abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19769228
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Radio 1 bestaat uit allerlei omroepen, van EO, AVRO tot VARA, VPRO en BNN.

Beetje raar om dat rode staatspropaganda te noemen.
Ik vind het toch voor het gros rode propaganda, de onzin die daar uitgezonden wordt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_19769277
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:06 schreef SCH het volgende:
De staat is trouwens rechts, dus je opmerking slaat sowieso nergens op.
Dat rechts valt wel mee. Trouwens, jarenlang waren onder andere de linkse PvdA en de toen nog links-liberale VVD aan de macht. De omroepen hebben veelal nog steeds een hoog PvdA-gehalte.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_19769316
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat rechts valt wel mee. Trouwens, jarenlang waren onder andere de linkse PvdA en de toen nog links-liberale VVD aan de macht. De omroepen hebben veelal nog steeds een hoog PvdA-gehalte.
Ja hoor, het is goed joh. Je praat poep maar dat was bekend. De radio is rood en het VB is een keurige partij
pi_19769347
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja hoor, het is goed joh. Je praat poep maar dat was bekend. De radio is rood en het VB is een keurige partij
en jij bent uitgeluld
pi_19769409
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

en jij bent uitgeluld
nee, ik vertel je gewoon wat ik op de radio hoorde - als je enige reactie is: oh, dat is toch linkse onzin, wat wil je dan. je weet niet eens waar het over ging en wat er werd uitgezonden...
pi_19769492
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:12 schreef SCH het volgende:

[..]

nee, ik vertel je gewoon wat ik op de radio hoorde - als je enige reactie is: oh, dat is toch linkse onzin, wat wil je dan. je weet niet eens waar het over ging en wat er werd uitgezonden...
Je hebt niet eens verteld wat je op de radio hoorde, maar over het algemeen zijn de Nederlandse publieke omroepen niet al te objectief als het gaat om het Vlaams Blok.
pi_19769582
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je hebt niet eens verteld wat je op de radio hoorde, maar over het algemeen zijn de Nederlandse publieke omroepen niet al te objectief als het gaat om het Vlaams Blok.
een verslag van een bijeenkomst, is weinig mee te doen. een toespraak van de winter en de reacties van de toeschouwers.
pi_19769635
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:16 schreef SCH het volgende:

[..]

een verslag van een bijeenkomst, is weinig mee te doen. een toespraak van de winter en de reacties van de toeschouwers.
Ik heb wat boeken gelezen van De Winter, ik gok dat die toespraak er niet veel van verschilt. Niet erg wereldschokkend dus.
pi_19769667
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik heb wat boeken gelezen van De Winter, ik gok dat die toespraak er niet veel van verschilt. Niet erg wereldschokkend dus.
Als je onverdraagzaamheid en racisme niet wereldschokkend vindt idd
pi_19769820
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je onverdraagzaamheid en racisme niet wereldschokkend vindt idd
Alles wat rechts is van de SP is voor jou al onverdraagzaam en racistisch dus dat zegt me weinig hoe jij er over denkt.
pi_19769956
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Alles wat rechts is van de SP is voor jou al onverdraagzaam en racistisch dus dat zegt me weinig hoe jij er over denkt.
daar ga je weer - steeds dit soort argumenten.

1. ik ben niet van de sp
2. de rest is ook niet waar.
3. de VB is racistisch, dat vindt de rechterlijke macht - die is uiteraard ook verschrikkelijk links maar je hebt het er maar mee te doen.

Waarom is het trouwens zo moeilijk om toe te geven dat de VB een racistische partij is?
pi_19770105
1. Zeg ik dat jij van de SP bent?
2. Welke rest?
3. De rechterlijke macht is overwegend links inderdaad. Eerder vonden ze nog dat ze zich er niet over konden uitspreken, opeens wel weer. Aan dat soort zwalkend beleid hecht ik weinig waarde. VB haalt overigens de stem van 1 op de 5 Vlamingen tegenwoordig.
pi_19770221
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1. Zeg ik dat jij van de SP bent?
Ja, of je suggereert dat ik me zelf onverdraagzaam vind.
quote:
3. De rechterlijke macht is overwegend links inderdaad.
quote:
. VB haalt overigens de stem van 1 op de 5 Vlamingen tegenwoordig.
Racisme is hot inderdaad.
pi_19770240
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, of je suggereert dat ik me zelf onverdraagzaam vind.
[..]
Ten opzichte van mensen met een andere mening wellicht wel.
quote:

[..]
Slaap lekker.
quote:
Racisme is hot inderdaad.
  donderdag 10 juni 2004 @ 00:22:40 #240
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_19771587
Feit is , het Vlaams Blok is door de rechtbank veroordeel voor racisme hé , als ze in hun beroep (uitspraak wellicht in november) hun gelijk niet halen worden ze overigens na deze verkiezingen verboden daardoor ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_19772526
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 00:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Feit is , het Vlaams Blok is door de rechtbank veroordeel voor racisme hé , als ze in hun beroep (uitspraak wellicht in november) hun gelijk niet halen worden ze overigens na deze verkiezingen verboden daardoor ...
Dan noemen ze zich gewoon 'nieuw vlaaams blok ', en dan...
Stelletje randdebielen daar in Belgie... het VB is meer vrijgepleit van dit soort onzin dan veroordeeld.
  donderdag 10 juni 2004 @ 01:59:01 #242
pi_19773061
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 01:16 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Dan noemen ze zich gewoon 'nieuw vlaaams blok ', en dan...
Stelletje randdebielen daar in Belgie... het VB is meer vrijgepleit van dit soort onzin dan veroordeeld.
Het Vlaams Blok is nooit vrijgepleit geweest voor racisme hé , er hebben zich 2 rechtbanken onbevoegt verklaard en verwezen naar een hoger niveau in de rechtsgang. Die rechtbank heeft ze nu veroordeeld voor racisme.

Ze mogen dan nog een nieuwe partij oprichten, dat is hun volste recht, maar dan zullen ze tenminste bij die nieuwe partij democratisch moeten actie voeren, en de racistische slogans die ze jaren gehanteerd hebben moeten bannen. En dat is hetgene dat telt.

Overigens je spreekt van "randdebielen in Belgie", maar mag ik je erop wijzen dat Nederland juist het voorbeeldland is geweest voor dit proces ? In Nederland zijn jaren geleden reeds meerdere extreem rechtse partijen veroordeeld voor racisme en verboden. En ze zijn nooit meer in die racistische vorm teruggekeerd.
pi_19774551
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 01:16 schreef Koos Voos het volgende:
Maar dit is de laatste en belangrijkste uitspraak.
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:00:16 #244
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_19775916
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

De show op de VRT heb je zeker weer gemist? Dacht ik al, je luister liever naar de rode staatspropaganda die wat beter in je straatje past.
Ik heb die show wel gezien. Als je tenminste de show van woensdagavond bedoelde waarin het VB centraal stond. Ik vond het goed en objectief gebracht. Het Vlaams Blok werd daarin zeker niet anders behandeld als andere partijen. En ze kwamen er positief uit naar voren vond ik. Het vermakelijkste vond ik overigens het filmpje gemaakt bij een VB-bijeenkomst, waarbij ook een Marokkaanse aanwezig bleek, al 2 jaar lid van het Blok. Dat vond de VB-top erg opmerkelijk. .
  donderdag 10 juni 2004 @ 11:50:25 #245
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19778490
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 00:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mij niet. Alleen de subsidies worden ingetrokken.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 10 juni 2004 @ 12:05:29 #246
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_19778915
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:50 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Alleen de subsidies worden ingetrokken.
De partij wordt verboden. Er is aangekondigd dat er direct na een verbod een nieuwe partij wordt opgericht, ze zaten gisteravond al te vissen naar de nieuwe naam van die partij.
  donderdag 10 juni 2004 @ 12:26:13 #247
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_19779507
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 10:00 schreef freako het volgende:

[..]

Ik heb die show wel gezien. Als je tenminste de show van woensdagavond bedoelde waarin het VB centraal stond. Ik vond het goed en objectief gebracht. Het Vlaams Blok werd daarin zeker niet anders behandeld als andere partijen. En ze kwamen er positief uit naar voren vond ik. Het vermakelijkste vond ik overigens het filmpje gemaakt bij een VB-bijeenkomst, waarbij ook een Marokkaanse aanwezig bleek, al 2 jaar lid van het Blok. Dat vond de VB-top erg opmerkelijk. .
Er zijn behoorlijk wat ingeburgerde marokanen en Turken die op het Vlaams Blok stemmen.
pi_19780193
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:26 schreef placebeau het volgende:

[..]

Er zijn behoorlijk wat ingeburgerde marokanen en Turken die op het Vlaams Blok stemmen.
Marokkanen en Turken die te ver zijn geassimileerd

Zouden ze dan niet doorhebben dat VB ze haat?
  donderdag 10 juni 2004 @ 12:56:54 #249
pi_19780341
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Marokkanen en Turken die te ver zijn geassimileerd

Zouden ze dan niet doorhebben dat VB ze haat?
Het blok haalt zelfs heel veel stemmen bij de grote Joodse bevolking in Antwerpen , er staan vaak zelfs Joden op hun lijsten daardoor.
En op zich , het blok vraagt niet dat de marokkanen of turken vertrekken hé , ze vragen dat ze zich assimileren , en als ze dat doen , waarom zouden ze dan nog problemen hebben ermee ?
pi_19780677
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Het blok haalt zelfs heel veel stemmen bij de grote Joodse bevolking in Antwerpen , er staan vaak zelfs Joden op hun lijsten daardoor.
En op zich , het blok vraagt niet dat de marokkanen of turken vertrekken hé , ze vragen dat ze zich assimileren , en als ze dat doen , waarom zouden ze dan nog problemen hebben ermee ?
Als jij assimilatie normaal vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')