Ik vind het toch voor het gros rode propaganda, de onzin die daar uitgezonden wordt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Radio 1 bestaat uit allerlei omroepen, van EO, AVRO tot VARA, VPRO en BNN.
Beetje raar om dat rode staatspropaganda te noemen.
Dat rechts valt wel mee. Trouwens, jarenlang waren onder andere de linkse PvdA en de toen nog links-liberale VVD aan de macht. De omroepen hebben veelal nog steeds een hoog PvdA-gehalte.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:06 schreef SCH het volgende:
De staat is trouwens rechts, dus je opmerking slaat sowieso nergens op.
Ja hoor, het is goed joh. Je praat poep maar dat was bekend. De radio is rood en het VB is een keurige partijquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat rechts valt wel mee. Trouwens, jarenlang waren onder andere de linkse PvdA en de toen nog links-liberale VVD aan de macht. De omroepen hebben veelal nog steeds een hoog PvdA-gehalte.
en jij bent uitgeluldquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor, het is goed joh. Je praat poep maar dat was bekend. De radio is rood en het VB is een keurige partij
nee, ik vertel je gewoon wat ik op de radio hoorde - als je enige reactie is: oh, dat is toch linkse onzin, wat wil je dan. je weet niet eens waar het over ging en wat er werd uitgezonden...quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
en jij bent uitgeluld
Je hebt niet eens verteld wat je op de radio hoorde, maar over het algemeen zijn de Nederlandse publieke omroepen niet al te objectief als het gaat om het Vlaams Blok.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
nee, ik vertel je gewoon wat ik op de radio hoorde - als je enige reactie is: oh, dat is toch linkse onzin, wat wil je dan. je weet niet eens waar het over ging en wat er werd uitgezonden...
een verslag van een bijeenkomst, is weinig mee te doen. een toespraak van de winter en de reacties van de toeschouwers.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je hebt niet eens verteld wat je op de radio hoorde, maar over het algemeen zijn de Nederlandse publieke omroepen niet al te objectief als het gaat om het Vlaams Blok.
Ik heb wat boeken gelezen van De Winter, ik gok dat die toespraak er niet veel van verschilt. Niet erg wereldschokkend dus.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
een verslag van een bijeenkomst, is weinig mee te doen. een toespraak van de winter en de reacties van de toeschouwers.
Als je onverdraagzaamheid en racisme niet wereldschokkend vindt iddquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb wat boeken gelezen van De Winter, ik gok dat die toespraak er niet veel van verschilt. Niet erg wereldschokkend dus.
Alles wat rechts is van de SP is voor jou al onverdraagzaam en racistisch dus dat zegt me weinig hoe jij er over denkt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je onverdraagzaamheid en racisme niet wereldschokkend vindt idd
daar ga je weer - steeds dit soort argumenten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alles wat rechts is van de SP is voor jou al onverdraagzaam en racistisch dus dat zegt me weinig hoe jij er over denkt.
Ja, of je suggereert dat ik me zelf onverdraagzaam vind.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1. Zeg ik dat jij van de SP bent?
quote:3. De rechterlijke macht is overwegend links inderdaad.
Racisme is hot inderdaad.quote:. VB haalt overigens de stem van 1 op de 5 Vlamingen tegenwoordig.
Ten opzichte van mensen met een andere mening wellicht wel.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, of je suggereert dat ik me zelf onverdraagzaam vind.
[..]
Slaap lekker.quote:
[..]
quote:Racisme is hot inderdaad.
Dan noemen ze zich gewoon 'nieuw vlaaams blok ', en dan...quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Feit is , het Vlaams Blok is door de rechtbank veroordeel voor racisme hé , als ze in hun beroep (uitspraak wellicht in november) hun gelijk niet halen worden ze overigens na deze verkiezingen verboden daardoor ...
Het Vlaams Blok is nooit vrijgepleit geweest voor racisme hé , er hebben zich 2 rechtbanken onbevoegt verklaard en verwezen naar een hoger niveau in de rechtsgang. Die rechtbank heeft ze nu veroordeeld voor racisme.quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:16 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Dan noemen ze zich gewoon 'nieuw vlaaams blok ', en dan...![]()
Stelletje randdebielen daar in Belgie... het VB is meer vrijgepleit van dit soort onzin dan veroordeeld.
Maar dit is de laatste en belangrijkste uitspraak.quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:16 schreef Koos Voos het volgende:
Stelletje randdebielen daar in Belgie... het VB is meer vrijgepleit van dit soort onzin dan veroordeeld.
Ik heb die show wel gezien. Als je tenminste de show van woensdagavond bedoelde waarin het VB centraal stond. Ik vond het goed en objectief gebracht. Het Vlaams Blok werd daarin zeker niet anders behandeld als andere partijen. En ze kwamen er positief uit naar voren vond ik. Het vermakelijkste vond ik overigens het filmpje gemaakt bij een VB-bijeenkomst, waarbij ook een Marokkaanse aanwezig bleek, al 2 jaar lid van het Blok. Dat vond de VB-top erg opmerkelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De show op de VRT heb je zeker weer gemist? Dacht ik al, je luister liever naar de rode staatspropaganda die wat beter in je straatje past.
Volgens mij niet. Alleen de subsidies worden ingetrokken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Feit is , het Vlaams Blok is door de rechtbank veroordeel voor racisme hé , als ze in hun beroep (uitspraak wellicht in november) hun gelijk niet halen worden ze overigens na deze verkiezingen verboden daardoor ...
De partij wordt verboden. Er is aangekondigd dat er direct na een verbod een nieuwe partij wordt opgericht, ze zaten gisteravond al te vissen naar de nieuwe naam van die partij.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Alleen de subsidies worden ingetrokken.
Er zijn behoorlijk wat ingeburgerde marokanen en Turken die op het Vlaams Blok stemmen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:00 schreef freako het volgende:
[..]
Ik heb die show wel gezien. Als je tenminste de show van woensdagavond bedoelde waarin het VB centraal stond. Ik vond het goed en objectief gebracht. Het Vlaams Blok werd daarin zeker niet anders behandeld als andere partijen. En ze kwamen er positief uit naar voren vond ik. Het vermakelijkste vond ik overigens het filmpje gemaakt bij een VB-bijeenkomst, waarbij ook een Marokkaanse aanwezig bleek, al 2 jaar lid van het Blok. Dat vond de VB-top erg opmerkelijk..
Marokkanen en Turken die te ver zijn geassimileerdquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:26 schreef placebeau het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat ingeburgerde marokanen en Turken die op het Vlaams Blok stemmen.
Het blok haalt zelfs heel veel stemmen bij de grote Joodse bevolking in Antwerpen , er staan vaak zelfs Joden op hun lijsten daardoor.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Marokkanen en Turken die te ver zijn geassimileerd
Zouden ze dan niet doorhebben dat VB ze haat?
Als jij assimilatie normaal vindt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het blok haalt zelfs heel veel stemmen bij de grote Joodse bevolking in Antwerpen , er staan vaak zelfs Joden op hun lijsten daardoor.
En op zich , het blok vraagt niet dat de marokkanen of turken vertrekken hé , ze vragen dat ze zich assimileren , en als ze dat doen , waarom zouden ze dan nog problemen hebben ermee ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |