolade versmelt met de friemeltjes van je computer.
en af en toe een verloren wenkbrauwhaarquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Krokante friemeltjes met een dikke laag caramel overgoten met heerlijke echte chocolade..
Of andere soorten haar.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en af en toe een verloren wenkbrauwhaar.
borst?quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of andere soorten haar..
wat wil je... post ik m'n smoelwerk eens, zegt amper iemand er iets van.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is het hier trouwens stil. Is er iets op televisie ofzo?.
en ik maar denken hoe mijn steile haar gekruld tussen me toetsen kwamquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of andere soorten haar..
ik heb niks gezienquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wat wil je... post ik m'n smoelwerk eens, zegt amper iemand er iets van.
Hmmz... Ik durfde er niets over te zeggen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wat wil je... post ik m'n smoelwerk eens, zegt amper iemand er iets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |