... onbetaalbaarquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:38 schreef TFD het volgende:
doet milan het of doetie het niet ...Ik hoop van wel. Een drankje voor een meisje 5 euro, een portie bitterballlen 3 euro, dat gezicht van Sjors....onbetaalbaar
quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:38 schreef TFD het volgende:
Een drankje voor een meisje 5 euro
een portie bitterballlen 3 euro
dat gezicht van Sjors....onbetaalbaar
quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:48 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik krijg steeds meer de indruk, dat Sjors is verhuisd van Staphorst naar Meerdijk
Een paar maanden ... dat is in Gtst-begrippen een 1,5 jaar... dus hij mag wel weer hoorquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:51 schreef BVO het volgende:
Wat een domme opmerking trouwens van Dennis... Ik heb de laatste maanden als een monnik geleefd...
Vind je het gek, je vriendin is net een paar maanden dood.
Heb je aan mij niet genoeg dan?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:58 schreef BVO het volgende:
Ik vind trouwens dat er nog wel wat vrouwen mogen bij komen in dit topic.
She's born with it.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:58 schreef Noa-lynn het volgende:
Yasmin heeft het er echt niet moeilijk mee dat ze moet liegen.Ze doet echt net of het de normaalste zaak van de wereld is.
Jij maakt een hoop goedquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:59 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Heb je aan mij niet genoeg dan?.
Daarom.quote:Ja best raar he... omdat GTST eigenlijk voornamelijk door vrouwen wordt bekeken.
Is 40 procent van de kijkers man?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij maakt een hoop goed.
[..]
Daarom.. Al las ik tijdje terug dat verhoudingen iets van 60/40 waren...terwijl het in dit topic iets van 30/70 is ofzo
.
Nee 40 procent van de kijkers is geen vrouwquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:02 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Is 40 procent van de kijkers man?...
Was iets van tussen de 30 en 40 % ja...verbaasde mij ook welquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:02 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Is 40 procent van de kijkers man?...
Ik stem voor .. natuurlijk..quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:06 schreef BVO het volgende:
Ik wil trouwens weleens een Fok! BN Interview met Isabella/Victoria...lijkt me leuke en interessante meid.
Dennis is toch ook niet onaardig? muv zijn wel befaamde kinquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:06 schreef _bigmac_ het volgende:
Wel mooie meiden maar wat moeten die nou met Milan en Dennis
Vergeleken met Victoria is Sylvie echt een dummie... maargoed naast wie is Sylvie eigenlijk geen dummie?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:08 schreef TFD het volgende:
jah dat interview op tmf met sylvie meis was ook leuk. En dat was met sylvie meis, die is zo dom als het achtereind van een varken. Dus een fok interview moet helemaal top worden
En vergeleken met Sjors is Laura een mummiequote:Op woensdag 26 mei 2004 21:10 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Vergeleken met Victoria is Sylvie echt een dummie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |