jep tnx anyway!quote:Op zondag 30 mei 2004 11:45 schreef HomerJ het volgende:
't is stil in cubeland
Iedereen deze al gezien? klik
bronquote:De release van Pokémon Colosseum heeft voor een gigantische verkoopstijging van de GameCube gezorgt in Groot-Brittanie. In de eerste zeven dagen dat de titel op de markt was, zijn de hardware verkopen gestegen met 80%.
Pokémon Colosseum heeft goede kritieken ontvangen sinds de release op 14 mei, en is de grootste titel voor de GameCube van 2004. Het spel wordt geleverd met een gratis memorycard, al kunnen fans ook het Pokémon Colosseum Mega Pak kopen. Daarin zit Pokémon Colosseum, een Nintendo GameCube, een Memory Card 251, een GameCube Game Boy Advance Cable en de Pokédex Organiser.
bronquote:Nintendo heeft in een recente persconferentie eindelijk een spaarzame druppeltjes nieuws losgelaten over hun volgende console. De machine, waarvan wordt benadrukt dat het geen opvolger is van de GameCube, moet een volledig nieuwe spelervaring gaan creëren. De weg van originaliteit en durf is ingezet met de Nintendo DS, en project "Revolution" gaat hierin verder.
De "Revolution" gaat op de volgende E3 worden getoond, en maakt deel uit van de drie pilaren strategie van het bedrijf. De steunpilaren van Nintendo worden de GameCube, Nintendo DS, en het nieuwe 'Revolution' systeem.
Nintendo revealed to the press that their next-generation home console will be codenamed "Revolution", continuing their theme with the DS to offer gamers new experiences and ways to get in the game. They continue to stress that "Revolution" will not be a successor to the GameCube. Yoshiro Mori, Nintendo's Senior Managing Director, went on to say, "This won't be a continuation, but rather something entirely different."
Komend jaar kunen we een gestage stroom nieuws verwachten, welke de hype langzaam kan opbouwen. Hopelijk horen we ook snel wat het vernieuwende van het systeem is, al is de kans groot dat we dat pas over een jaar te zien krijgen.
quote:
Gamer.nl is domquote:Nintendo heeft in een recente persconferentie eindelijk een spaarzame druppeltjes nieuws losgelaten over hun volgende console. De machine, waarvan wordt benadrukt dat het geen opvolger is van de GameCube, moet een volledig nieuwe spelervaring gaan creëren. De weg van originaliteit en durf is ingezet met de Nintendo DS, en project "Revolution" gaat hierin verder.
De "Revolution" gaat op de volgende E3 worden getoond, en maakt deel uit van de drie pilaren strategie van het bedrijf. De steunpilaren van Nintendo worden de GameCube Gameboy Next, Nintendo DS, en het nieuwe 'Revolution' systeem.
Nintendo revealed to the press that their next-generation home console will be codenamed "Revolution", continuing their theme with the DS to offer gamers new experiences and ways to get in the game. They continue to stress that "Revolution" will not be a successor to the GameCube. Yoshiro Mori, Nintendo's Senior Managing Director, went on to say, "This won't be a continuation, but rather something entirely different."
Komend jaar kunen we een gestage stroom nieuws verwachten, welke de hype langzaam kan opbouwen. Hopelijk horen we ook snel wat het vernieuwende van het systeem is, al is de kans groot dat we dat pas over een jaar te zien krijgen.
bron
En waar baseer jij dit dan op? Met je Gameboy NExt enzoquote:Op zondag 30 mei 2004 14:04 schreef BMH het volgende:
[..]
[..]
Gamer.nl is dom
Denk je dat de Gamecube & de n5/Revolution samen op de markt zullen komen? D8 het niet. Nintendo heeft dit ook al heel vaak gehint.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:07 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En waar baseer jij dit dan op? Met je Gameboy NExt enzo
Neem aan dat GNL niet helemaal gestoord is ^^
Ik denk dat die Revolution NAAST de gamecube komt, zal wel een apart iets zijn heh.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Denk je dat de Gamecube & de n5/Revolution samen op de markt zullen komen? D8 het niet. Nintendo heeft dit ook al heel vaak gehint.
Ik denk dat jij dan (met gamer.nl) de enige in de wereld bent die dit denk. De gamecube zal in 2006 haar laatste jaar in gaan. De revolution zal backwards conpatible zijn met cube games. Dus de cube zal helemaal overbodig zijn.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik denk dat die Revolution NAAST de gamecube komt, zal wel een apart iets zijn heh.
Dus de GC voor thuis, en de Revolution voor iets anders... ofzo :S niw, we zullen moeten wachten
dat weet je nu toch nog niet :squote:Op zondag 30 mei 2004 14:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan (met gamer.nl) de enige in de wereld bent die dit denk. De gamecube zal in 2006 haar laatste jaar in gaan. De revolution zal backwards conpatible zijn met cube games. Dus de cube zal helemaal overbodig zijn.
Ik voorspel het. Dus zal het wel zo zijn.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
dat weet je nu toch nog niet :s
jup jij hebt altijd gelijk...quote:Op zondag 30 mei 2004 14:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik voorspel het. Dus zal het wel zo zijn.
Dat was een hoaxje van mij. Maar dat begrijpen jouw hersenpjes nog niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jup jij hebt altijd gelijk...
Is EA al overgenomen?![]()
Goeie smoes.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat was een hoaxje van mij. Maar dat begrijpen jouw hersenpjes nog niet.
ik vind ze allebij niet echt super goed maar ze horen zeker geen 6.5 te hebbenquote:Op zondag 30 mei 2004 20:42 schreef Tony-Soprano het volgende:
pokemon colleseum wordt helemaal niet zo goed ontvangen.
hij krijgt van vrijwel elke critic een 6,5
wel ERG laag voor een nintendo game.
net als custum robo, die krijg op ign.com ook maar een 6,5
ik hoop dat de kwaliteit van de komende cube exclusives weer omhoog gaat.![]()
Die 2 games zijn ook niet door Nintendo zelf gemaakt.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:42 schreef Tony-Soprano het volgende:
pokemon colleseum wordt helemaal niet zo goed ontvangen.
hij krijgt van vrijwel elke critic een 6,5
wel ERG laag voor een nintendo game.
net als custum robo, die krijg op ign.com ook maar een 6,5
Daar klaag ik al maanden overquote:Op zondag 30 mei 2004 20:42 schreef Tony-Soprano het volgende:
er staat pokémon op de doos hequote:Op maandag 31 mei 2004 01:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Colesseum krijgt geen super cijfer, maar die verkopen
en dat verkooptquote:Op maandag 31 mei 2004 01:33 schreef capibar het volgende:
[..]
er staat pokémon op de doos he![]()
(Das wat minderquote:Avg Ratio: 77%
Dat is snelquote:Op maandag 31 mei 2004 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
1080 Avalanche is verzondenIk heb er zin in:
[..]
(Das wat minder)
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Puur op naam/hypequote:Op maandag 31 mei 2004 01:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Colesseum krijgt geen super cijfer, maar die verkopen
Word @ 1 & 2quote:Op maandag 31 mei 2004 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
1. Naamsbekendheid is belangrijkIk ben blij dat Nintendo de Pokemon franchise heeft
![]()
2. Ik weiger overigens aan die polls mee te doen, onzin.
Vind ik niet. Dit geeft (als iedereen serieus meedoet) een goed beeld van de genres die een console groots beschikt. Dit is erg belangrijk om te weten bij het kopen van een console.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weiger overigens aan die polls mee te doen, onzin.
niet als er maar 10 mensen stemmenquote:Op maandag 31 mei 2004 13:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Vind ik niet. Dit geeft (als iedereen serieus meedoet) een goed beeld van de genres die een console groots beschikt. Dit is erg belangrijk om te weten bij het kopen van een console.
Sorry hoor, maar een objectieve kijk is ver te zoeken. Jij zou hier bijvoorbeeld kunnen stemmen op Kirby's Powerwheel Superboost, terwijl ik dat niet als serieuze poging tot een racegame zie.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Vind ik niet. Dit geeft (als iedereen serieus meedoet) een goed beeld van de genres die een console groots beschikt. Dit is erg belangrijk om te weten bij het kopen van een console.
quote:Op maandag 31 mei 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verder zijn er een aantal exclusives in verschillende categorien die ik wil hebben. Ikaruga, View Joe, Resi 4, ToS om er een aantal te noemen.
Ik dacht dat je VJoe al hadquote:Op maandag 31 mei 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb de Cube voor "Nintendo" games. Dat is geen aparte categorie, dat is een sfeer die de game uitstraalt. Dat kan een platformer zijn (Luigi's Mansion, Mario Sunshine) of bijv een racer (Mario Kart, F-Zero). Verder zijn er een aantal exclusives in verschillende categorien die ik wil hebben. Ikaruga, View Joe, Resi 4, ToS om er een aantal te noemen.
Ja, en Ikaruga ook, maar dat bedoel ik ook nietquote:Op maandag 31 mei 2004 13:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik dacht dat je VJoe al had![]()
ToS is in de US en Europa Cube exclusivequote:Op maandag 31 mei 2004 13:10 schreef twi het volgende:
[..]
Welke is moeilijker, Vjoe of Ikaruga?quote:Op maandag 31 mei 2004 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en Ikaruga ook, maar dat bedoel ik ook niet
Namco is toch niet zo happerig op de xbox? Soul Calibur 2 verkocht er namelijk ook niet turbo goed op.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:13 schreef twi het volgende:
Geruchten gaan er dat ToS op de Xbox komt
Daarom heb ik ook maar voor 'ander' gekozen. BMH weet in zijn poll mijn 'spirit' iig niet te vinden/te raken.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb de Cube voor "Nintendo" games. Dat is geen aparte categorie, dat is een sfeer die de game uitstraalt. Dat kan een platformer zijn (Luigi's Mansion, Mario Sunshine) of bijv een racer (Mario Kart, F-Zero). Verder zijn er een aantal exclusives in verschillende categorien die ik wil hebben. Ikaruga, View Joe, Resi 4, ToS om er een aantal te noemen.
Ik vond het ook een moeilijke keuze om echt het genre te kiezen. Kep toch voor platformers gekozen. Ik vind de platformers voor de cube echt steengoed.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:18 schreef Dromer het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook maar voor 'ander' gekozen. BMH weet in zijn poll mijn 'spirit' iig niet te vinden/te raken.
wat is dat groene stroom aanbod preciesquote:Op maandag 31 mei 2004 15:07 schreef DinoPK het volgende:
vraagje: aangezien ik de party games dus een beetje mis op de xbox (fuzion frenzy en kungfu chaos zijn leuk maar er mist iets) , wil ik misschien een cube erbij halen. Alleen heeft iemand ervaring met die aanbieding van de bart smit over dat groene stroom gedoe? Volgens mij word ik flink genaaid als ik zoiets afsluit..
Los kopen met 2 games kost denk ik al zo'n 160 euro?.. (cube, 2 controllers, 2 budget games, memory card)
Ja. Ik bedoelde overigens 30 euro per stuk. Bij Play.com zijn ze trouwens 28 euro. Maar dan duurt het een tijdje voor je ze binnen hebt.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:16 schreef Dromer het volgende:
Zijn die twee controllers bij MM Utrecht wel originelen?
wat maakt die 2 euro nou uit?quote:Op maandag 31 mei 2004 15:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja. Ik bedoelde overigens 30 euro per stuk. Bij Play.com zijn ze trouwens 28 euro. Maar dan duurt het een tijdje voor je ze binnen hebt.
quote:Fire Emblem
Star Fox 2
Metroid Prime 2: Echoes
Geist
Odama
The Legend of Zelda
Nou.. als je een stukje van die MM af zou wonen en je zou er speciaal voor naar toe moeten rijden... zou dat veel energie en zo kosten.. terwijl Play thuisbezorgtquote:Op maandag 31 mei 2004 15:46 schreef capibar het volgende:
[..]
wat maakt die 2 euro nou uit?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |