Tja.. je hoort wat bij het koffieapperaat he..
bv de goedkoopste wordt dan 40 piek ofzo.
bij kpn en telfort waren ze dit iig van plan
Ik denk trouwens niet dat er een afschaffing ineens van gaat komen. Want dan moet er een maatschappij zijn die de lef heeft z'n pakket voor een paar honderd piek meer dan de anderen in de winkel te leggen. En eerlijk gezegd, die lef zie ik niemand opbrengen. Vooral omdat het meer op een zelfmoord actie lijkt. De financiele directeuren mogen likkebaardend fantaseren over het einde van de subsidie, maar zolang ze geen afspraken met alle vijf de aanbieders mogen maken over afschaffing (reken maar dat de OPTA over de schouder meekijkt) zie ik het voorlopig nog niet gebeuren.
Mijn laatste toestellen heb ik trouwens helemaal niet meer in Nederland gekocht. Heb ik ook geen gedoe meer met simlocks en zo.
Ik vind het trouwens niets te maken hebben met het afschaffen van goedkopere belkaarten.
quote:en bij Dutchtone is het al zo
Op vrijdag 10 augustus 2001 15:52 schreef merulez het volgende:
ze gaan de opwaardeerkaarten ook duurder maken..bv de goedkoopste wordt dan 40 piek ofzo.
quote:KPN/Hi heeft dat nu ook, komt door door de Euro, de goedkoopste kaart is dan 20 euro, oftewel 44,07 gulden
Op vrijdag 10 augustus 2001 15:52 schreef merulez het volgende:
ze gaan de opwaardeerkaarten ook duurder maken..bv de goedkoopste wordt dan 40 piek ofzo.
quote:
De vergoedingen van de netwerken (Libertel/Kpn) gaan behoorlijk zakken, hierdoor zullen de toestellen behoorlijk duurder worden. Ook de bijna gratis gsm abonnementen zullen tot het verleden behoren.
Nu zegt u vast van ach dat hebben we eerder gehoord, klopt maar toen hadden de netwerken nog geld en dat is nu behoorlijk op. Profiteer er daarom nog van nu het nog kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |