Who needs online gaming....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
<verhaal>
Dat zei ik ook altijdquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Who needs online gaming....
Ik niet in ieder geval !
Ik heb het altijd al gezegd.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu ik een iets meer dan een week mijn Xbox heb moet ik toch ECHT bekennen dat de Cube iets mist. En ja, ik heb het over Online gaming. Hoe cool was het geweest als we met 8 man Mario Kart konden spelen... Of met 32 man F-Zero. Of al die andere toffe multiplayer games die Nintendo maakt. Want dat zijn er GENOEG. FFCC was een veel grotere hit geweest met online gaming.
Tuurlijk is het op de bank gamen met elkaar leuk, geweldig leuk zelfs. Maar dat gaat niet altijd. Met online gamen kan je thuisblijven, en toch gamen met andere gamers.
Nu kunnen er argumenten aangebracht worden van Warppipe dit, PSO dat, maar DAT STELT NIETS VOOR in vergelijking met Xbox LIVE. Hulde aan Bill...
En ga nou ook allemaal niet zeuren dat ik een overloper ben, want ik draag Nintendo nog steeds mijn warme hart toe, en die liefde gaat ook nooit over want de echte Nintendo magie is echt alleen op Nintendo consoles. Verder vind ik het gehalte toffe singleplayer Xbox exclusives wat mager ook. Maar daar doel ik ook echt niet op.
Ik hoop dat Nintendo een goed netwerk opzet met de Revolution, ze zijn iig al de goede weg ingeslagen met de DS door iig al WiFi te ondersteunen![]()
Dat kan natuurlijk niet hequote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al gezegd.
xbox-knuffelaar..
Gaat dit over de grootte van de xbox of over je buik?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat kan natuurlijk niet heZo'n lange armen heb ik niet
En je moet Amstel drinken. Geen Heineken, want dat wil Lexie nietquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:10 schreef Oksel het volgende:
Anyway, Roy, Lexie en ik zoeken nog een KELKDRAGER voor 30 Juni. Boven de 20, anders kunnen we niet naar de hoeren (ofzoiets?). Schiedam. Mezzin maybe?
Combinatie natuurlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Gaat dit over de grootte van de xbox of over je buik?.
Heb ikquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:11 schreef Oksel het volgende:
Of Speknek, woont ook in de buurt.. je moet wel GBA (SP) + linkkabel hebben..
Zitten we strax met 4 verschillende merken bier daarquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb ik. Ik weet alleen niet of ik kan 30 juni.
En Amstel. Hertog Jan
.
Niet zomaar Nintendo nerds. De 3 tofste in GAMquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:26 schreef Oksel het volgende:
Ik zeg tegen m'n vriendin: Er is een game-meet binnenkort. "Ow, toch niet bij ons..!?" Uhm.. misschien? "Jezus, al die nintendonerds over de vloer zeker!" Uhhmm.. ja?
Ben oud genoeg... alleen hoeren geen mogelijkheid.... ik wil liever geen mooie afdruk van een schoen hebben.. Vriendinquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:10 schreef Oksel het volgende:
Anyway, Roy, Lexie en ik zoeken nog een KELKDRAGER voor 30 Juni. Boven de 20, anders kunnen we niet naar de hoeren (ofzoiets?). Schiedam. Mezzin maybe?
Niemand interesse???? prima hoor scheelt mij tijd... al er als nog intresse is geef het ff door aan mij tnxquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:03 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Tnx
Ik heb al zitten denken om een tool te maken waarmee je gewone games kan invoeren zoals intertoys/Bartsmit enz. maar ik heb zel daar geen tijd voor ... (dus echt budget titels) het moet wel goed bijgehouden worden anders heeft het geen zin (logisch) wie heeft er intresse in het bij te houden (min 2 man liefst meer) als er genoeg animo voor is wil ik wel de pricecompare zodanig uitbreiden dat het mogelijk wordt (als jullie me de tijd geven natuurlijk)
Plus ik zit te denken aan om te importeren voor de minderbedeelde (CreditCard lozen mensen) zodat die ook US games kunnen hebben... moet de details nog uitwerken. maar als daar ook animo voor is laat het weten.
Ik dacht al zo iets... dus vandaar dat ik het her-postquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
1. Ah, niet eerder gelezen nogMaar je zoekt mensen die budget games gaan invoeren? Dus als ik bijv bij Bart een game zie voor 10 euro, terwijl hij overal 60 kost, hem dan ga invoeren?
2. Plus je wilt gaan importeren en weer verkopen? Dat zou ik niet doen, groot risico enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |