Eens... vooral Weeps en Seabourne West, Happy Traum blijft van enorm hoge kwaliteit maar kon mij persoonlijk iets minder boeien....quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:45 schreef methodmich het volgende:
Weeps, Happy Traum en Seabourne West horen tot de betere platen van Nederlandse bodem.
Nee, dat was Jelle...quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:32 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ach, Coen Paulusma was toch altijd al de drijvende kracht achter de band?
Daar hoop ik idd ook op.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:36 schreef bigshadow het volgende:
Hmm, dat is wel jammer eigelijk. Ik gok op wat soloprojecten.
yeps, van allebei komt binnenkort ook een nieuwe plaat uitquote:Op zondag 4 juli 2004 11:18 schreef methodmich het volgende:
Okee, dat kan ook.
Je bent ook Coparck en R.E.M.-fan zie ik.
Is via legale wegen nauwelijks nog verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:21 schreef Theeboon het volgende:
kent er iemand Seaborne West?
die moet ik hebben!
Prima plaat, meteen halen zou ik zeggen.....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:21 schreef Theeboon het volgende:
kent er iemand Seaborne West?
die moet ik hebben!
Ja, ik wou zeggen, probeer www.excelsior-recordings.com 's... maar de webshop is gesloten zie ik.quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is via legale wegen nauwelijks nog verkrijgbaar.
Yep... Ermeloquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:55 schreef methodmich het volgende:
De Paulusma's wel dacht ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |