erm BMH vergeet niet dat de cube waarschijnlijk net als bij SC1 een aangepaste versie krijgt waarin geknipt er geplakt is...quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind deel 2, 2 keer zo goed als deel 1. Vooral de missies zijn nu wel afwisselend (binnen, buiten, op treinen enz).
Daar had ik net wat te weinig sterren voorquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokemon strandballen
Zoek drie posts boven u, en gij zult vindenquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Daar had ik net wat te weinig sterren voorHeb maar het Pokemon t-shirt, pen en puzzel pakketje genomen voor 2000 sterren. Ben ik tenminste van die sterren af.. (worden er toch niet snel meer met al die buitenlandse aanschaffen van me)
Ik loos die troep wel weer op eBay aan een of andere Nintendo verzamelaar
Roy, wat geef je er voor?quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:54 schreef Lexie het volgende:
[..]
Zoek drie posts boven u, en gij zult vinden.
zacht uit gedruktquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:12 schreef Herr.Flick het volgende:
Is dat wat : Doshin the Giant
Of is dat een rukspel?
Het is in ieder geval voor 15 euro te koop bij de Bart Smit. Beetje zonde om daar je zuurverdiende sterretjes aan te spenderen..quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:12 schreef Herr.Flick het volgende:
Is dat wat : Doshin the Giant
Of is dat een rukspel?
als je 2 gba's boven elkaar zet welquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:49 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Geen eens een DS?
word jij niet gek van die connectivity?quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:58 schreef capibar het volgende:
[..]
mjah.... grappig enzo![]()
Hoeft van mij niet echt eigenlijk, meeste spellen vind ik toch niet leuk met connectivityquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:20 schreef HomerJ het volgende:
[..]
word jij niet gek van die connectivity?
Ik vind Pacman VS erg goed. Maar ik heb max. maar 1 GBA ter beschikking, en ik wil geen 4 kabeltjes kopen á 10 euro. Ik noem: Zelda Four swords, FF:CC, Pokémon colleseumquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet echt eigenlijk, meeste spellen vind ik toch niet leuk met connectivity
Plaatje is al enkele maanden oud, vandaarquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:49 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Geen eens een DS?
niet echt, eerlijk gezegt.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:20 schreef HomerJ het volgende:
[..]
word jij niet gek van die connectivity?
er zijn in europa enkel maar zwarte GBplayers... En anders moet je weer gaan klooien met een freeloader elke keer als je een spelletje (ook al is het europees) wil spelen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:28 schreef P8R het volgende:
Yeeeah... de laatste GameBoy Player komt mijn kant op! Net op tijd, thanks voor de tip. Alleen jammer dat ie zwart is, had liever een paarse gehad,...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |